PACZKI, PACZKI ;) Artego, Kryolan, MyBeauty i inne

Mam Wam do pokazania kolejne paczuszki, które dostałam :) Jest ich trochę i cieszę się, że udało mi się z tymi firmami podjąć współpracę :)
Nie wiem od której zacząć :D

Może na początek paczuszka najświeższa, dostałam ją dzisiaj i bardzo mnie ucieszyła:D Firma Polwell, będąca dystrybutorem kosmetyków ARTEGO do profesjonalnej pielęgnacji i stylizacji włosów, wysłała mi do testów zabieg odbudowujący włosy: Szampon odbudowujący Włosy Dream Repair oraz maskę do włosów z tej samej serii. W paczce znalazł się również firmowy kubek i długopis oraz teczka opisująca zabieg wraz z płytą cd i życzeniami na dzień kobiet :) Miło:)
Z Artego farbuję od jakiegoś czasu włosy i z farby jestem bardzo zadowolona :)
Kolejna paczuszka, to produkty marki KRYOLAN, które dostałam od sklepu IMPRE-ART, dystrybutora marki Kryolan. Od sklepu dostałam m.in. pełny katalog produktów, ulotki produktowe dla swoich uczniów z kursów wizażu no i kosmetyki do testów, z których się bardzo cieszę :)
Dostałam  z Kryolanu: pigment w kolorze Copper (już go pokochałam:D), czerwoną farbkę Supra Color, Złotą Farbkę Aqua color, cień do powiek w kolorze Tiramisu(wkład), szminkę w kolorze 111(wkład), kamuflaże Dermacolor i puder, a także puder Anti Shine, którego stale używam już od dawna, próbki bazy zielonej i białej,  próbki podkładów ultrafoundation i HD smoothing :)
Kolejna paczuszka do próbki i mini produkty z perfumerii internetowej MY BEAUTY - w tym sklepie znajdziemy perfumy, produkty do pielęgnacji i do makijażu renomowanych marek. W paczuszce znalazłam próbki 3 zapachów, kosmetyków do włósów Kerastase, produktów Estee Lauder, Clarins:
Kolejną paczuszką jest nagroda za makijaż step by step z portalu Papilot.pl ;) Otrzymałam zestaw do ciała Oriflame z serii Liselotte Watkins :)
I ostatnie, to już raczej nie jako paczka, ale jako dodatek do moich zakupów, które poczyniłam kilka dni temu w sklepie FOLARONI :) Dostałam próbki podkładu perłowego Make Up Atelier Paris we wszystkich kolorach - wydają się bardzo ciemne, jednak na skórze prezentują się całkiem inaczej, niesamowita zmiana :P Niebawem je też zrecenzuję :)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodatkowo, chciałam Was poinformować, że niedługo na blogu opiszę różne książki do makijażu i pielęgnacji, które warto bądź też nie, posiadać :) Jutro upływa termin nadsyłania prac na konkurs, w którym do wygrania kosmetyki Inglot!  W weekend na moim blogu pojawi się nowy konkurs, w którym będą do wygrania kosmetyki MeMeMe ;)  A po weekendzie pojawi się odpowiedź na wasze problemy z brwiami! Zapraszam do obserwacji!

Komentarze

  1. najs,fajnie tak dostać sporo rzeczy,to teraz będziesz miała niezła zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo widzę produkt, nad którego kupnem się zastanawiam - kamuflaż Dermacolor... Moja mama ma na policzku ciemną plamę pigmentacyjną, którą chciałaby zakryć - myślisz, że ten kamuflaż by się nadał?

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczki ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do tej plamy to myślałam jeszcze o korektorze w sztyfcie Kryolan - używałaś go może?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga - na pewno by zakrył :) To są mocno kryjące produkty - tylko trzeba je też odpowiednio nałożyć :)

    Zu - ja cały czas mam niezłą "zabawę" mam całą szafkę kosmetyków do recenzowania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Farby z Artego są bardzo dobre i co najważniejsze trwałe ;) Miło tak dostać kosmetyki do testowania ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współprac i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. korzystałaś już z MeMeMe? Bo mam zamiar zamówić i ciekawa jestem Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki dostałaś do testów :))

    OdpowiedzUsuń
  10. hee też mam ten zestawik z my beauty..daj znać jak C się sprawdziły...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty