Dzienny "banan" krok po kroku ;)

Miałam dziś pisać recenzję masek algowych  Biocosmetics i Delarom, ale jednak z nudów postanowiłam zrobić kolejny makijażowy tutorial.
Jako, iż zauważyłam, że wiele osób ma problem z makijażem typu "banan" (czasem nazywanym makijażem na literę V) to postanowiłam go wykonać. I to w dość jak dla mnie delikatnej wersji - bo tak delikatnego makijażu swojego oka nie lubię :P

Makijaż typu banan jest idealny dla osób posiadających oczy płaskie(gdzie chcemy optycznie uwidocznić załamanie oka), oczy głęboko osadzone, bądź oczy z opadającą powieką(bo to tą powiekę optycznie uszczupli). W zależności od tego jakie dobierzemy kolory, ich intensywności, możemy taki makijaż zrobić jako dzienny, wieczorowy i każdy inny, bardzo dobrze sprawdza się w makijażach ślubnych :)
Do takiego makijażu będą nam potrzebne co najmniej 2 cienie do powiek, jaśniejszy i ciemniejszy - im bardziej kontrastowe tym lepiej będzie widać tzw. banana. 
Ja użyłam w tym makijażu 4 cieni do powiek: 3 cienie z paletki Revlona (najjaśniejszy pod łuk brwiowy, średni na całą powiekę, najciemniejszy do zrobienia banana), czarnego cienia Inglot do wzmocnienia koloru banana. 
Makijaż również wzmocniłam eyelinerem (pisak z Oriflame).
Pozostałe kosmetyki, które użyłam w makijażu:
-tusz do rzęs Bourjois obrotowy
-beżowy kajal Kryolanu na linię wodną
-rozświetlacz i cienie do brwi Fred Farrugia
-róż Everyday Minerals (New car smell)
-podkład Sephora, kamuflaże Kryolan, puder Kryolan
-błyszczyk Maybelline
A teraz pora na step by step:
1. Powiekę pokrywamy bazą pod cienie (ja użyłam Stay dont stray Benefitu)
2. Pod łuk brwiowy nakładamy najjaśniejszy, połyskujący/perłowy cień (jeśli nie chcemy dużego świecenia i uwypuklania tego miejsca możemy użyć cienia matowego).
3. Na całą powierzchnię powieki ruchomej nakładamy jasny cień do powiek (ja użyłam tego 3-go od góry w paletce Revlona), od razu staramy się go dobrze rozetrzeć na granicy z tym najjaśniejszym pod łukiem brwiowym.
4. Następnie w zewnętrznym kąciku oka nakładamy ciemniejszy cień(ten najciemniejszy w paletce Revlona) i przeciągamy go wzdłuż załamania powieki - możemy to miejsce bez problemu wyczuć palcem, czuć kość oczodołową.
5. Na ten najciemniejszy cień nakładamy trochę czarnego cienia dla wzmocnienia koloru - nie musi to być idealnie bo i tak będziemy wszystko rozcierać.
6. Następnie rozcieramy cienie w załamaniu powieki - ja użyłam pędzla Hakuro H77 bo bardzo go do rozcierania lubię. Rozcieramy cienie na załamaniu powieki wzdłuż tego załamania, oraz na granicy z cieniem pod łukiem brwiowym. Przy powiece ruchomej już musimy uważać z rozcieraniem by przypadkiem nie przyciemnić za mocno tego bazowego cienia, bo gdy kolory za bardzo nam się zleją nie będzie już tak widać tzw. banana.
7. Malujemy kreskę eyelinerem - to nie jest warunek konieczny, ale ja nie lubię tak jasnych makijaży więc musiałam jakoś ten makijaż wzmocnić, a poza tym eyeliner optycznie zagęszcza rzęsy, więc jeśli mamy ich mało, bądź krótkie to warto to zrobić nawet do dziennego makijażu.
8. Malujemy dolną powiekę - od najciemniejszego cienia w zewnętrznym kąciku do najjaśniejszego w wewnętrznym. Linię wodną malujemy białą bądź beżową kredką.
Tuszujemy rzęsy.
Makijaż oka gotowy :)

A makijaż całej twarzy przedstawiał się tak:

I jak się Wam dziewczyny podoba? W ogóle to chętnie się dowiem jaki tutoriale makijażowe chciały byście zobaczyć. Może jest jakiś mejkap, którego nie potraficie wykonać?  Chętnie zrobię coś na wasze życzenie :)

Następne w kolejce będzie zakrywanie tatuaży, bo już mnie ktoś o to poprosił ;)

Komentarze

  1. super tutorial :) i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny banan! chciałabym tak umieć się malować... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten tusz lubię go bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie taki typ makijazu moja powieka jest taka...bezksztaltna i do tego opada....a taki makijaz fajnie wydobywa to cos;) jakie bysmy chcialy tutoriale? hm...moze slubne makijaze mocniejsze?bo cale mnsotwo jest slubnych delikatnych ja bym chciala zobaczyc mocniejsze slubne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. i chcilaabym post na temat slubnych makijazy tak w ogole, w sensie podstawowe zasady jakich tzreba sie trzymac itp;]]]

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taki makijaz, sama maluję się podobnie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie ogladac takie przed i po, niesamowite, jaka roznice robi makijaz. Podobaja mi sie Twoje kolczyki, chcialabym miec tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za piękny makijaż! dzięki za tutorial :-) kolory pięknie ze sobą wspolgrają

    H.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślubny mocniejszy! :) przyłączam się do prośby :) śliczny makijaż! Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż, ładnie podkreślone oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż. Lubię takie kolory w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :) a Twoje brwi zachwycają mnie za każdym razem jak na nie patrzę :D

    Na życzenie hmmm od zawsze marzy mi się zrobienie prawdziwego kociego oka. Mam duże oczy więc ciężko mi dobrać taką kreskę żeby zrobić kocie oko, a nie jeszcze bardziej je powiększać. Strasznie mi się podobają oczy Vicotrii ze Zmierzchu xD
    http://www.youtube.com/watch?v=gFnaEcRwziw

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż! często maluję się tak na co dzień :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny makijaz, masz niesamowite oczy:) Czesto sobie taki robi ale na mnie tak dobrze nie wyglada... niestety
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancko.. To moja ulubiona "technika". Nie wiedziałam, że zowią ja bananem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie opisane i pokazane, jasno i na temat:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny make-up:) Bardzo mi się podoba:) Zainspirowałaś mnie, jutro spróbuję wykonać coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. i co chcesz, fajnie Ci w takim mejkapie :):) mimo, że delikatniejszy niż te, co zazwyczaj swoim oczom fundujesz :) fajny tutorial

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo ładny makijaż, musze poćwiczyć nad takim:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym chętnie zobaczyła Twoje propozycje do konkretnych oczu np. wypukłych, szeroko rozstawionych, małych etc.
    Piękny "banan", no i pasuje Ci ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie chetnie zobacze zakrywanie tatuazu, bede go niebawem usuwała, jednak poki co do pracy przyda sie czasem jego zakrycie!!uwielbiam Twoje makijaze juz od czasu gdy weszlam na mm a Twoje wskazowki do moich makijazy byly zawsze bardzo cenne i pomocne:)

    Pozdrawiam serdecznie mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie Ci to wyszlo, tak delikatnie ale jakze uroczo. nienaganne cieniowanie i kreseczka, chyle czola ;)

    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jee tatuaze!! Dziekuje kochana jestes!! :D Ja bym prosila o tutorial rasowego smoky eye bo kazdy przez te slowa rozumie cos innego, i czy polecasz jakis swietny cien czarny? mam problem bo po blendowaniu traca swoj kolor i staja sie wyblakle te, ktore testowalam a za niewielka cene marze o ladnej czerni by przydymic powieki

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny makijaż. Chciałabym prosić o makijaż pomniejszający duże, wypukłe oczy. Pozdrawiam serdecznie. Ringnes

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie:):):) Czy mogła by Pani zrobić tak pokaz techniką V w wieczorowy makijażu ?????

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie:):):) Czy mogła by Pani zrobić tak pokaz techniką V w wieczorowy makijażu ?????

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty