konkurs "UBIERZ RÓŻ" - wyniki!!

Pora na ogłoszenie wyników jeśli chodzi o konkurs UBIERZ RÓŻ organizowany wspólnie ze sklepem KOSMETYKOMANIA :)
Jednogłośnie z panią Alicją wybrałyśmy pierwsze miejsce :)
Luksusowy zestaw do makijażu marki MEMEME trafia do:

2 nagrody wyróżnieniowe w postaci Chick & Lip Tint marki MEMEME w wybranym kolorze wędrują do:
Dziewczyny bardzo proszę o napisanie mi na maila matleena.wizaz@interia.pl swoich adresów, panie które otrzymały wyróżnienie dodatkowo z napisaniem jaki kolor produktu chcecie :)
Dodatkowo chciałam tylko napisać, że bardzo miło by było gdyby nagrodzone blogerki przygotowały chociaż króciutką recenzję wygranych produktów :)


PS: Chciałam jeszcze bardzo pochwalić pracę właścicielki bloga My Passion...czyli magia barw na kobiecej twarzy :

Komentarze

  1. Pierwsza praca rzeczywiście świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję :) Nawet się nie spodziewałam, że się uda ;) Aż normalnie założe ze szczęścia bloga i przygotuje potem recenzję produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się 2 makijaż .. Kasi ;)
    reszta jakoś do mnie nie przemawia :))
    gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) Strasznie miło usłyszeć taką opinię ;)

      Usuń
  4. Piękne prace:)
    tylko czemu przy pierwszym miejscu nie ma karteczki z informacją, że to na konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w podlinkowanego nicka autorki makijażu - tam jest post konkursowy z karteczką włącznie :)

      Usuń
  5. Gratulacje, piękne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buu znowu sie nie udalo, gratuluje zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  7. praca storczyk82 jest cudna! :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza praca powala. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie się cieszę, bardzo dziękuję ze moglam wziąść udział w konkursie,jestem tak bardzo szczęśliwa że brak mi słów,gratuluję wszystkim dziewczynom ,ktore zgłosiły sie do konkursu, wszystkie bardzo się napracowały,ogromne brawa.

    Juz nie mogę doczekać się kiedy nagroda wpadnie w moje ręce,oczywiscie przygotuję recenzje ma swoim blogu dotyczacą tych kosmetyków,ale mam ogromna prosbe o uzbrojenie sie w cierpliwosc,poniewaz przebywam za granica a wygrana przyjdzie do Polski wiec zanim dotrze bezposrednio w moje raczki minie troche wiecej czasu

    Jeszcze raz bardzo dziękuję
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak obiecałam, po otrzymaniu kosmetyku recenzja jego na pewno się ukarze, ponieważ blog został założony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wspomnienie mnie :) mimo że nie wygrałam jest mi bardzo miło :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty