The STARLOOKS 6 Shade Blush Palette

Pora na recenzję palety 6 róży do policzków, które dostałam na początku tego miesiąca od sklepu STARLOOKS! Odkąd je dostałam używam ich dzień w dzień i stwierdziłam, że śmiało mogę o nich już napisać :)

STARLOOKS 6 Shade Blush Pro.Pallet:
weight: 22,8 g
price: 53 $ (czyli ok 165 zł)
 Palety róży STARLOOKS'a występują w 6 różnych zestawieniach kolorystycznych, ja dostałam kolor C02 - bardzo fajne naturalne kolorki - jednak kolorówka na stronie jest dość kiepsko przedstawiona, kolory są zbliżone, ale nie takie same.
 Paletka jest lekka - co jest ogromnym plusem przy noszeniu w kufrze, plastikowa, z przeźroczystym zamknięciem dzięki czemu od razu widać kolory - mimo tego plastiku opakowanie wydaje się być dość trwałe. W paletce mamy 3 odcienie ciepłe i 3 zimne, ja jestem bardzo zadowolona z kolorystyki, którą dostałam, szczególnie z tych 2 brązów w górnym rzędzie, są niesamowicie naturalne, matowe, świetnie nadają się do modelowania naszej twarzy. Z cieplejszych kolorów mamy też najciemniejszy z kolorów jakim jest ceglasty, lekko wpadający w czerwień kolor. W dolnym rzędzie mamy same odcienie różowego koloru, kolory te są dość cukierkowe bym rzekła, i już tylko ten pierwsze z lewej jest matowy, pozostałe 2 mają satynowe wykończenie, lekko połyskujące.
 Róże te mają formę prasowaną, są dość twarde, a mimo to łatwo się je nabiera na pędzle. W ogóle się nie sypią przy nabieraniu, łatwo się je nakłada na twarz, bez żadnych plam, świetnie się stopniuje ich ilość - a to zapewne przez to, że są tak twarde - możemy osiągnąć efekt bardzo naturalny, a także mocniejszy na wieczór czy sesje zdjęciowe. Róże te są bardzo trwałe i powoli się ścierają z naszej skóry, ja mimo podpierania się często o ręce mam je na sobie widoczne do samego wieczora!
Cena niestety dość wysoka, ale warte swojej ceny :)
Poniżej użyłam na policzkach łącznie brązu i różu z tej palety:
A tutaj jedno zdjęcie z sesji, na której pomalowałam policzki różami z tej paletki:
Pozowała Dorota Ziętek, Fot: Radosław Wojtyczka
***********************************************

The Starlooks 6 shade blush is packed in light, plastic palette, we can buy it in 6 different sets - I've get the C02 and I'm very happy because of that, the colours are great! 3 shades in warm tones and 3 shades in cold tones - very natural colours, they looks good to daily natural makeup and to heavier nightly or photo-sessions looks :)
The 6 shade blush sets aren't well shown on the Starlooks site, the colours are similiar but not the same. But nevermind - I love this palette! 
The blushes have hard consistency so they are very efficient and long-lasting(I see them on my face even 10-12 hours after I used it), they don't crush while we're taking them with brush. This blushes looks fresh on our face, they don't makes spots, the colour is uniform. They are nice to blend it on our cheeks.
I love the bronze colours cause they are good to shaping our face! 4 colours are matte, and 2 shades of pink (second and third on the bottom) are satin, softly lustrous.
Look higher to see this blushes used on my face, and on the photo-session :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty