WASZE BRWI :) + wspołpraca Fitomed, APC

Cześć dziewczyny, przyszła pora na post odnośnie Waszych brwi - dziękuje wszystkim tym, którzy wysłali zdjęcia, miło wiedzieć że ktoś się liczy z moim zdaniem :)
Umieszczam w tym poście zdjęcia, które mi wysłałyście, nie będę umieszczała tu żadnych waszych danych - każdy swoje brwi rozpozna :)
P = pytanie, O= moja odpowiedź


P: "Ostatnio byłam u kosmetyczki i prosiłam o wyregulowanie brwi. Ale jakoś nie do końca mi się podobają. Czy nie powinny być cieńsze? Proszę poradź coś"
O: Moim zdaniem brwi są ładnie wyregulowane :) nie wyglądają na zbyt grube, jednak niestety na zdjęciu samych brwi ciężko to określić - bo żeby określić czy są zbyt grube trzeba widzieć całą twarz i przede wszystkim oczy, by móc rozpoznać proporcje.


P:
O: Zdjęcie jest bardzo nie wyraźne niestety... ale moim zdaniem brwi są dobrej grubości i długości :) przy nasadzie widać dużo rzadsze brwi - warto by było je delikatnie podmalowywać by były tak samo intensywne jak reszta




P: "Ciekawa jestem Twojego zdania na temat moich brwi. Przesyłam zdjęcia całej twarzy, aby łatwiej Ci było ocenić, czy taki kształt jest dla mnie odpowiedni czy też nie. Z góry dziękuję za radę. "
 O: pozwoliłam sobie wejść na Twojego bloga i znaleźć inne zdjęcie, które lepiej pokazuje Twoje brwi niż na tych, które mi wysłałaś. Generalnie kształt uważam za całkiem pasujący, grubość też ok. Jedyne co bym zmieniła - Twoja lewa brew jest bliżej nosa niż prawa... dlatego też zapuściłabym sobie początek prawej brwi - brakuje jakiś 2 milimetrów moim zdaniem więc zapuszczanie tych kilku włosków nie powinno trwać masakrycznie długo :)  no i lewa brew przy nasadzie jest ciut grubsza od prawej - wiec tu masz 2 wyjscia, albo zapuścić kilka włosków na prawej u góry by zrównać poziomy brwi, albo wyrwać 2-3 włoski z lewej brwi od góry :)


P: "Mam odwieczny problem z symetrią - wydaje mi się, że są OK, a później na zdjęciach widzę różnice, których nie potrafię poprawić.
Gdybyś mogła np. w paint zaznaczyć gdzie powinnam wyskubać, a gdzie zapuścić brwi - chodzi mi o to jaki kształt byłby najlepszy. Jak sama zaczynam poprawiać to kończy się to zazwyczaj katastrofą..."
 O: Fajne brwi, pasują Ci do twarzy. Rzeczywiście są ciut niesymetryczne, myślę że łatwiej będzie walczyć z prawą brwią i dorównać ją do lewej - bo lewa ładniejsza ;) Zielonymi kreskami zaznaczyłam obszar, gdzie moim zdaniem powinnaś zapuścić brwi - tak by zaczynały się w tym samym miejscu i na tej samej wysokości co lewa brew. Na czerwono obszar który bym usunęła - bo ze zdjęcia wynika że lewa ci się kończy troszkę wyżej niż prawa. Cięzko powiedzieć mi co ze środkiem prawej brwi - bo masz tam nie wyczesane włoski ;) Na tym zdjęciu wygląda na bardziej owalny niż w lewej brwi, jednak tu się może okazać że to tylko kwestia zaczesania pod odpowiednim kątem.


P: " Ja niestety mam cienkie brwi, na zdjęciu przesyłam moją brew bez wyrwanych włosków! Bardzo proszę o poradę, bo zdecydowanie nie znam się na kształtach brwi i nie wiem, co mogłabym z nimi zrobić, bo podkreślone kredką wydają mi się zdecydowanie zbyt sztuczne! "
O: Strasznie cieniutkie brwi, ale masz małą powiekę z tego co widzę, więc mimo to nie powinno wyglądać źle. Zaznaczyłam na czerwono to co moim zdaniem powinno byc usunięte - wtedy brew będzie miała dobry kształt. Jeśli znowu chodzi o makijaż - nie polecam kredek bo rzeczywiście usztuczniają troszkę brwi. Polecam kupić cień do powiek matowy, w kolorze jak najbardziej zbliżonym do Twoich brwi  (ewentualnie typowy cień do brwi) i skośnym pędzelkiem sobie je podmalowywać - głównie drugą połowę brwi, bo początek masz jak widać dość  intensywny. Pamietaj tylko domalować tą brew tak, by ładnie połączyć te niepomalowane z pomalowanymi - delikatnie przejedz cieniem po całości. Nie pogrubiaj sobie makijażem brwi, bo na pewno będzie widać.


P: "Chciałabym dowiedzieć się, gdzie mam regulować, a gdzie pozwolić brwiom rosnąć swobodnie oraz jak je podkreślać - lubię mieć je wyraziste, ale nie chcę żeby dominowały całkowicie w makijażu. Również chciałabym, aby nie były takie "równe" - wydaje mi się że w chwili obecnej są niemal tej samej szerokości na całej długości, a boję się to skorygować, bo nie wiem, jak uzyskać płynne przejście..."
 O: Brwi są całkiem ok, szczególnie jeśli je podmalujesz ;)  co do takiej samej szerokości brwi na całej długości - tu niestety dużego pola do popisu nie ma, bo jak widać na zdjęciu bez makijażu, włoski  w drugiej połowie brwi rosną Ci w dół - w związku z tym cięzko je będzie wyregulować tak by nadać im idealny kształt. Na zdjęciu bez makijażu brwi mniej to widać, ale na tym z makijażem widać już pewne nierówności - na zielono zaznaczyłam obszar, w którym moim zdaniem powinnaś zapuścić brwi - po lewa brew zaczyna sie bliżej nosa i jest ciut szersza tak jak ją namalowałaś. I dodatkowo w prawej brwi usunąć czubek załamania brwi - bo tam Twoja prawa brew jest bardziej kanciasto zakończona, wyżej niż lewa, wygląda bardziej demonicznie. No i uważam że nie odłącznym kosmetykiem (chociażby na jakieś większe wyjścia bo podejrzewam, że na co dzień może nie chcieć Ci się tego używać) jest żel utrwalający brwi - tak abyś te które opadają w dół w drugiej połowie mogła wyczesać normalnie w bok.


P: "Witam, chciałabym poprosić o radę odnośnie moich brwi. Noszę je w takim kształcie od zawsze i uważam, że jest ok. Zauważyłam, że wiele dziewczyn wykonując makijaż maluje też brwi, ja uważam, że nie muszę tego robić. A jakie jest Twoje zdanie na temat moich brwi?"
 O: Rzeczywiście brwi bardzo fajne i kształt też jest ok :) Jedyne co to bym przycinała te włoski, które w lewej brwi tak stoją - i nie martw się że będą jakoś szalenie rosły - nie powinny, a nawet gdyby, ucięcie kawałeczka brwi to kwestia dwóch sekund, więc na pewno zawsze znajdzie się na to czas :)


P: 
O: Dobrze, że napisałaś :) Tutaj jest zdecydowanie sporo do zrobienia, tym bardziej, że nosisz okulary, które obciążają oprawkami całą twarz. Na czerwono zaznaczyłam obszar skąd brwi powinny zostać usunięte - wtedy nabiorą kształtu, bo teraz są kompletnie równe. No i zapuścić nasadę brwi, obecnie brwi są wyregulowane za daleko od siebie, tym samym optycznie poszerzają Twój nos, który i tak jest dość szeroki ;)  Powodzenia w zapuszczaniu, bo na pewno trochę to potrwa.


P: "może pomożesz mi , chciałam coś w nich zmienić, mam kwadratowa małą twarz, a brwi hmm... niedopracowane :)) Widząc je codziennie, nie zwracam większej uwagi...ale chyba przydałaby się jakaś dobra ręka ..."
 O: No tutaj niestety jest dużo do zrobienia, albo nawet nie do zrobienia a dużo czekania ;) Brwi są strasznie cienkie, zbyt okrągłe, za daleko oddalone od siebie - przez co tym bardziej przy kwadratowej twarzy nie pasują. Na zielono zaznaczyłam obszar w którym powinnaś zapuścić brwi - oczywiście będzie to długo trwało, podejrzewam że nawet około pół roku  jeśli już od dawna wyrywasz brwi w takim kształcie. Oczywiscię zaznaczyłam kanciasto bo tak malowałam kreskami w programie, ale powinny być trochę owalne w miejscach kątów ;) Powodzenia!


P: "Jestem zawiedziona swoimi brwiami, nie wiem co mam robić. Czytałam o olejku rycynowym na szybki porost brwi, chcę mieć piękne, grubsze.
To właśnie zrobiła kosmetyczka, jestem tak zawiedziona. Bardzo proszę o pomoc! Z góry dziękuję bardzo. Pozdrawiam!"
 O: Brew jest przede wszystkim cienka, i opadająca, przez co twarzy wygląda na pewno smutniej. Jednak jako, iż widać że nie masz zbyt dużej powieki, to nie pogrubiałabym ich na całej długości. Zapuściłabym jedynie nasadę brwi - by nie były takie okrągłe, a szły prosto po łuku - zaznaczyłam na zielono. I dopiero później, jeśli uda Ci się to tak zapóścić to usunęłabym jeden rządek brwi przy nasadzie od góry - by nabrały dobrego kształtu - ale ten ruch dopiero jak zapuścisz dół brwi, w przeciwnym razie brwi będą wyglądały jeszcze gorzej. Nie wiem też czy usuwasz brwi u góry jeśli chodzi o zewnętrzą połowe - wygląda na to że tak... jeśli tak, to nie usuwaj tam brwi przez jakiś czas... jeśli uda Ci się zapóścić choć jeden rząd w górnej częsci drugiej połowy brwi, to na pewno będą fajnie wyglądać :)


P: "Mam nadzieję, że mi choć trochę pomożesz, bo to już któraś z kolei próba zmiany kształtu - chyba najmniej "inwazyjna"."
O: Moim zdaniem całkiem fajne brwi, na pewno pasują do Twojej urody. Przy nasadzie troszkę bym je pogrubiła - jeśli Ci tam rosną włoski to zapuść, jeśli nie, można podmalować delikatnie kredką czy cieniem - wtedy początek brwi nie bedzie się wydawał cienszy niż cały łuk.


P:
O: Piękne brwi, długość łuku brwiowego godna pozazdroszczenia :) jedyne co to usunęłabym kilka brwi w przedniej ich częsci, zaznaczyłam na czerwono na środkowym zdjęciu - bo tam z tego co widać brwi jest za dużo i trochę opadają, psując równą linię łuku :)


P:
O: Tutaj usunęłabym kilka brwi przy nasadzie, by łuk brwiowy miał prostą linię - bo obecnie ma zbyt okrągły początek i przede wszystkim za gruby. Poza tym wszystko wydaje sie być fajnie :)


I to już wszystko :) mam nadzieje dziewczyny, że Wam pomogłam, i wytłumaczyłam wszystko dość zrozumiale - bo jakby nie patrzeć internetowo nie da się przekazać odpowiednio wszystkich słów... Życzę Wam powodzenia w zmianie swoich brwi :)
Jeśli jeszcze są jakieś chętne na podobne brwiowe porady, to zapraszam do wysyłania maili ze zdjęciami waszych brwi na maila: matleena.wizaz@interia.pl - jeśli uzbiera sie około 10 osób to znowu utworzę podobnego posta :) Najlepiej jakby były to zdjęcia całej twarzy, zdjęcie zrobione od przodu - wtedy widać najlepiej wszystko i najwięcej mogę powiedzieć o brwiach - a do posta sobie wytnę same oczy by Waszych twarzyczek nie pokazywać :)

********************************

Dodatkowo chciałam Wam pokazać jakie nowe współprace podjęłam :) Wczoraj przyszła do mnie paczuszka z Fitomed'u i APC Cosmetics - więc niebawem sporo nowych recenzji :)
Paczka z Fitomed'u zawierała szampon i odżywkę do włosów koloryzowanych ciemnych:
 Paczka z APC Cosmetics zawierała cienie sypkie, cienie brokatowe, puder w puszku, puder rozświetlający oraz bazy pod makijaż:

Komentarze

  1. Jesli mialabys ochote to wypowiedz sie na temat moich brwi :) Zdjecia sa na blogu :) Jesli malo widac to napisz, dosle cos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)

    To ja może wkleję link do zdjęcia które ukazało się ostatnio na blogu i tyczyło się sztucznych kępek brwi

    Co sądzisz o moich brwiach? Czy może jest potrzeba poprawy?

    http://img809.imageshack.us/img809/7725/rzskiostateczne.png

    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi pod pierwszymi dwoma zdjęciami wyświetlają się jakieś dziwne znaki?

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja dodam wasze brwi do tego posta :) za kilka chwil sobie odświeżcie stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MATLEENA make up - chodziło mi o sztuczne kępki rzęs rzecz jasna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też wysłałam Ci maila w sprawie brwi:) chętnie wysłucham co moglabym zmienić:) jak nie widać wyraźnie - to reszta jest na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz też o moich proszę, wysłałam ci zdjęcie na mejla (niestety z makijażem, innego nie miałam)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marlaa - ja nie mam żadnych dziwnych znaków :>


    Obsession i Monika - dodałam wasze zdjęcia jeszcze do tego posta :)
    Pozostałe dziewczyny proszę o wysyłanie maili jeśli jesteście chętne, już 2 osoby są, jeszcze kilka i za jakiś czas wstawie podobnego posta :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba skorzystam, mam podobne brwi do jednej z dziewczyn któe juz wyslaly zdjecia. Mam cienkie brwi i nie mam pojęcia co zrobic zeby fajnie wygladaly. Chyba lepiej juz miec szerokie brwi, bo latwiej ksztalt wyprowadzic....ehh z tymi brwiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za opinię, rzeczywiście teraz widzę, że nieco w tym miejscu opadają. Poprawi się zatem to i owo :) jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Również chętnie poznam Twoją opinię - wysyłam foto :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tylko zrobię jakieś sensowne zdjęcie to podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :) Też mi się wydawało, że z nasada jest zbyt cienka. Niestety włoski mi tam nigdy nie rosły, więc trzeba zainwestować w kosmetyk.

    Czekam na recenzje z drugiej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ciekawy post :) Z chęcią poznam opinię i radę dot moich brwi więc niedługo wyślę zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podobają mi się brwi pierwsze, jestem w trakcie zapuszczania :))

    OdpowiedzUsuń
  16. DZIĘKUJĘ CI BARDZO, DZIĘKI TOBIE WIEM CO TERAZ ROBIĆ! Jeszcze raz WSPANIAŁA JESTEŚ Dziękuję Pięknie i Pozdrawiam ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też bym chciała twojej pomocy, na e-maila trzeba wysylaś zdjęcie? gratuluje współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za radę, na pewno z niej skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za poradę. Przepraszam, że tylko takie zdjęcie "bez oczu", ale nie mam w tej chwili dostępu do aparatu, ani nie miałam jak wrzucić na komputer zdjęć, ponieważ nie jestem u siebie.
    pozdrawiam

    ps. ja także widzę "dziwne" znaki zamiast liter na początku tego posta, ale jak wkleiłam do dodawania komentarza, to pokazały się normalne litery i dzięki temu przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo zaraz robie fotke i wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam bardzo cienkie brwi, do tego duży łuk i wyglądam trochę jak wyjęta z lat 20-tych ;O

    OdpowiedzUsuń
  22. kawał dobrej roboty.. chyba sie powtarzam. Wymiatasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odpowiedź :) myślałam, że będzie więcej do poprawiania ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuję za cenne wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mam połowy rzęs co zrobić aby mieć piękne pelne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj chyba się nie da nic zdziałać... można próbować jakiś specjalnych odżywek do rzęs, ale i tak nie ma pewności że odrosną

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty