SLEEK Acid + The Primer Palette

 Pora na recenzje paletek Sleek, które dostałam dzięki uprzejmości sklepu KOSMETYKOMANIA :)
Dostałam dwie paletki Sleek I-Divine:
*ACID (znana z elektrycznych kolorów)
*Primer Palette (kremowe, kolorowe bazy pod cienie)


PALETKA SLEEK ACID:
cena: 28 zł
12 cieni x 1,1g każdy
Paletka Sleek Acid znana jest powszechnie z posiadania kolorów elektrycznych: żółty, pomarańcz, zieleń, róż - te kolory cięzko jest dostać w jakichkolwiek innych paletach (pamiętam ze wcześniej widziałam tylko w Kryolanie) - więc za te kolory ogromny plus. Są to oczywiście kolory matowe, matowy w tej palecie jest jeszcze kolor biały, fioletowy i czarny. Dodatkowo mamy perłowy niebieski, granatowo-srebrny, srebrny i fuksję, a także trawiastą zieleń z drobinkami.  Wszystkie kolory bardzo fajne - ja najbardziej polubiłam zielony z drobinkami :)
Jeśli chodzi o pigmentację - oceniając całość palety śmiało mogę napisać że jest bardzo dobra. Jednak podupada przy bieli i żółci - z tymi kolorami trzeba się troche namęczyć przy aplikacji by wyszły takie jakie chcemy. Z elektrycznych kolorów napigmentowany najlepiej jest róż i zieleń - bardzo polecam :) Nie są to oczywiście kolory na co dzień, ale na impreze czy sesję zdjęciową jak najbardziej :)
Konsystencja cieni pudrowo-kremowa, łatwo się je aplikuje i rozciera. Aplikując pędzelkami narażeni jesteśmy na osypywanie się cienia - jednak ja ostatnio bardzo polubiłam nakładanie cieni palcami - i wtedy nic mi się nie osypuje :)
Paletka oczywiście ma standardowe opakowanie, z dużym lusterkiem, i aplikatorami do nakładania tych cieni - aplikator bardzo lichej jakości jak to Sleek zawsze miewa, ale da się nim coś zdziałać :)
Jeśli chodzi o trwałość - oczywiście nie można narzekać :) trzymają się całkiem przyzwoicie bez bazy, na bazie (używałam Urban Decay) wytrzymują spokojnie calutki dzień czy calutką noc.
teraz pokaże Wam kilka makijaży wykonanych tą paletką, niektóre mniej staranne za co z góry przepraszam, ale nie miałam tyle czasu :P

PALETKA SLEEK PRIMERS:
cena: 28 zł
12 cieni x 1,1g każdy
Paletka 12 kremowych cieni mających służyć jako baza pod makijaż oka. Zawiera 12 kolorów, które są dość przydatne i pasują po wiele cieni z naszego codziennego użytku. Standardowo zawiera w kasetce lusterko, i podwójny pędzelek - ale ten jest słabej jakości i nie polecam nim nakładać cieni, a tym bardziej tych baz - nakładanie palcem tu wygrywa.
Paletka w środku zawierała folię z nazwami kolorów - ale patrząc po nazwach tych kolorów i kolorach, które są pod nimi, zaszła chyba jakaś pomyłka w druku - bo wiele kolorów do siebie nie pasuje... Noir(czarny) jest na brzoskwiniowym, Peach(brzoskwinia) jest na zielonkawym itd... Myślałam że może została wsadzona zła folia do tej paletki, ale szperając po necie zauważyłam że jest wiele palet z tą samą pomyłkową folią w środku. Ale to w sumie nie jest ważne.
Bazy mają przyjemną, kremową, troche tłustą konsystencję. Łatwo rozprowadzają się po powiece. Nie da się ich stosować jako cieni w kremie, gdyż nie wysychają na powiece, i to kwestia 2 minut by wszystko było zrolowane. Więc koniecznie należy na te bazy nałożyć cienie do powiek.
Wszystkie te bazy są perłowe. Podbijają kolor cieni do powiek, dodatkowo jeśli cienie są perłowe to wzmagają perłowość tych cieni, a jeśli cienie są matowe to nadają delikatnej perłowości cieniom (dobry sposób jeśli chce się z matowego cienia zrobić perłowy, a nie mamy danego koloru:P).
Jeśli chodzi o przedłużenie trwałości - trwałość przedłużają o kilka godzin, jednak na mojej powiece widać delikatne zbieranie się cieni w załamaniach.  Teraz kilka zdjęć  z użyciem tych primerów :)

I jak Wam się podoba? Miałyście do czynienia z tymi paletkami??? :)

Przypominam o WASZYCH BRWIACH :D

Komentarze

  1. Acid także posiadam. I podzielam Twoją opinię że biały i żółty mają mniej pigmentu i są męczące w aplikacji. Jednak na ogół, moja ocena w skali 1-5 dla tej paletki to 5 :) tej drugiej nie mam. Wydaje się być ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory w tej Acid! takie żywe, neonowe, pozwalają na wiele kombinacji :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obecnie 6 paletek :D Na Acid się czaję, obawiam się tylko, że kolory mogą być dla mnie za jasne. Primer mam i nie jestem zachwycona, fakt, że ładnie podbijają kolory cieni, ale strasznie mi się zbierają w zagłębieniu, a to niestety dyskwalifikuje te bazy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te paletki :)
    Cena jest bardzo niska, więc myślę, że warto je kupić choćby po to żeby poeksperymentować z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam osobiście doczynienia jeszcze ze sleekiem, ale przyznam że już wiele pozytywnych opinii słyszałam, czytała i na pewno zaopatrzę się w nie:)
    ps.bardzo ładne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Acid to jednak nie moje kolory, ale primer pallete mnie nieco kusi... :)

    PS: Napisałam właśnie dzisiaj do Ciebie maila odnośnie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolorki! na sesje chyba rzeczywiscie sie przydadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam doczynienia ale czaje się na oh so special :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie sa bardzo fajne :D zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie ktoś mi logicznie wytłumaczył co to jest ten Primer :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletek raczej nie zakupię, nie moje kolory ale u Ciebie prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż narobiłaś mi chęci na te bazy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten różowo-fioletowy makijaż. Ciekawa ta paletka primerów.

    OdpowiedzUsuń
  15. acid ma bardzo żywe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej piękne makijaże... Chciałabym umieć tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Acid paletka jest cudna :) uwielbiam takie żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam paletkę ACID - ma śliczne kolorki. Ładne makijaże przy jej użyciu wykonałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie ładnie podbijają kolorki te bazy... jeszcze nie posiadam żadnej sleekowej paletki niestety, teraz uzależniłam się od kolekcjonowania inglotów, ale może w przyszłości..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale parzy się na Twoje makijaże, aż nie mogę oderwać oczu od monitora. ;) Kolejny numer mojej gazety, nowa stylizacja zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, sleek Acid :) teraz to moja będzie kolejna paletka do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne są te paletki :D Acid wymiata :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty