Cienie do powiek ELITE + współpraca Joko

Cześć dziewczyny, przyszła pora na recenzję cieni Elite, których mam całkiem sporo ;) a to za sprawą uprzejmości sklepu MAKE UP MARKET.
Mam 2 poczwórne paletki cieni (jedną możecie wygrać w rozdaniu o którym możecie przeczytać w panelu po lewej stronie), a także kilka cieni pojedynczych, testerowników, które również wam zrecenzuję :)



POCZWÓRNE CIENIE DO POWIEK Elite Glamourous Eyes:
cena: 29,90 zł (teraz promocja 19,90!)
pojemność: 7,5 g
Dostępne w 4 zestawach kolorystycznych. Ja dostałam 2 - Ciel d'ete (błękity, granat, srebro), Romance (fiolety, róże, srebro).
Cienie są w kwadratowym, przeźroczystym, prostym opakowaniu, moim zdaniem dość solidnym. W środku znajduje się podwójny aplikator - niestety niezbyt super jakości, alei tak podejrzewam, że bardzo niewiele osób używa aplikatorów w zestawach z cieniami bo na prawdę niewiele firm ma je dobre (jesli chodzi o te tańsze firmy).
Cienie są w gotowych zestawieniach kolorystycznych, które pozwalają stworzyć fajne makijaże, w każdej mamy 3 perłowe cienie, włącznie z jednym najjaśniejszym który jest idealny do rozświetlania kącików oka, oraz 1 cień matowy, najciemniejszy z zestawu, idealnie pasuje do przyciemniania zewnętrznego kącika oka i linii rzęs.

Początkowo sądziłam, że paletka Romance spodoba mi się bardziej patrząc na jej kolory, ale p użyciu stwierdzam że zdecydowanie Ciel d'ete jest fajniejsza! I właśnie tą paletkę możecie wygrać w rozdaniu, które obecnie trwa!
Paletka Ciel d'ete, mimo że nie zawiera moich ulubionych kolorów, bardziej przypadła mi do gustu, a to dlatego iż jej kolory są bardziej wyraziste, mam wrażenie że ciut lepiej napigmentowane, i przede wszystkim te kolory lepiej widać na oku, malując się czterema na raz łatwiej rozróżnić każdy pojedynczy kolor, niż w paletce Romance. Obie paletki utrzymane są w chłodnej tonacji i można nimi zrobić fajny makijaż.
Polecam nakładanie na mokro bądź na jakąś bazę pod cienie, bo wiadomo wtedy efekt lepszy :) niemniej jednak na sucho też damy sobie radę - nakładając pędzelkiem trochę się osypują, ale palcem wychodzi całkiem fajnie bez osypywania. Przyjemnie sie ze sobą rozcierają i łączą. Perłowość tych cieni jest dość wyrazista.
Cienie są średniej trwałości - chociaż jak wiadomo to pojęcie względne. Na bazie utrzymują sie bardzo długo, bez niej możecie same zobaczyć na zdjęciach poniżej - wykonałam zdjęcie 6 h po zrobieniu makijażu. Najżywszy kolor troche stracił, ale poza tym całkiem dobrze je widać.

 Makijaże może nie są najambitniejsze, ale mam nadzieje że wszystko widać :P



**********************************************

Dodatkowo chciałam Wam się pochwalić nową współpracą :) dzisiaj dostałam paczuszkę od firmy Joko :) Bardzo mnie to cieszy, tym bardziej, że mogłam sobie sama wybrać kosmetyki, które chcę testować :)
Dostałam w paczce błyszczyk, lakier do paznokci, 2 paletki bezparabenowych cieni i cienie wypiekane:
Więc niebawem kolejne testy i recenzje :)

Komentarze

  1. przyznam, że fajne te cienie ale romance chyba bardziej podchodza w moja kolorystyke;) co do Joko - czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje współpracu i śliczne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te cienie z Elite wydają się fajne :) i gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna pigmentacja tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne połączenia kolorystyczne tych cieni, super makijaże :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Joko, ellire nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardziej podobają cienie romance, bo trafiają w moją kolorystykę:) Poza tym fajne makijaże:) Chciałabym umieć takie wykonywać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam pytanie z innej beczki i licze,ze mi odpowiesz bo bardzo mi na tym zalezy. dotyczy ono bowiem bloga i tego,gdzie w ustawieniach robi sie to zeby miec kategorie u gory i u dolu? bo nie moge do tego dojsc:( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kategorie z boku robia się automatycznie, kiedy wpisujesz przy pisaniu posta jakieś słowa w etykietach :) kategorie u góry to ja nie wiem jak bo to moj znajomy mi zrobił - ale wszystko przez html'a(dodając gadżet html/java) na bank :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiec chyba musze mojego brata zmusic do zajrzenia w mojego bloga. ale dzieki bardzo :) jak dobrze,ze spowrotem masz neta i mozesz tu znow namietnie przesiadywac;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie wyglądają bardzo ciekawie, zwłaszcza użyte w makijażu.
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy z JOKO. Jestem fanką ich wypiekanych pudrów i nie zamieniłabym ich na żadne inne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki Joko i dodatkowy plus za eleganckie opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten jasny niebieski odcien z Elite jest boskii !!! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty