WASZE BRWI po raz kolejny ;)

No i kolejny post z serii tych, w którym naprawiamy Wasze brwi :) Ta akcja trwać będzie przez całe życie mojego bloga, więc jeśli nadal są osoby, które chcą się poradzić w sprawie wyglądu swoich brwi, to zapraszam do wysyłania maila: matleena.wizaz@interia.pl (w tytule: brwi, do tego zdjęcie całej twarzy i zbliżenie na brwi) ;)
Oczywiście całych twarzy nie będę pokazywała, one są tylko dla mnie, dla lepszego dobrania kształtu :)
Zielonym zaznaczam miejsca w których trzeba brwi zapuścić, czerwonym - usunąć. Oczywiście to wszystko nie ma być tak kanciasto jak namalowane przeze mnie:) 

Więc zaczynamy :)
P:"Wiem, że moje brwi są w okropnym stanie. Mam zamiar je zapuszczać, byłabym wdzięczna gdybyś mi mogła podpowiedzieć mi jaki powinny mieć kształt.Niestety wyrywałam je równiez z góry.. Co zreszta widać, bo są zbyt nisko. I mam jeszcze pytanie, jak długo trwa odrastanie brwi? Z góry dziękuję:)"
 O: No cóż... brwi są dość zmasakrowane. Po pierwsze, i przede wszystkim, za bardzo są wyrwane u nasady... brakuje ok 1,5 cm brwi  od środka (tak na moje oko) - więc na pewno trzeba je od nasady zapuścić, no i przy nasadzie muszą być troszkę grubsze niż na całej długości. To że wyrywałaś od góry to nie jest żaden błąd, jeśli nic złego nie stało się podczas wyrywania (bo teoretycznie można sobie uszkodzić nerw). Ale jeśli od góry włoski ci rosły, i to dość gęste, to możesz je tam spróbować zapuścić - i gdy urosną wyregulować bardziej brwi od dołu. Teraz one są dość chude, o wiele za krótkie. A jeśli chodzi o czas zapuszczania brwi - to indywidualna sprawa, zależy od tego jak rosną Ci włosy, ile ich tam było, i jak długo wyrywasz brwi w takiej postaci. Ale tak czy siak nie bedzie to krótki proces... moze ci sie udać w 3 miesiące, a może potrwać nawet rok. Cierpliwości :)

P: "Brwi reguluję od 2 lat czyli całkiem długo. Pierwszą regulację zrobiła mi kosmetyczka i cały czas reguluję według kształtu, który mi nadała, jednak dopiero na zdjęciach widzę, że są totalnie nierówne! Sama sobie się dziwię, że na co dzień tego nie widzę
Dołączam zdjęcie. Myślę, że całkiem wyraźne i liczę na Twoją pomoc jeśli to możliwe ;)"
 O: Twoja lewa brew jest krótsza niż prawa u nasady. A obie w sumie są za daleko od siebie, więc obie mozna przy nasadzie zapuścić, tylko Twoją lewą bardziej. Wtedy ona nabierze lepszego kształtu i bedzie bardziej symetryczna do tej prawej.

P: "Co sądzisz o moich brwiach? :) Wydaje mi się, że są całkiem ok... ale wolę usłyszeć Twoją opinię :) Ps. Druga brew trochę zasłonięta, ale jest identyczna jak druga :P"
 O: Faktycznie brwi są całkiem fajnie ukształtowane ;) jednak odrobinkę bym je zapuściła przy nasadzie, i to w taki sposób by przód był w miare równy a nie po skosie w kierunku końca brwi -mam nadzieje że zrozumiale to napisałam i pokazałam :P

P: "chetnie bym sie dowiedziala co moge zmienic w swoich brwiach bo juz nie mam do nich sily."
 O: Brwi masz całkiem fajne, dobra długość, natomiast są bezkształtne. Zapuściłabym je od dołu w ich nasadowej części i minimalnie, dosłownie kilka brewek, usunełabym od góry u nasady, by nie były takie proste od góry.  

P: "Jak widać na zdjęciach 0499 i 0581 moje brwi są mega, mega blade i do tego cienkie (zdjęcia stare jak świat)... Kiedy uświadomiłam sobie o tym fakcie zaczęłam je "uzupełniać" cieniem.
Mam jednak wątpliwości co do ich kształtu i koloru tuż po uzupełnieniu... Dodam jeszcze że mam problem z lewą brwią bo mam w niej bliznę i w tym miejscu nie rosną mi włoski.
Patrząc na wycinki oczu na zdjęciu o nazwie kolaże1 wydaje mi się że prawa brew jest ciut za wysoka od góry. "
O: Rzeczywiście na tamtych zdjęciach brwi wyglądają strasznie, aż dziw bierze, że te podmalowane wydaję się być tak gęste :) jeśli nie masz zbyt ciemnych włosów to kolor brwi jest jak najbardziej trafiony, są ładnie podmalowane i zapuszczone :) Co do tego czy prawa brew jest wyżej czy niżej - na tym zdjęciu z kolażem nie da się tego zauwazyć bo to nie jest jedno zdjęcie tylko sklejka oczu osobno :) ale na tym które jest powyżej minimalnie to widać, i zaznaczyłam co można by usunąć :) 


Na dzisiaj tylko 5 pań ;) Zapraszam Was do wysyłania maili ze swoimi brwiami, kolejny post jak uzbiera się 10 chętnych :)
PS: DZIEWCZYNY! Jak widać po tym poście i poprzednich, 90 % kobiet ma zbyt mocno wyregulowane brwi od nasady!!! Nie wyrywajcie nigdy brwi zbyt daleko od nasady nosa, to całkowicie zmienia kształt waszej twarzy i nie jest to zmiana na dobre!
-brwi są zbyt krótkie i za bardzo oddalone od siebie
-optycznie poszerzamy swój nos
-optycznie oddalamy od siebie oczy
Takie mocniejsze podregulowanie brwi od przodu przyda się tylko panią, które mają ekstramalnie wąski nos i bardzo blisko siebie osadzone oczy jednocześnie.  Poza tym będzie to niszczyło nasz wygląd. Jeśli nie jesteście pewne do jakiego miejsca macie wyrywać brwi przy nasadzie to po prostu wyrywajcie te włoski między brwiami, tylko nad nosem, a przody zostawcie bez wyrywania, to bedzie bezpieczniejsze niż ich wyrywanie od przodu. A jak wiadomo, zapuszczenie brwi u nasady jest bardzo długotrwałym i ciężkim procesem.!

Komentarze

  1. Bardzo przydatny wpis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć brwi :P ja mam zart a nie brwi...

    OdpowiedzUsuń
  3. kuratorka brwi :) hihi. No, te posty o nich są bardzo dobrą sprawą i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post, może i ja zbiorę się na odwagę i wyślę swoje foty, żeby dostać jakieś cenne rady:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja po trochu doprowadzam brwii do ładu i skłądu ale bardzo długo mi to zajmuje, ale ogólnie masz rację dużo kobiet ma zabardzo u nasady wyrwane brwi, w ogóle dużo kobiet albo w ogóle o brwi nie dba albo wyrywa jest zabardzo...ja swego czasu należałam do drugiej kategorii teraz mocno się pilnuję przy skubaniu. świetne są te posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak sie zastanawiam bo czesto piszesz zeby zapuscic brwi od wewnatrz, a niektorym tam brwi nie rosna:P ja mam jedna brew blizej nosa niz druga a nigdy jej nie wyrywalam od srony nosa co najwyzej od dolu... hmmm chyba nastepnym razem wysle tobie zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak brwi nie rosną w ogóle od samego początku istnienia brwi to inna sprawa.... ale w większości to wszystko jest spowodowane nadmiernym wyrywaniem włosków - czyli na własne życzenie :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię te wpisy :D Ja póki co swoje zapuszczam i wyreguluję jeszcze raz - porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki kochana :) u dolu staram sie zapuszczac ale o wyrwaniu kilku z gory nie myslalam nigdy. jednak co jak co,zaczynam nad nimi panowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie świetny wpis. Sądzę, że wielu osobom pomoże :) Bo dla mnie również był pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje brwi to tez koszmar, az wstyd pokazywac
    na dodatek szybko rosna

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się świetny wpis! Można się dużo dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaki ciekawy wpis :) Rady z pewnością trafne.

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny post i seria!! cos czuje ze sie do Ciebie zglosze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny pomysl z tymi brawiami moze i ja sie skusze i wysle foto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny pomysł:) co sądzisz o moich brwiach?? wyślę ci zdjęcie na emaila i jeśli chcesz to zapraszam do mnie:)

    dodaje oczywiscie do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. beznadzieja! Nie kazdy wyglada jak kopia kopi z gazet . Nie kazdy chce miec takie a nie inne brwi. Kazdy robi tak jak jemu sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, każdy może mieć takie jakie mu się podoba - tylko po co krzywdzić swoją urodę?

      Dla Ciebie post nie przydatny, to nie odpowiadaj, nikt Cie nie zmusza:)

      Usuń
  17. Naprawdę świetny post :) też mam podobny problem z moimi brwiami, a dokładniej również za bardzo wyrywam brwi tuż u nasady nosa. Chciałabym je zapuścić, nawet już próbowałam, ale te włoski okropnie wyglądają. Myślałam też aby zrobić sobie prostą, lekko postrzępioną grzywkę za brwi,aby ukryć brwi podczas zapuszczania, ale mam kwadratową twarz i obawiam się, że ta grzywka nie będzie pasować do mojego kształtu twarzy. Bez takiej grzywki zapuszczając brwi nie wyjdę nawet na ulice. Proszę bardzo o porady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosta grzywka przy kwadratowej twarzy nie jest dobrym pomysłem - jak coś to asymetryczna :)
      ja bym wolała się poświęcić - jak brwi kiepsko wyglądają(domyślam się że tak jest) to zawsze możesz podmalowywać brwi, tak by nie było widać tych pojedynczych włosów

      Usuń
  18. Dziękuję za odpowiedź :) a jakie preparaty są najlepsze, aby brwi szybciej rosły?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy faceci też mogą wysyłać Ci brwi do oceny?;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Za dużo wyskubałam sobie brwi pomiędzy nimi i mam teraz dużą przerwe, co z tym zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu nic właściwie nie możesz zrobić poza czekaniem aż odrosną :) A do tego czasu możesz sobie domalowywać nasadę brwi, ale musisz się starać by wyglądało naturalnie

      Usuń
  21. ja zapuszczam brwi u nasady już drugi tydzien bo akurat mam urlop ale niestety w poniedziałek już musze isc do pracy i nie mam pojęcia jak zakryć te włoski które rosną a jest ich sporo ;/ dodam że mam brwi koloru średni blond ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje Ci nic jak je podmalować lekko :) wtedy nie będzie się to rzucało w oczy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty