E.L.F-owe zakupy + pędzle kabuki

Przed świętami robiłam małe zakupy w KOSMETYKOMANII, zakupy dla mnie i mojej siostry :) Przy okazji dostałam nowe kosmetyki do recenzji, o których wspominałam pod koniec zeszłego roku :)
Oto co kupiłam:
Kupiłam 2 lakiery do paznokci, które niebawem Wam zrecenzuję - więc teraz nie będę o nich pisać, a także pędzel kabuki oraz podkład mineralny i róż :)  Pozostałych produktów pokażę krótkie opisy i swatch'e ;)

E.L.F Pędzel Kabuki:
cena: 29 zł
Powyżej pokazałam Wam porównanie tego pędzla z pędzlem Kabuki Lily Lolo - jak widać ten z E.L.F'a ma dłuższe i mniej zbite włosie, a trzonek jest krótszy. Włosie tego pędzla z E.L.F'a jest baaardzo giętkie. Kilka włosów z początku wypadło, ale potem to ustało :) Przez to, że pędzel jest baaardzo miękki a włosie nie jest tak gęste, super nadaje się do aplikowania na policzki różu czy bronzera - jeśli znowu chodzi o podkład mineralny, to trzeba sie troche więcej napracować tym pędzlem by mocno pokryć podkładem twarz, bo pędzel zostawia delikatną warstwę produktu na skórze. Fajny w sumie do dziennych, delikatnych makijaży.
Jakościowo troche gorszy moim zdaniem niż ten z Lily Lolo, ale cena kolosalnie niższa (ELF 29 zł, Lily Lolo 80 zł).


E.L.F Podkład Mineralny (Light):
pojemność: 2,84 g
cena: 28 zł
E.L.F Róż mineralny (Rose):
pojemnośćL 3,4 g
cena: 26,50 zł
Pełne opisy tych produktów możecie przeczytać klikając w ich nazwy powyżej. Opakowania solidne, miałam okazje raz je zastosować u siostry i sprawdziły się całkiem fajnie ;)  Kolor różu super!

I jak Wam się podobają te produkty? Lubicie tą firmę? :)

Komentarze

  1. Mam ten pędzel z ELFa i bardzo go lubię:) Nakładam nim róż, bronzer i na całą twarz puder sypki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzel z Elfa wydaję się mega mięciutki...
    Róż ma śliczny odcień - w ogóle zakupy fajne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle słyszałam o tej firmie a jeszcze nigdy nic nie zamówiłam, ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pędzelki:):):) chcę takieeee!!!!




    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z tej firmy dwie rzeczy i nie sprawdziły misie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka rzeczy z Elfa, i przyznam, że mają dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam z tej firmy liner zelowy i pedzel top flat i jedno i drugie jest takie nawet nawet, ale bez szału ;) ps. super zmiana wygladu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na razie mam jeden pędzel z elfa do nakładania cieni i nie za bardzo mi przypał do gustu, bo cały czas gubi włosie. Ale jeszcze wypróbuje ich parę rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh te róże, piękne kolorki.
    Testowałam kilka produktów tej firmy i osobiście jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam mieszane uczucia do elfa, eyeliner w ogóle się u mnie nie sprawdził, puder też, pędzel kiepski - recenzje u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę szczerze powiedziec, że kiedys kupiłam sobie 2 lqkiery i zestaw korektorów z ELF'a i byly wielkim rozczarowaniem. Lakiery wymagly 3 wartsw zeby pokryły dobrze paznokcie a korektory byly twarde i nie dalo sie ich ladnie zblendowac ze skora...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty