WYNIKI KONKURSU MAKIJAŻOWEGO!

Cześć dziewczyny!
Dziś pora na wyniki konkursu na makijaż świąteczny ;) Oczywiście nie mam dalej internetu :[ i specjalnie po to bym mogła podać wyniki wbiłam do kafejki internetowej :P Mam nadzieję, że w tym tygodniu będę juz miała normalny dostęp do internetu(muszę!:P)  i będę mogła systematyczne prowadzić bloga :)


Jeśli chodzi o konkurs to chcialam Wam serdecznie podziękować za tak duże zainteresowanie, nie spodziewałam się tylu prac :)
Wszystkich makijaży na konkurs było 40!
I nie był to latwy wybór... wśród makijaży królowały czerwone usta, cienie w kolorze złota, srebra, czerwieni i zieleni - i dobrze, mi też właśnie te kolory kojarzą się ze świętami :)
Przy wyborze zwyciężczyni patrzalam nie tylko na technikę, precyzyjność itd, ale również na kreatywność i podejście do tematu. Było wiele bardzo dobrych makijaży!
Wszystkie linki do prac konkursowych znajdziecie tutaj -> KLIK


A teraz pokażę 4 prace, między którymi najciężej było mi zdecydować:

 http://mazidlo.blogspot.com/2011/12/konkurs-u-matleena-podejscie-nr3.html - świetny sylwestrowy makijaż, kolory ktore bardzo lubię, no i technicznie bardzo fajnie;
 http://aleksandra-makijaz.blogspot.com/2011/12/christmas-time.html - niestandardowe podejscie do makijażu, świąteczne kolory
 http://19shiny89.blogspot.com/  - artystycznie, kolorowo, świątecznie
http://wizazownia.blogspot.com/2011/12/mrozny-makijaz-swiateczny-dla-matleeny.html - świetna zimowa charakteryzacja;



Myślalam dzisiaj nad przyznaniem jakiejs nagrody dodatkowej, ale nie umiem zdecydować ktrej z tych 3 pozostałych pań ją bym mogła przyznać... musiałabym wszystkim trzem by byo sprawiedliwie :) Więc postanowilam, ze nagród dodatkowych nie zrobię.

KONKURS WYGRYWA MAKIJAŻ:
Zdecydowałam że tom właśnie autorka tego makijażu wygra konkurs, gdyż makijaż najbardziej mi przypomina temat konkursu - czyli święta! Kolorowy, kojarzący się z choinką i prezentami, troszkę artystyczny :) Gratuluje! I mam nadzieję, że zgadzacie się z moim wyborem:) 


Autorkę makijażu proszę o wysłanie mi adresu na maila (matleena.wizaz@interia.pl) - czekam do 10 stycznia. Nagroda zostanie wysłana do końca miesiaca :)


PS: Jeśli chodzi o konkurs z Lady Mineral (info po lewej w panelu bocznym) to wyniki ogłosze jak bede miała już stały dostęp do internetu!
Jeszcze dziś możecie pomyśleć nad haslem reklamowym i wpisać pod konkursowym postem!
Przypominam że nagrodą jest wybrany kosmetyk marki Lady Mineral - więc myśle że warto.

Komentarze

  1. piękne prace, gratuluję zwyciężczyni. :)
    mi najbardziej wpadł w oko fioletowy makijaż, nr 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też najbardziej mi się podoba gratuluje zwyciężczyni, bo jest naprawdę czego, niesamowita zdolność artystyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wedlug mnie njlepszy jest makijaz pierwszy z filetem!:) dosc dziwny jest makijaz Pani w mikolajowej czapie... Gratuluje zwyciezcy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie makijaże super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! wszystkie pracę są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne, ale chyba jednak mnie najbardziej z tych podobał się pierwszy :) wygląda tak ładnie, sama bym chciała tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy brokatowy makijaż owszem jest śliczny, ale bardziej sylwestrowy niż świąteczny - dlatego wygrał makijaż shiny89 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) Zazdroszcze talentu i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje makijaż rewelacja - zreszta reszta tez swietna:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba makijaż nr 2 uwielbiam takiee kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygrany - rewelacja:)

    a Pani mikołajowa w czapce- szacuuuun!! Make up jest genialny !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że wygrała znowu profesjonalistka,pierwszy makijaż sylwestrowy wiec w ogóle nie na temat, drugi makijaż też nie bardzo świąteczny, a czwarty dziwny jak ktoś już wcześniej napisał lipa

    OdpowiedzUsuń
  14. anonimowy - gdybym patrzała na to kto tu jest profesjonalistą bądź nie, to połowę makijaży musiałabym zdyskwalifikowac.

    konkurs był otwarty, dla amatorów i profesjonalistów, mógł brać udział kto chce.

    OdpowiedzUsuń
  15. anonimowy- skąd Ci przyszło na myśl, że jestem profesjonalistka? Tak jak podejrzewam 99% osób pasjonuje sie makijażem.Czy to czyni mnie profesjonalistka? uczę sie tak jak każdy. Jestem amatorką i lubię tworzyć. Po za tym każdy mógł spróbować swoich sił:)) Pozdrawiam i dziękuję tym, którzy doceniają moją prace:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy 1, Anonimowy 2,
    dziękuję za przyznanie tytułu dziwnego makijażu :D a właściwie to stylizacji :)


    A zwyciężczyni gratuluje!! :) Super makijaż, słusznie wygrał, kokardka prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty