Wygrała Agnieszka Matosek!! + halloween'owe mejkapy


Głosowanie w konkursie Elite sponsorowanym przez MAKE UP MARKET zostało zakończone! Głosować mogły blogerki - postanowiłam że wpisy anonimowe nie będą liczone, gdyż było ich za dużo, bardzo podobnych do siebie, a chciałam by ocena była sprawiedliwa :)
Efekty waszego głosowania możecie zobaczyć tutaj.

Ilością 23 głosów zwyciężyła Agnieszka Matosek, która swój makijaż inspirowała zimą:


Oczywiście Agnieszka wygrała zestaw kosmetyków Elite w tonacji zimowej :) proszę Agnieszke o napisanie mi maila z adresem do wysyłki - paczka zostanie wysłana ze sklepu Make up Market.

Kolejne miejsca w konkursie zajęły Patrycja Przerada z 10 głosami, Daria's makeup  z 7 głosami, oraz z 4 głosami Ola Zaremba i Kasia Zymiak ;)
Wszystkim dziewczynom gratuluję i dziękuje za udział w konkursie - niebawem pomyślę nad jakimś nowym :)
 A już jutro wyniki rozdania :)

**************************************************
Wczorajsze popołudnie i wieczór spędziłam na malowaniu personelu z klubie Lemoniada w Katowicach. Klub organizował Halloween'ową imprezę, na imprezie w roli dj'ki była TO-YA, przyjechał również Marcin Urzędowski z grupy Tamtamitutu by na żywo pograć na bębnach - świetny efekt na dyskotece!

Więcej zdjęć z tej imprezy na moim fan page'u na FB

A Wy jak spędziłyście Halloween????

***************************************

Dodatkowo chciałam Wam przypomnieć, że nadal czekam na zdjęcia waszych brwi - jeśli nie jesteście pewne ich dobrego wyglądu, chcecie coś w nich zmienić to zapraszam :) Więcej info TUTAJ.

Komentarze

  1. gratuluje :D
    powiem szczerze że myślałam że z każdej kategorii będzie zwycięzca.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie wygrał mój ulubiony, ale tak czy siak - gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy ta osoba była sprawdzana czy nie zakłada sobie specjalnie blogów i na siebie głosuje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - nie wiem kim jestes. Ale 80 % blogów które głosowało to blogerki mi znane, które często komentują mojego bloga. I nie sądze by dziewczyna tak robiła jak piszesz. Widzę, że przemawia przez Ciebie troche zazdrość ;] trzeba umieć przegrywać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, tak właśnie wybrałam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację dla Agnieszki - też na nią głosowałam i zasłużyła sobie na tę wygraną :)
    Makijaże Halloween'owe wyglądają świetnie, ja miałam imprezę z zombie! Też było fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też na ten głosowałam:) super gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem pytam tylko z ciekawości :)
    Gratuluje w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję :) a z 2 miejsca ogromnie się cieszę, to dużo dla mnie znaczy :) muaa :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wielkie:) Cieszę się tym bardziej,że to moja pierwsza makijażowa wygrana. Nie mam nawet jednego bloga, więc posądzanie o fałszerstwo jest przykre...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj zainspirowana klimatem Halloween postanowiłam poszukać w sklepach ciemnofioletowej pomadki, dającej efekt topielicy, ale niestety nie znalazłam takowej.

    OdpowiedzUsuń
  13. przejrzałam makijaże wykonane przez Ciebie na fb - jest świetna :) chciałabym chociaż w połowie umieć tak malować:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem,nie potrzebnie tylko na samym początku zdradziłaś na kogo oddajesz swój głos, skoro wszystkie głosy były tajne, taki ujawniony głos mógł mieć wpływ, był sugerujący na kolejne głosy innych osób tylko taka mała uwaga i zabawa już przez to na początku trochę straciła sens

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem innego zdania ;)
    mój głos był zachętą do głosowania innych - i miał prawo być jawny.
    Kazda blogerka ma swój rozum i głosowała po swojemu, wiele komentarzy miało również uzasadnienie.
    A nie sądze by ktoś głosował tak jak ja jeśli makijaż by się mu nie podobał - bo nikt takim głosowaniem nic nie wskóra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje, właśnie temu makijażowi kibicowałam ;) Jest bardzo ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej przegladalam twoej notki i bede tu zagladac :)

    PS: dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  18. Te makijaże na halloween bombowe ;d
    ja niestety hallowen spędziłam w kinie na nocy horrorów hehe :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty