Pielęgnacja ust z BLISTEXem!

Cześć dziewczyny!
Dzisiejszy dzień jest dla większości Was wolny, ja mam typowo pracujący, makijaże ślubne i te sprawy, w związku z tym i bloga potraktowałam mniej świątecznie i korzystając z chwili czasu postanowiłam napisać Wam kolejną recenzję :)
Tym razem o pielęgnacji ust z marką BLISTEX! Już kiedyś recenzowałam Wam Blistex Intensive
Produkty Blistex można kupić m.in. w aptekach:)
BLISTEX Daily Lip Conditioner:
pojemność: 7  ml
cena: ok 10 zł
Blistex Daily Lip Conditioner to produkt zalecany do codziennej pielęgnacji ust, jako środek je nawilżający i odżywiający, zapobiega pękaniu ust., chroni je.
Zawiera wyciąg z liści aloesu, olej z pestek winogron, oliwę z oliwek, wit. E, filtr SPF 15.
W składzie dodatkowo znajdziemy alkohole, kamforę, tymol, mentol i sacharynę.
Blistex Conditioner zawarty jest w małym, przyjemnie wyglądającym słoiczku. W środku znajdziemy produkt przypominający wazelinę o żółtawym zabarwieniu. Pachnie bardzo przyjemnie, słodko, a gdy powąchamy mocniej możemy wyczuć trochę mentolu/kamfory. Bardzo łatwo się nabiera na palec i rozprowadza po naszych ustach otaczając je pięknym słodkawym zapachem. Dzięki zawartości mentolu, kamfory i tymolu produkt ten bardzo wyraźnie chłodzi nasze usta - ja osobiście lubię to uczucie :)
Produkt ten jest przeźroczysty i nadaje naszym ustom lekki połysk - wydawałoby się, że powinny być bardziej szkliste, a tu nic z tych rzeczy, usta wyglądają niesamowicie naturalnie, więc sprawdzałoby się to równie dobrze dla mężczyzn :)
Nie klei się co jest też bardzo dużym plusem.
Produkt wygładza usta, nawilża, dobrze je pielęgnuje. Przez okres stosowania nie miałam problemu z popękanymi i spierzchniętymi ustami więc nie wiem jak sobie z radzi.
Jak na taką cenę produkt uważam za godny polecenia:)

BLISTEX Lip Brillance:
pojemność: 3,7 g
cena: ok 10 zł
Pomadka do codziennej pielęgnacji ust i ich upiększania.
 Pomadka powinna skutecznie nawilżać nasze usta, zapewniać im zdrowy, świeży i pełniejszy wygląd, nadaje delikatny kolor podkreślając kontur ust. Zawiera przeciwutleniacze - olej z pestek winogron, wit. E, zawiera również mikrokapsułki z kwasem hialuronowym i filtr SPF 15.
W składzie znajdziemy również alkohole, sacharynę i niestety Oxybenzone(producent zwraca uwagę na tę informację w składzie, więc to dobrze:)), który jest chemicznym środkiem używanym w filtrach przeciew słonecznych no i niestety jest uważany za niebezpieczny.
Blistex Brillance to pomadka, która bardzo przypadła mi do gustu i używam jej praktycznie codziennie!
Mam Blistex od połowy marca, używam codziennie przynajmniej raz lub dwa i nawet nie zużyłam połowy - jest niesamowicie wydajny! :)
Pomadka sama w sobie ma dość ciemny kolor i widać w niej maleńkie drobinki, usta nią pomalowane natomiast mają ładny naturalny lekko malinowy kolor, mi się bardzo podoba i lubię go na co dzień. Drobinek szczególnie na ustach nie widać bo są mikroskopijnych rozmiarów.
Pomadka myślę swoją wydajność zawdzięcza swojej twardości - nie jest tak miękka jak jakaś wazelinowa pomadka, nie roztapia się pod wpływem ciepła, co dla mnie przemawia na jej plus.
Ładnie nawilża, usta się nie kleją, a do tego ma przyjemny, świeży zapach, który nie do końca umiem obecnie zdefiniować(coś między melonem, arbuzem, a truskawkami:P). Na ustach widoczny przez jakąś godzinę i trzeba poprawiać, ale przy tej wydajności nie jest to problemem :)
Bardzo tę pomadkę polubiłam i będę szczerze polecać mimo tego jednego kiepskiego składnika, który w sobie zawiera.
Cena jest niewysoka a wydajność ogromna!

A Wy lubicie produkty Blistex??

Komentarze

  1. Nie miałam, ale z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszędzie widzę te produkty do kupienia ale mam tyle swoich nawet nie zaczętych że się nie skuszę póki co ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wszyscy chwalą te kosmetyki, warto by było je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam czegoś ciekawego do pielęgnacji ust, może przyjrzę się tej firmie bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lip relief cream w białej tubce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tą firma. A bardzo lubię kosmetyki do pielęgnacji ust

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi obiecująco, ale się jeszcze z nimi nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty