WALENTYNKOWO :) Wyniki konkursu




Cześć dziewczyny! I jak tam Wam mijają Walentynki? Obchodzicie to święto w ogóle? Ja raczej nie bardzo, dlatego też mój dzisiejszy dzień jest jak każdy inny :)
Tak jak obiecałam dzisiaj będą wyniki walentynkowego konkursu na makijaż... Ale to za chwilę, najpierw chciałam Wam pokazać moje 2 makijaże Walentynkowe, które zdziałałam na konkurs makijażowy organizowany przez stronę FLORMAR na fb - stwierdziłam, że jeszcze nie miałam od nich żadnych kosmetyków to może akurat... ale wyników jeszcze nie ma ;)
Czarna kredka MadameLambre, różowa farbka wodna Make Up Atelier Paris, czerwona darbka supracolor Kryolan, eyeliner Lime Crime w kolorze czarnym, rzęsy Inglot, pigment Beguille Illamasqua
 Powyżej inspiracja moją ukochaną Alex Box, a poniżej zwykły wieczorowy makijaż :)
Oczy: Cienie do powiek MAC All that Glitters, Girlie, Cranberry, Carbon, Nylon, unilinery Lime Crime w kolorze Quill i Reason; usta: SLEEK paint pout
Jeśli chodzi o Wasze konkursowe prace, to muszę przyznać że nie spodziewałam się tylu zgłoszeń, było ich prawie 30! Dziękuje Wam wszystkim za udział :) Najpierw napiszę kilka słów o pracach, które podbijały moje serce w jakikolwiek sposób, a na samym końcu powiem Wam, która z Was wygrała kosmetyki Catrice :)
Pierwsze wyróżnienie dla Kasi z bloga Makeuplicious: http://makeuplicious87.blogspot.com/2013/02/konkurs-walentynkowy-u-matleenyp.html   - klasyczny, a zarazem strasznie precyzyjnie wykonany makijaż! z Kasią miałam się widzieć na moich warsztatach makijażu wieczorowego i trzymam za nią mocno kciuki w tym fachu :)

 Zostałam również uwiedziona makijażem, którym ja sama się inspirowałam, czyli makijażem Alex Box, która zdecydowanie jest moim guru :) Gdyby nie to że Papaver z bloga prawie tak samo odwzorowała ten makijaż, a nie ma w nim czegoś indywidualnie dodanego od siebie to zapewne by ten mejkap wygrał bo go uwielbiam :P http://red-papaver.blogspot.com/2013/02/konkursowy-makijaz-walentynkowy.html
Kolejną osobą, o której chciałabym wspomnieć jest Dytka, która zrobiła na mój konkurs aż 3 prace! http://dytka.makeup.pinger.pl/m/17651519
Dytka od dawna bierze udział w moich konkursach makijażowych, a także na innych stronach i muszę przyznać, że przez ten czas zrobiła ogromny postęp jeśli chodzi o spojrzenie na makijaż a także technikę! Trzymam Dytko za Ciebie kciuki! Oby tak dalej :)
040220137492.jpg
Kolejna praca, która mnie w pewien sposób urzeka... urzeka mnie mrocznym spojrzeniem na Walentynki :D Brawo za pomysł hehe :) http://annaminmakeup.blogspot.ie/2013/02/makijaz-na-konkurs-walentynkowy.html

 Kolejna praca, która mi się spodobała, szczególnie ze względu na usta to praca Wiktorii: https://www.facebook.com/WGMakeUpAndNails


 Bardzo fajny walentynkowy pin up-owy makijaż :) http://dziewczynazjasla.blogspot.com/2013/02/walentynkowy-pin-up.html
 No i na koniec jeszcze jeden makijaż, który mi się spodobał pomysłem, szczególnie jeśli chodzi o makijaż oczu :) Natomiast zdecydowanie jest tu przerost formy nad treścią, troszkę wszystkiego za dużo, więc apeluję do autorki o minimalizm - gdyby nie było tego nad brwiami, albo tych ust, to wtedy makijaż by robił dużo lepsze wrażenie :) Ale oczko i to co pod nim baaardzo na tak :)  http://eyeshadowgirl94.blogspot.com/2013/02/konkurs-walentynkowy-u-matleeny.html
No i pora na wygraną... oj było trudno wybrać! I ku swojemu własnemu zaskoczeniu, wybrałam pracę bardzo prostą, minimalistyczną, z delikatnym walentynkowym akcentem przy klasycznym makijażu! Serduszkowe kreski bardzo mi przypadły do gustu! 
Nagrodę w postaci zestawu kosmetyków Catrice wygrywa MICHUNKA z bloga Podążając za pięknem! http://michunkagloguje.blogspot.com/2013/02/oto-kolejny-i-juz-ostatni-makijaz.html
 Jeszcze przed chwilą w tym poście widziałam to samo foto z naturalnymi ustami, a teraz go nie ma :( A z tymi naturalnymi było pięknie!


 Czyż nie jest piękny?:) 

Michunko, czekam na Twój adres do wysyłki na swojej skrzynce, matleena.wizaz@interia.pl :)

Gratuluję wszystkim dziewczynom świetnych makijaży :)







Komentarze

  1. Zabrakło mi słów...oczywiście z wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi sie makijaż Wiktorii, ponieważ został bardzo starannie wykonany. Piękne oczko oraz usta. Powinna wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor usta na drugim zdjęciu jest rewelacyjny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko :D dziękuję :D w tak zacnym gronie zdobyć nagrodę to wielkie wyróżnienie dla mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow łądne malunki, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też najbardziej podoba mi się makijaz Michunki, a zaraz potem Wiktori ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie cudne! chetnie zobaczylabym wszystkie zgloszenia:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa;)
    To jest wisienka na torcie dzisiejszego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooooooo coś w nim jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoj makijaz z sercem... podbil moje serce - cudowny, idealny na sesje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matleena, Twój makijaż z sercem jest przepiękny! ♥ A u Michunki śliczna, taka jakby delikatna, serduszkowa panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za wyróżnienie ;) jest to dla mnie cenne, ponieważ ostatnio mam doła w związku z makijażami :)

    a makijaż, który wygrał jest rzeczywiście bardzo naturalny :D i całkiem fajnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej co za rewelacyjne makijaże, ale dziewczyny maja wyobrażnie:)))
    Jak chcesz to wpadnij do mnie:)
    Dopiero co zaczynam :))
    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace konkursowe są świetne ;]
    Ale Twoje makijaże są idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie sa nieziemskie :) brawa dla dziewczyn !
    gratuluje zwyciezczyni!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebiście wyglądasz w wieczorowym makijażu! Te kolory dodają ci uroku :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty