WYNIKI kociego konkursu z kosmetykami Inglot

Dzisiaj w końcu wzięłam się za dokładne przejrzenie prac na konkurs, w którym można było wygrać kosmetyki Inglot :) Tematyką konkursu były KOTY - można było zrobić makijaż, napisać wierszyk itd :)
Pełna lista prac w notce konkursowej: KLIK
Bardzo się cieszę, że tyle dziewczyn zechciało wziąć udział w konkursie :) prace były różne: wierszyki, klasyczne makijaże oczu z kreską, a także kilka bardziej artystycznych makijaży kocich :)
I w kwestii makijażu nie miałam żadnego kłopotu z wyborem :)
Ze wszystkich kocich makijaży, najlepszy pod względem kreatywności, techniki i podobieństwa do kota był makijaż GRZEE :)

GRZEE wygrywa nagrodę główną w postaci zestawu kosmetyków Inglot: paletka cieni, tusz do rzęs, szminka, lakier do paznokci :)
*** I tu z góry moje przeprosiny - z przyczyn nie zależnych ode mnie musiałam opóźnić złożenie zamówienia w Inglocie - więc nagroda zostanie wysłana pod koniec marca/początek kwietnia. Mam nadzieje, że jakoś Grzee wytrzyma te 2 tygodnie. Natomiast w związku z tym, kolorówki sama wybierać nie będę - Grzee! Czekam na maila z kolorami cieni, pomadki/błyszczyka, lakieru do paznokci które byś chciała (może być tak ogólnie i sama wybiorę, a możesz mi napisać numerkami kolorów z Inglota :)) - więc mam nadzieję, że to wynagrodzi dłuższe oczekiwanie:)Aaa no i w mailu też na adres czekam :)



Nagrodę pocieszenia zdobywa Marta Dąbrowska, autorka wierszyka:
Koci makijaż trudno robić,
Więc mi ciężko zdjęcie zrobić,
Sobie myślę tu nieśmiało,
Czy ten wierszyk to nie za mało?
Ale wierszyk też być może,
Więc mi pomóż napisać go Boże!
Kocie ruchy, kocie oczy,
Na pierwszy ogień cień do powiek wkroczy,
Cień ten musi być szarawy,
odcień takiej kociej trawy,
A następnie czarna kredka,
Czemu na tej kredce jest jeszcze metka?
Zdjąć ją przecież z kredki trzeba,
I namalować linię na powiece jak potrzeba,
Trochę dłuższą, bardzo zgrabną,
I już mamy powiekę ładną.
Przypomina kocie oczy,
Jeszcze tylko tusz do rzęs nas zauroczy,
Gęste rzęsy, kocie ruchy,
Kot uwielbia łapać muchy,
A ja czuję się jak kotka,
Może z tymi oczami wygram raz w totka?
Koty maja przenikliwe spojrzenia,
I robią bardzo dobre wrażenia!
Ja z tymi oczami tez takie robię,
I może kiedyś zdjęcie se zrobię!


*Nagroda będzie niespodzianką, jeszcze sama nie wymyśliłam co to dokładnie będzie ;) Czekam na mailu na adres do wysyłki :)

Komentarze

  1. gratulacje dla Karoliny, jej praca zasłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, świetny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W regulaminie było napisane, że trzeba nowy wątek na blogu utworzyć? ;D A ten wierszyk był w komentarzu. :) Szkoda, że ja nie wiedziałam też bym go wstawiła w komentarzu pod postem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nagroda wyróżnieniowa - i wiersz. Zdjeć nie da się w komentarzach wstawić. Więc na ten wierszyk przymknęłam oko :)

      A po Twoim komentarzu widzę że wstawienie wierszyka na swój blog sprawiło Ci problem. A szkoda.

      Usuń
    2. No trochę niesprawiedliwie się poczułam :)

      Usuń
  4. widziałam tą stylizację i tak przeczuwałam, że wygra bo jest niesamowita moim zdaniem. Serdeczne gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa :D ale sie ciesze! bardzo, bardzo dziękuję!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Absolutnie fantastyczny makijaż! Naprawdę wygląda kocio, zwłaszcza nos, to idealne odwzorowanie kociego noska i jeszcze te centki na czole - coś niesamowitego! Gratuluję talentu :)

      Usuń
  6. Makijaż świetny:) Wygląda jak prawdziwa kotka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, pierwsze miejsce faktycznie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pełni zasłużona wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że wynik jest niesprawiedliwy! Zdięcia sa wykonane profesjonalnie co w regulaminie było wyraźnie napisane, a po drugie pani która wykonała ten makijaż zajmuje się tym profesjonalnie i dziewczyny takie jak ja kompletnie nie miały szans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia profesjonalne? bardzo mi miło :) no ale niestety Kochana, zdjęcia wykonane są zwykłą kieszonkową cyfrówką w domowym zaciszu :) nieco chęci i starań, a zdjęcia telefonem mogą wyjść ładnej jakości. Ja zajmuję się makijażem profesjonalnie? oh tym bardziej mi miło! niestety i tym razem Cię zawiodę- makijaż to TYLKO moje hobby, nie jestem makijażystką, nie skończyłam żadnej szkoły ani kursów związanych z tym kierunkiem.
      Jeszcze jakieś pytania i zastrzeżenia?:)

      Usuń
    2. bardzo podoba mi się ten makijaż i widać, że zdjęcia nie są zrobione w photoshopie :D bardzo ładny makijaż gratuluję :D niektórzy nie potrafią docenić starań i nie mogą pogodzić się z wygraną dlatego poprawiają sobie humor złośliwymi komentarzami :D

      Usuń
  10. Tak myślałam,że Karolina wygra. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIEWCZYNY! Trzeba się nauczyć przegrywać, a nie szukać dziury w całym by tylko podważyć werdukt.


    Grzee wygrała bo miała najlepiej zrobiony makijaż - zdjęcia nie uważam za profesjonalne bo gołym okiem widać że to foto psytryknięte do okna.
    Dla mnie foto profesjonalne to foto z oświetleniem studyjnym, często zamiast przez nas same robione przez dodatkowych fotografów, którzy na tym świetle dobrze się znają i czesto jeszcze świetnie obrobią fotę z makijazem.

    Regulamin konkursu nie zabraniał osobom zajmującym się profesjonalnie makijażem wzięcia udziału w konkursie.
    Każdy ma zawsze szanse! NMawet amator może wygrać taki konkurs... ale skoro pojawiły się osoby bardziej kreatywne to czemu miałby zwyciężyć makijaż mniej kreatywny?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wierszyk, naprawdę mi się podoba, zdjęcie rewelacja, fajny pomysł na konkurs :) zapraszam cie do mnie na bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty