Woreczek PACHNĄCA SZAFA + współpraca

Mimo kompletnego braku czasu(a to wszystko za sprawą nadmiaru pracy) postanowiłam dziś o 6 rano usiąśc do kompa i napisać jakąś krótką recenzję, a także pochwalić się pędzlami Maestro, które dostałam dzięki współpracy ze sklepem LadyMakeUp :)
Postanowiłam zrecenzować jakiś produkt z Pachnącej Szafy  -bo jeszcze nic nie recenzowałam, a produktów od tej marki mam sporo u siebie :)

PACHNĄCA SZAFA - Woreczek zapachowy:
cena: 9,99 zł
Pachnący woreczek wypełni szafę z ubraniami, szufladę z bielizną czy wnętrze samochodu zapachem drzewa cedrowego czy róży.
Do wyboru zapachy: Herbaciana zieleń, Różany ogród, Jaśminowa rosa, Bergamotkowe orzeźwienie, Cyprysowa Aleja, Melonowy nektar, Cedrowy płomień, Waniliowy Dotyk, Lawendowe wzgórze.
Ten produkt to mały lniany woreczek (idealnie do złapania w dloni), zawierający w środku wiórki bukowe(wygląda jak zwykłe trociny):
Niestety, nie było przy tym woreczku plakietki jaki dostałam zapach - ale patrząc na to jakie są możliwe, i jak pachnie ten mój woreczek, to podejrzewam, że może Cedrowy płomień? nie wiem niestety jak pachnie cyprys i bergamotka by stwierdzic czy na pewno cedr. Zapach mojego woreczka w każdym bądź razie jest wyrazisty, przypomina mi bardzo zapach męskich perfum(mojemu mężowi strasznie się ten zapach spodobał), lekko korzenny, lekko słodkawy..
Woreczek jest przeznaczony do szafy, samochodu, pokoju... Ja postanowiłam swój woreczek położyć na biurku, przy którym mam komputer :)
I rzeczywiście, siadając codziennie do komputera ten zapach było czuć, mężowi nic nie powiedziałam o woreczku, to jak usiadł spytał "co tu tak fajnie pachnie? kup tego więcej" ;)
Oczywiście jak już się usiadło do komputera, po kilku chwilach nos się przyzwyczajał do zapachu i przestawaliśmy go czuć. Zapach nam się pokazywał przez pierwszy tydzień... później już nawet wchodząc do pomieszczenia z komputerem, siadając do biurka, przestaliśmy go czuć - nos chyba sie po prostu przyzwyczaił.
Woreczek stoi sobie luzem na moim biurku już chyba z półtora miesiąca - jego zapachu już nie czuję. Jednak  jeśli przyłoży się woreczek do nosa i powącha, to zapach jest nadal tak samo intensywny jak w pierwszy dzień. W ogóle nie wywietrzał - więc za to wielki plus :) Szkoda tylko, że po tygodniu nasze nozdrza przestają wyczuwać ten zapach z odległości ;)

Te woreczki można kupić w sklepach internetowych, a także w sieciach sklepów Rossmann :)
Zapraszam do polubienia Pachnącej Szafy na Facebooku.


******************************************

A teraz nowa współpraca :) Przy okazji kupowania pędzli w sklepie Ladymakeup udało mi się nawiązać współpracę :) 3 pędzle od prawej strony kupiłam sobie sama (ten maestro do ust ze złotej kolekcji kupiłam specjalnie dla was - będzie do wygrania w makijażowym konkursie, który niebawem stworzę:)), 3 pędzle od lewej strony, czyli 320,360,497 otrzymałam od firmy Ladymakeup do recenzji :) trafili idealnie z pędzlami, bo akurat te mi się przydadzą i tych nie mam :) Łącznie w moim pasie na pędzle znajduje się juz  51 pędzli:)
Pędzle są bardzo fajne, już nimi co nieco zmalowałam :) niebawem recenzje :)
Zapraszam do polubienia strony Ladymakeup na facebooku :)

Komentarze

  1. Ciekawią mnie te pędzle Maestro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od niedawna jestem właścicielką grupki pędzelków z maestro... i to była miłość od pierwszego wejrzenia :)
    czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z wersji świątecznej zapachy do prezentów , ale wrzuciłam je do swojej torby i tak łądnie mi przypominają wciąż o świątecznym czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow suepr gratuluje tej wpsolpracy i pedzli :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sama robię sobie takie woreczki np. z lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam mam na imię Małgosia i bardzo chciałabym się doczekać recenzji tych pędzli jestem właśnie na kupnie pędzli do cieni a konkretnie o kształcie z wyżej pokazanych nr 8,6 i jeszcze jednego którego tutaj nie widzę... bardzo proszę o opinię bo sama nie wiem jakiej firmy wybrać, proszę jeszcze o podanie mi gdzie można pędzle tej firmy kupić - będę wdzięczna...nie mam tutaj konta - bo dopiero dzisiaj trafiłam tutaj...proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczki zapachowe, bardzo fajny produkt. Zachęcam do zakupu i testowania produktów pachnącej szafy w moim sklepie zapachydomu.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty