ELFA - olejek rozmarynowy i płyn dla dzieci


Dziś pora na jakąś recenzje kosmetyków Elfa :)
Kosmetyki Elfa dostałam do recenzji dzięki zespołowi firmy Vikar Kielce, która jest importerem ukrainskich kosmetyków Zakładów Farmaceutycznych Elfa.
Dziś postanowiłam zrecenzować Olejek rozmarynowy na porost włosów oraz Szampon i płyn do kąpieli dla dzieci - jako, że mam 3,5 letnią córę stwierdziłam, że coś dla niej też bym mogła przetestować :)

ELFA Olejek rozmarynowy na porost włosów:
pojemność: 250 ml
cena: 18 zł (obecnie promocja 15 zł!)
Nowoczesny preparat na bazie olejku z rozmarynu i delikatnych środków myjących. Wzmacnia odżywienie na poziomie komórkowym przy ogólnym wyniszczeniu cebulek włosów. Wzmacnia włosy, stymuluje ich wzrost i pomaga przywrócić im zdrowy wygląd. 
Olejek jest przeźroczysty, średnio gęstej konsystencji - bardziej kojarzy się z szamponem niż z jakimś olejkiem, nie wyczuwam w nim nic tłustego :) Ma cytrusowo ziołowy zapach - mi całkiem przypadł do gustu :) Bałam się, że nie będzie się pienić - ale nic z tych rzeczy, pieni się całkiem fajnie. Bezproblemowo myje się nim włosy, dobrze się pieni, dobrze czyści skórę naszej głowy i włosy. Dodatkowo wyczułam uczucie chłodzenia podczas mycia włosów tym olejkiem . Łatwo się z włosów wypłukuje :) 

Jeśli chodzi o porost włosów... hmmm.... nie wiem czy jakoś specjalnie wzmorzyło to porost moich włosów. Stosowałam ten olejek co 3-4 dni, myjąc nim włosy jednorazowo, przez okres półtora miesiąca. Odrost na moich włosach ma ok 1,5 cm - czyli adekwatnie do czasu używania :) Nie jest to na pewno mało, ale nigdy wcześniej nie przyglądałam się temu w jakim tempie rosną moje włosy, więc nie mam pewności. Włosy raczej są w dobrym stanie, nie przesuszyły się, i są chyba trochę odżywione, są mocniejsze, mniej się łamią i mniej rozdwajają (ale używam również olejku arganowego do włosów, on na pewno swoje też robi).
Wg mnie bardzo przyjemny produkt, cena też nie wysoka - więc myślę, że warto spróbować :)


pojemność: 300 ml
cena: 9 zł (obecnie promocja 7 zł!)
Delikatna piana, słoneczny zapach ananasa i wesołe cudaczki z czarodziejskiej Krainy Cudów zmieniają kąpiel w wesołą zabawę. Delikatny szampon-żel został opracowany z myślą o potrzebach dziecięcych włosów i skóry. Zapewnia troskliwą pielęgnację, nie podrażnia oczu i skóry. Włosy umyte szamponem stają się jedwabiste i łatwo się rozczesują, a skóra dziecka jest jeszcze delikatniejsza.
Sposób użycia: nanieść na skórę i włosy, spienić i spłukać.
Składniki INCI: Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, Panthenol, Parfum, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Ananas Sativus (Ananas) Extract, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Methylparaben, Propylparaben, CI 19140, CI 42051.
Przeźroczysto zielony żel  o gęstej konsystencji, rzekłabym, że galaretowatej :P  Ma przyjemną szatę graficzną, jeśli chodzi o produkt dla dzieci. Zapach jest bardzo fajny, ananasowy, kojarzący się też z jakimiś gumami do żucia :) Zapach nie jest jakiś bardzo mocny, czuć go na dłoniach przy myciu, czuć go również przy robieniu piany w kąpieli. Pieni się całkiem przyjemnie, jednak piana nie utrzymuje się na powierzchni wody zbyt długo. 
Do wyboru mamy jeszcze zapachy: malinowy, bananowy, truskawkowy.
Polecam wszystkim mamom, cena nie jest wygórowana :) 


PS: Dzisiaj do moich kocurów Tymona i Gordona dołączyła kotka o imieniu Zofia :) Narazie wszystkie na siebie syczą, ale mam nadzieję, że się polubią i wszystko bedzie ok :) Zofię zaadoptowałam od znajomego, który wyprowadza się do Irlandii i niestety musi znaleźć kociakom nowy dom.
Domu szuka jeszcze Józek, 1,5-roczny kocurek, bardo łagodny i przytuliński :)  Jakby ktoś z okolic Katowic/Chorzowa/Bytomia itd chciał przygarnąć kotka to pisać! :)
Oto Józek: 

Komentarze

  1. Ja (nie)stety mam psa :)
    Podoba mi się ten szampon i płyn do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polubiłam ten olejek ale myłam nim codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej olejek rozmarynowy jest bardzo ciekawy a Zofija śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sauria - na zdjęciu Józek który szuka domu :P Zofia jest kruczoczarną damą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam okazję testować ten olejek, byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty