brąz + złoto = PIERWSZY TUTORIAL :)

Dzisiaj nudząc się w domu zamiast być w szkole(bo wczoraj sobie złamałam palec u nogi i chodzenie mi kiepsko idzie, tzn może nie tak kiepsko ale mam praktycznie zabronione przez lekarza:P), stwierdziłam, że co mi tam, zrobię w końcu tutorial makijażowy.
Postanowiłam zacząć od brązowo-złotego makijażu - moim zdaniem całkiem fajny na jakąś imprezę, bądź na nadchodzącego sylwestra :)
Kosmetyki przeze mnie wykorzystane:
-baza Benefit Stay don't Stray
-cienie do powiek Inglot (matowy brąz, biały, cielisty z drobinkami, złoty)
-cień sypki Make Up Atelier Paris SPARKLE Brown
-złoty eyeliner Kryolan
-beżowa kredka/kajal Kryolan
-tusz do rzęs Inglot, Benefit Bad Gal

....no to zaczynamy :P
 1. Nakładamy na całą powiekę bazę pod cienie.
2. Pokrywamy powiekę jasnym, cielistym cieniem, a także delikatnie rozbielamy białym cieniem pod łukiem brwiowym - ja użyłam matowego, gdyż i tak cały makijaż będzie się dość błyszczał.
 3. Nakładamy cień Sparkle MAP'u na większą część powieki, koniecznie na powiekę ruchomą. Ja radzę go nakładać ruchem wklepującym bo inaczej nie da tak intensywnego koloru.
4. Nad załamaniem używamy matowego brązu.
 5. Rozcieramy pędzelkiem granice między cieniem brązowym a jasnym, tak by przejście było płynne. Polecam typowe pędzelki do rozcierania cieni, lub ewentualne pędzle tzw. kulki.
 6. Robimy złotym eyelinerem kreskę na oku, jak najbliżej rzęs, lekko wyciągamy ją na zewnątrz - nie trzeba na razie z tą zewnętrzną częscią bardzo się starać, bo poprawimy to za kilka chwil.
7. Wewnętrzny kącik oka malujemy złotym cieniem. Radzę nim nie malować zbyt nisko w kierunku cieni pod oczami, bo mimo perłowości złoty kolor nie będzie tego rozświetlał tylko podkreśli cienie pod oczami.
8. Malujemy brązowym matowym cienie kreskę pod linią rzęs, następnie delikatnie ją rozcieramy cieniem Sparkle. Poprawiamy na zewnątrz kreskę którą namalowałyśmy eyelinerem, by miała idealny kształt.
9. Linię wodną malujemy białym/beżowym cieniem do powiek - powiększy nam to oko, i odświeży spojrzenie.
10. Tuszujemy rzęsy - możliwie jak najlepiej, bo przy złotej kresce muszą być one widoczne. Jak to makijaż na sylwestra np to polecam dokleić kępki rzęs :)


I jak Wam się podoba?:P Macie jakieś specjalne życzenia co do makijaży, które chciałybyście zobaczyć step by step?

Komentarze

  1. Absolutnie piękny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż!!
    Jakbym miała złoty eyeliner to bym spróbowała..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż jak na sylwestra :D
    Ja sobie upatrzyłam (chyba u którejś dziewczyny na blogu) przepiękny makijaż z czerwoną kreską i czarnym cieniem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ZŁOTY EYELINER MOŻNA ZASTĄPIĆ ZŁOTYM CIENIEM NAKŁADANYM SKOŚNYM PĘDZELKIEM NA MOKRO :) ALBO ZŁOTY CIEŃ I DURALINE Z INGLOTA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :) świetnie wygląda ten złoty eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny ten Eyeliner! Świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż - podoba mi się kolor tego eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, nie pomyślałabym, że złoty eyeliner będzie tak ładnie się prezentował. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię brazow, przy moich oczach wygladaja jakbym byla zmeczona , ale Twoj makijaz jest śliczny, szczegolnie ta złotka kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli to ten Sparkle? :) tutorial the best!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie podkreślona teczowka!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne kolory - uwielbiam brązy, złoto a w połączeniu to w ogóle kocham :)Liner rewelacja ostatnio interesują mnie kosmetyki Kryolana i przyznam, że ten liner prezentuje się mega....

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ! zwłaszcza kreska na sam koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie prezentuje się ta kreska!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie :) Polubiłam to malowanie lini wodnej ostatnio.. Jak to pewnie fotograf ostatnio na sesji powiedzial "technika malowania białek" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta złota kreska jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetny eyeliner! rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny makijaż, piękny ten miedziany kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe połączenie, bardzo efektowne! Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten złoty eyliner jest przemega :)), obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, chyba jutro wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy makijaz i piekna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne kolory :) piękny ten eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ;OOooOO
    Zaniemówiłam!
    Wyśmienity;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny makijaż bardzo mi się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny makijaz, ostatnio polubilam kolorowe krechy:P chociaznei zawsze wychodza:D

    OdpowiedzUsuń
  27. tak jak juz pisałam na blogmakijaż.pl , ta kreska cudowna jest :))
    I co jeszcze, własnie fajnie , że zrobiłaś krok , po kroku, mogłabyś przedstawić w taki sposób więcej makijaży :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty