LIME CRIME Opaque lipsticks

Dzisiaj w tę "piękną" majówkową pogodę postanowiłam Wam opisać pomadki LIME CRIME - czerwoną dostałam do testów, a zieloną odkupiłam od Grzee :) I znowu trochę pokaleczę angielski, ale troche skrobnę i po angielsku :P

LIME CRIME Opaque Lipstick:
3,5 g / 15.99 $ (czyli ok 50 zł)
Pomadki te występują w 18 pięknych kolorach - taka kolorystyka dostępna jest w niewielu markach, więc od zawsze podbijały moje serce i na pewno będą je podbijać każdemu, kto działa przy sesjach zdjęciowych i często robi jakieś artystyczne makijaże :)
 You can buy theese lipstics in 18 beauty shades, there is a lot of colours which You can use in the photo sessions and You can make artistic makeup.
The package of theese lipstics in nice looking, violet with silver unicorn, and well made.
I have two colours: Serpentina and Retrofuturist.
Szminki mają opakowania typowe dla marki, fioletowe ze srebrnym jednorożcem - trochę się wyróżniają w kufrze, zdecydowanie wolę profesjonalne, proste, czarne opakowania :)  No ale to przecież nie o to chodzi...
Mam dwa kolory Retrofuturist i Serpentinę. Początkowo żałowałam, że do testów dostałam czerwoną szminkę, bo ich już trochę mam, ale na chwilę obecną jestem bardzo zaodowolona!
 RETROFUTURIST - przepiękna, w miarę jasna czerwień. Pierwsza czerwień w której śmiało wychodzę na miasto :) Ma taki kolor, że moje zęby przy niej wyglądają prawie jak śnieżnobiałe - dawno nie miałam koloru, który aż tak optycznie wybiela zęby! Super!
Jest miękka, łatwo się nią maluje i ma przecudny bardzo słodki zapach - nie jestem mistrzem w zapachach, ale kojarzy mi się z dużą ilością piżma, wanilii itd :P baaardzo słodka, aż się chce ją zjeść :D ale w smaku to nie to samo:>
Lime crime lipstick in Retrofuturist, eyeshadows from Chinadoll Palette, Quill uniliner
 RETROFUTURIST is bright, true red. Looks gorgeous and it makes that my teeth looks very white! Love this effect! It is soft, high pigmented and smells gorgeus! Very sweet!
Lime Crime retrofuturist lipstick, lazuli uniliner
SERPENTINA - to ciemna, metaliczna zieleń, kolor, którego raczej na co dzień się nie nosi, ale muszę przyznać, że wydaje mi się, że wcale źle się nie prezentuje i można by było w niej wyjść na jakąś imprezę;p Ta już niestety tak pięknie nie pachnie, ma zdecydowanie mniej intensywny zapach. Mimo tak nienaturalnego koloru ma dobre krycie :)
Serpentina lipstick
 SERPENTINA is Seductive deep emerald-green with a snake-like sheen.It is dark, but it don't look bad so I think that sometimes You can go out with it :D This lipstick doesn't smells so nice. It is high pigmented.
 I jak Wam się podobają?
Szminkami tymi bardzo łatwo się maluje usta ze względu na ich miękkość. Mają dość kremową formę, dzięki czemu dobrze nawilżają i pod żadnym pozorem nie wysuszają ust, nawet jeśli już nam z nich znikają. Początkowo myślałam, że nie utrzymują się jakoś przesadnie długo, ale ostatnio latałam specjalnie z zegarkiem w ręku i co najmniej 4 godziny mają swój intensywny kolor, a potem dopiero zaczynają powoli znikać. Moim zdaniem czas zadowalający. Ja osobiście wolę gdy szminka jest mniej trwała a nawilżająca, a nie np kiedy jest trawała bardzo mocno a wysusza nam usta :)
Zdecydowanie polecam :)

And what do You think?
I like theese lipsticks, they're easy to colour our lips, creamy consistency which hydtares and makes our lipstics soft. For 4 hours the colour is very intensive, and then it slowly dissapear. For me it is good result.


Komentarze

  1. obydwie ładnie wyglądają, tylko na codzień tą zieloną bym sobie odpuściła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyła mnie zieleń na ustach. Ładnie w niej wyglądasz! Makeup pasował by do sesji modowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wierzę , że to napiszę ale bardzo ładnie wyglądasz w tej zielonej pomadce...... :)a myślałam , że to raczej dla ufoludka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień jest piękna, ale ta zieleń jest kurde super i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zielony bardzo odważny :-) Czerwony bardzo mi sie podoba, chociaz mi bardziej pasuja ciemniejsze odcienie czerwieni na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają na ustach :D Nawet ta zielona w całokształcie nie szokuje :). Bez kitu, jak patrzę na zdjęcie to myślę "fajny makijaż", a nie "o jaaa, zielone usta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w tej zieleni na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony jest genialny, nosiłabym na imprezy, a co - młodym się jest tylko raz ;)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie nie typowe kolorki :)
    Chociaż ja takich makijażów nie robię więc to raczej nie dla mnie.
    Ale czerwień piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zieleń u Ciebie wygląda bardzo ładnie. :)Pasuje Ci. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zieleń Ci pasuje :) A czerwień jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta zieleń jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zielony kolor jest epicki :3 Od dawna podglądam profil tej firmy, bo ich kosmetyki naprawdę zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  15. zielona jest boska! :) fantastycznie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zieleń genialna! na co dzień co prawda się nie nadaje, ale do sesji zdjeciowych, świetny dodatek:) I, jak pięknie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta czerwona jest idealna! Ale raczej w zielonej nie wyszłabym na ulicę ;P(choć jest również ciekawa!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta zielona wygląda bardzo pięknie, oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Tobie to nawet taka zieleń wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kolor tej czerwonej szminki!

    OdpowiedzUsuń
  21. ta morska, metaliczna zieleń jest cudowna ♥ pięknie w niej wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta czerwień jest meega ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. SUper kolory :) A jakie ciekawe opakowania mają :).

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta zielona , makijaż cudny :)
    miłego dnia

    W wolnej chwili zapraszam do siebie xoxo czarodziejka

    OdpowiedzUsuń
  25. Serpentina - cudo, cudo, cudo !! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty