The STARLOOKS package! Starbox!

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj do mnie dotarła kolejna paczuszka z zagranicy :) Tym razem marka STARLOOKS! Bardzo się cieszę :)
STARLOOKS to kolejna marka ze Stanów, tym razem Kalifornia :)
W swoim asortymencie mają pełny zasób kosmetyków do makijażu, pędzle, a także kosmetyki do włosów. Starlooks wypuszcza również StarBOXY :)
Jako, że marka poprosiła mnie bym pisała też w języku angielskim, to kursywą będzie po angielsku  - mam nadzieję, że zbytnio nie pokaleczę języka hehehe:P

Today morning I've got the package from STARLOOKS :) Thanks a lot! 
This is the content of it:

- styczniowy Starbox / January Starbox
- paletka 6 róży do policzków / 6 shade blush c02
- paletka 4 cieni do makijażu brwi / Brow Shader bs441
- baza pod cienie do powiek / iPrimer
- Glitter Glam  BB Pink
- podkład w musie / Mousse foundation
Zobaczcie jak pięknie się prezentuje ten Glitter Glam / Look at the Glitter Glam! It looks gorgeuous :)
 Jestem bardzo zadowolona z zawartości paczki - szczególnie z bazy pod cienie i z podkładu w musie, którego kolor mogłam sama wybrać i chyba trafiłam idealnie :) A dodatkowo zawartość Starboxa też uraczyła mnie czymś milutkim :D
Tak właśnie prezentuje się styczniowy STARBOX:

I'm very happy because of this package - especially about iPrimer and mousse foundation -the colour that I chose  looks nice, it will be good for me :) And the Starbox content regale me with something nice!
Let's take a look into January STARBOX:
 cena/price: 25 $ (ok 80 zł)
 Kupując StarBOXA otrzymujemy pięknie zapakowane, solidne pudełko - obecny Starbox jest w bardzo wiosennych kolorach zieleni i żółci :) Aż nie mogę się doczekać tej wiosny! A co w środku?
W środku pojedyńczy róż do policzków Cuty Peach, pędzelek do cieni 858 z którego się najbardziej cieszę, a także dwie kredki do oczu(w tym jedna diamentowa), dodatkiem do Starboxa jest bransoletka Abby Rosei 2 kryształki.
 Buying the January StarBOX You'll get beauty packed, solid box - present StarBOX has spring colours with green and yellow :) I can't wait for spring!
And what is inside? There is Cuty Peach Blush, Brown Eye Liner Pencil, Fancy Diamond Line Pencil, and the 858 - Soft, Small, Dome Fluff Brush! And we get the green Abby Rose bracelet and two crystals  in addition.
 A tak właśnie prezentuje się bransoletka... zielona, z plastikowych koralików, na drucie pamięciowym więc będzie odpowiednia na każdą rękę - fajnie będzie pasowała dziewczynom które lubią jakieś klimaty boho, etno i masę bransoletek na dłoniach... ja niestety nie noszę bransoletek, a nawet gdyby ta tutaj to kompletnie nie mój styl.
Sama bransoletka jakbyśmy chciały ją kupić osobno kosztuje 15$ (czyli ok 40 zł) - chyba lekka przesada;p

And this is the Abby Rose Bracelet... green, from plastic beads on the wire, it will be good for every hands - it will looks nice to girls who like etno and boho style and to wear a lot of bracelets in the same time. Unfortunatelly I don't like to wear bracelets, even if, it's not my style.
The Abby Rose Bracelet costs 15 $.
 Bardzo się cieszę z tej paczuszki i szybko zabieram się do testowania :) Już dziś użyłam zestawu do malowania brwi jako cieni do powiek i sprawdziły się super w takim zadaniu :D:D Niebawem recenzje! 

I'm very happy beacause of this package and I'm starting to testing it! Today morning I've made the eye makeup using the brow set - another usage but it is working! :D:D
The reviews soon on my blog!

Komentarze

  1. Fajnie wygladaja kosmetyki,czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie te kosmetyki sie zapowiadaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspanialosci-glitter glam po prostu rewelacja.Ach te kontynenty.....

    OdpowiedzUsuń
  4. same wspanialosci.Glitter az sie prosi by wpasc w moje rece!!Te kontynenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się zapowiada, jestem baaardzo ciekawa jak w użytkowaniu będą się sprawdzać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrosze takiej paczki:-D wszystkie rzeczy ktore dostałas bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako że jesteś zawodowcem, a ja regularnie czytam Twoje wpisy chciałam Ciebie zapytać czy miałaś do czynienia z pudrem brązującym BALL BLUSHER firmy Golden Rose ?
    Poszukuję dobrego jakościowo pudru bez drobinek, najlepiej w kulkach (na prezent dla brunetki o jasnej cerze ;) ) i nie wiem czy ten ma dobry skład ( jest bez parabenów i talku) oraz czy nie ma drobinek brokatu. Wygooglowałam go ale nigdzie nie ma informacji o składzie ani dokładniejszych zdjęć (a propos drobinek). Nie mam też możliwości obejrzeć go na żywo (pochodzę z małej miejscowości a tu nie ma stoiska;sklepu z tymi kosmetykami) w związku z czym pozostaje mi go zakupić drogą online. Postanowiłam Ciebie zapytać właśnie ze względu na Twoją wiedzę i zawód jaki wykonujesz.
    Bardzo proszę o odpowiedź. Będę niezmiernie wdzięczna :))))
    Ewentualnie jaki mogłabyś polecić innej firmy (cena nie gra roli).


    Pozdrawiam gorąco
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 1 - ciężko będzie Ci znaleźć coś w kulkach bez drobinek... przynajmniej ja zawsze napotykam na swojej drodze kosmetyki w kulkach, które są perłowe/z drobinkami

      ..no a Golden Rose nie miałam w sumie nic w swoich rękach :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty