Możecie wygrać paletkę INGLOTA!

Cześć dziewczyny! Na swoim fanpage na facebooku postanowiłam zorganizować małe rozdanie :) Otóż możecie wygrać paletkę cieni Inglota - nowiutka, wczoraj kupiona, wartość 74zł!
Konkurs tylko dla osób posiadających facebooka! Ale spokojnie, niebawem tu na blogu też coś zorganizuję;)

Polubić na moim fanpage'u konkursowe foto, napisać w komentarzu swoją miejscowość zamieszkania i oczywiście udostępnić konkursowe foto u siebie na tablicy!
Konkurs króciutki, bo tylko 2 dni na zgłaszanie się, w środę rano wyniki!

Komentarze

  1. o super konkursik! lecę na FB się dopisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę, ja chcę :D

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo atrakcyjna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje cudeńko będzie :) bardzo się cieszę, paletka cudowna :)
    w dobre ręce trafi :D

    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BTW. kiedy ruszysz z sesją makijaży dla "trudnych oczu" do których kiedyś tam potrzebowałaś modelek?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty