Kremy: BIOCLIN ACNELIA K & M

 W końcu przyszła pora na recenzję tych dwóch produktów, które już dostałam spory czas temu od firmy INSTITUTO GANASSINI :) Jakoś recenzja tego produktu mi umknęła wcześniej - więc zrobię to dziś.
BIOCLIN ACNELIA to seria produktów do pielęgnacji cery mieszanej i trądzikowej, wcześniej już recenzowałam żel oczyszczający z tej serii. Na dzisiaj kolejne 2 produkty z serii:
Bioclin Acnelia K - Kuracja przeciwtrądzikowa
Bioclin Acnelia M - Emulsja do cery trądzikowej

Produkty te opiszę osobno, natomiast zrecenzuję łącznie na końcu - bo uważam je za bardzo podobne, wręcz prawie identyczne.

BIOCLIN ACNELIA K - kuracja przeciwtrądzikowa:
pojemność: 30 ml
cena: ok 43 zł
Kuracja przeciwtrądzikowa o działaniu mikro złuszczającym do skóry tłustej i skłonnej do wyprysków.  Wygładza powierzchnię skóry. Minimalizuje niedoskonałości skóry. Zapobiega rozmnażaniu się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.
Produkt ma regulować wydzielanie sebum, matować skórę, złuszczać ją a zarazem łagodzić. Zmniejsza zaczerwienienia i niedoskonałości skóry.
Do stosowania rano i wieczorem przez okres 3-4 tygodni jako kuracja uderzeniowa. Testowany dermatologicznie, delikatny dla skóry, nie zatyka porów. Pełny skład i opis na stronie produktu.

BIOCLIN ACNELIA M - Emulsja do cery trądzikowej:
pojemność: 40 ml
cena:  ok 40 zł
Codzienna pielęgnacja skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom  aktywnym  nawilża, reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Skóra ma być dobrze nawilżona, jednolita, matowa, a niedoskonałości mają znikać.
Nadaje się również pod makijaż. Też testowany dermatologicznie, do stosowania na dzień i na noc, delikatny.
Pełny opis i skład na stronie produktu.

A teraz kilka słów ode mnie...
Oba produkty dostałam w próbkach o pojemności 3ml każda - z każdego produktu po 3 szt więc do testów miałam po 9 ml :) Nie jest to dużo i nie starczyło na długi okres stosowania, natomiast jakieś pierwsze i drugie wrażenia są :)
Obie próbki wyglądały identycznie więc myślę, że nie potrzebne było robienie podwójnych zdjęć z prawie identyczną treścią, to samo jeśli chodzi o konsystencję.
Szata graficzna próbek jak i produktów pełnowymiarowych mi się bardzo podoba, prosta, profesjonalna, o świeżym wygladzie dzięki tej zieleni:P
Stosowałam najpierw Emulsję do cery trądzikowej, a potem kuracje przeciwtrądzikową. Muszę przyznać, że nie zauważyłam żadnej różnicy w tych dwóch produktach. No może poza jedną - kuracja przeciwtrądzikowa delikatnie wysuszała moją skórę, albo ewentualnie emulsja do cery trądzikowej po prostu mocniej nawilża (mam mieszaną w kierunku tłustej, z niedoskonałościami oczywiście). i to byłby koniec różnić :)
Oba kremy mają bardzo przyjemną i lekką konsystencję, delikatny świeży zapach, szybko się wchłaniają. Oba są moim zdaniem idealne pod makijaż bo nie pozostawiają żadnej tłustawej warstwy na skórze twarzy.
Stosowało mi się oba produkty bardzo przyjemnie. Nie pojawiły mi się żadne nowe niedoskonałości w trakcie stosowania, a wszystkie wypryski, które miałam goiły się całkiem fajnie. Nie jestem w stanie całkowicie potwierdzić jakości kremów - bo stosowane były łącznie przez ok 2-3 tygodnie. Nie mniej jednak planuję sobie kupić pełnowymiarowe opakowanie tej emulsji - bo lepiej nawilża skórę. I śmiało mogę stwierdzić, że to dla mnie taki tańszy odpowiednik Kremu Vichy Normaderm.A ten krem lubiłam zawsze - więc chętnie teraz kupię Bioclin :)

**************************************

PS: Zmieniłam troszkę wygląd bloga. Tło pobrałam z bloga: background.pinger.pl - i troszkę edytowałam po swojemu :P

Komentarze

  1. nie używałam kosmetyków tej marki, ale czytałam kilkakrotnie opinie na ich temat. ładny szablon.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie nie przekonują ale dobrze, że Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kosmetyki przypominają mi Eucerin DermoPurifyer, z których jestem zadowolona ;) Dzięki za recenzje :D

    Pozdrawiam,
    Joanna

    PS. Zapraszam Cię do udziału w kreatywnym konkursie Pinspire - do wygrania 100zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam produktów z owej firmy :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :) będzie mi bardzi miło :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej marki...ale ciekawie o nich napisałaś...i jak faktycznie redukują zmiany trądzikowe...?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty