Kilka słów podziękowań + lakiery JOKO

Cześć dziewczyny! Dzisiaj zaplanowałam recenzję lakierów do paznokci marki JOKO, które zapewne każda z was już dobrze kojarzy lub ma w swoim lakierowym arsenale :)

Na początku jednak chciałam Wam baaaardzo podziękować za to, że śledzicie mojego bloga, za to, że dzięki Wam znalazłam się tym razem nie w srebrnej, a już w ZŁOTEJ pięćdziesiątce najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych :) Na chwilę obecną jest już Was u mnie 1285 publicznych obserwatorów, co mnie niesamowicie cieszy! Mam nadzieję, że liczby będą stale rosły, a mój blog okaże się dla was z czasem jeszcze ciekawszy :) Cały ranking możecie zobaczyć na blogu Lusterko-em :)

Ahaaa... no i kupiłam sobie w końcu nowy monitor, LG E2242C-BN - nie mogłam już patrzeć na to moje ogromne stare pudło :P Teraz mam monitorek cienki i lekki jak książka, 21,5 cala, full HD itd. Calkiem inaczej teraz patrzę na wszystkie blogi i aż się zastanawiam czy nie lepiej zmienić szaty graficznej... ale z drugiej strony, zapewne nie każdy posiada monitory z taką rozdzielczością i widzi wszystko tak jak ja widziałam kilka dni temu hehe :P 
No ale przejdźmy do recenzji...

JOKO Lakiery Colours of Luxury:
pojemność: 10 ml
cena: ok 12 zł
Lakiery te występują w 10 kolorach, mają szeroki pędzelek.
 O lakierach JOKO myślę, że nic więcej nie muszę mówić... raz, że już wiele z was zna ich dobrą jakość z własnego doświadczenia lub recenzji innych blogerek, a dwa, że sama już je kiedyś recenzowałam, możecie recenzję zobaczyć TU i TU ;)
 Lakiery JOKO zawsze mnie zadowalały swoją siłą krycia, możliwością pomalowania paznokci tylko jednokrotnie, wygodnym pędzelkiem, fajnymi kolorami, a także dobrą trwałością i szybkim wysychaniem :) Nigdy mnie nie zawiodły - tutaj w tej serii akurat znalazłam kilka mankamentów... mankamentów podczas samego malowania, bo trwałość itd jest taka sama jak zwykle :) Nie brudzą płytki paznokciowej, łatwo się zmywają.  Do testów dostałam 3 kolory: gołębi błękit, ładny nudziak i soczysty koral :)
JOKO Cult Beige + czerwień Madame Lambre
 J167 Cult beige - powiem szczerze - nigdy nie lubiłam nudziaków, moje dłonie w nich zawsze wyglądały moim zdaniem kiepsko. Ale tutaj jest inaczej! Jestem oczarowana tym kolorem... klasyczny, neutralny, delikatny, a zarazem widoczny na naszych dłoniach. Jest świetnym połączeniem beżu, brudnego różu i kremowego koloru :) Świetnie się nim maluje paznokcie, ładnie wygląda na naszych dłoniach. Polecam wszystkim! JEST SUPER!
 J169 Perfect Blue - jasny, gołębi błękit, w zależności od padania światła wydaje się być bardziej błękitny lub bardziej szarawy, kolor moim zdaniem rzadko spotykany :) Jest to pierwszy lakier Joko, gdzie lepiej jest dać dwie cienkie warstwy niż jedną konkretną, bo inaczej będziemy miały prześwity w kolorze w niektórych miejscach. Podkreśla nierówności na paznokciach.
J160 Unique coral - piękny, soczysty koralowy kolor, wpada mocno w pomarańcz; Kolor jest przepiękny, ale jest to najgorszy jakościowo lakier Joko jaki miałam w rękach. Oczywiście lakier zły nie jest, ale jak na Joko to zdecydowanie różni się od poprzednich. Powstają zacieki, nie wiadomo czy lepiej dać dwie cienkie warstwy czy może jedną grubą, bo moim zdaniem i tak źle i tak nie dobrze, najdłużej schnie. Ale kolor jest super i trwałościowo jest taki sam jak poprzednie.
Lakierów JOKO w mojej kolekcji mam już sporo i mam nadzieję, że kolekcja się będzie powiększać bo bardzo je lubie :)

Komentarze

  1. wszystkie trzy świetne, ja też nie lubię nudziaków ze względu na to samo co Ty, ale rzeczywiście ten prezentuje się rewelacyjnie:) rozejrze się za nimi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nude jest bardzo łady, chciałabym taki. Czerwony jest ok, ale nie dla mnie. A niebieski wydaje mi się za bardzo nijaki. :)

    Serdecznie zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały blog to i tyleodwiedzajacych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory :) muszę zakupić kilka lakierów Joko

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudziak z czerwienią świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam nudziaka z tej kolekcji i go uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje bycia w zlotej 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki!
    Pozdrawiam Maya :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory ładne, ale przy mojej bladości nie wyglądałby za ciekawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cult beige zdecydowanie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie śliczne, ale ten niebieskiiiii :) ahh

    OdpowiedzUsuń
  12. ta czerwień pomidorowa jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty