7 faktów o mnie ;)

No więc ostatnimi czasy zostałam otagowana przez kilka osób, nie chciałam się w to bawić - ale pomyślałam, co mi szkodzi :)  Otagowały mnie:
Zasady są następujące :
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek 

7 FAKTÓW O MNIE:
1#  Mam 24 lata, jestem szczęśliwą mamą 3,5 letniej Marlenki, za którą oddałabym wszystko co mam w życiu :) Jestem również przykładną żoną :P:P czasem gorszą, czasem lepszą - ale jestem :P mamy w domu 2 kocurki, szczura i rybki  - można zwariować ;)
Mąż jest perkusistą - tu akurat po ich koncercie ;)


2# Byłam na kilku różnych rodzajach studiów - filologia angielska, resocjalizacja, fotografia.... jednak wizaż wygrał :) Chociaż gdyby udało mi się z moją wymarzoną weterynarią to zapewne poszedłby w odstawkę.
3# W najbliższej przyszłości planuję się wyszkolić w makijażu pośmiertnym(tanatokosmetyka)! TAK TAK, nie żartuję! Ostatnimi czasy bardzo zainteresowałam się tą dziedziną, i stwierdziłam że muszę się tego nauczyć!
4# Na wszystkich portalach internetowych dotyczących makijażu itd słynę z krytykowania i uszczypliwości :) 
5# Nie wyobrażam sobie wyjścia poza dom bez makijażu :) zdarzyło mi sie to tylko 1 jedyny raz gdy moja córa miała w nocy mały wypadek i musiałam szybko jechać na pogotowie.
6# Uwielbiam tatuaże!!!! Mam wytatuowane na razie prawe ramię, lewą łydkę oraz całe plecy(jeszcze niestety nie dokończone)  - marzę o wielu innych tatuażach ale na chwilę obecną sprawy finansowe mnie ograniczają. 


moja łydka świeżo po zrobieniu

7# Przeszłam już przesz wszystkie style muzyczne :P słuchałam polskiego hip hopu a także techno i ubierałam się na różowo :P później wtoczyłam się w muzykę rockową, polubiłam czerń i glany... byłam swego czasu bardziej gotką, później metalówą - do teraz bardzo lubie posłuchać sobie ciężkiej muzy -  głownie jakiś death metal, death core i takie tam. A teraz mimo iż chciałabym z czerni wyjść to nie potrafię :P w tym kolorze jednak czuję się najlepiej jeśli chodzi o ubiór :) a muzyki słucham każdej :) chodzę na koncerty, dyskoteki i wszystko co możliwe :)
Nominuję do nagrody:
i więcej nie mam :P 


***********************************
Dziewczyny, przypominam że macie jeszcze 3 dni na wysyłanie swoich makijaży na konkurs ELITE!  Do wygrania zestawy kosmetyków Elite, które same wybieracie!!  Warto! A teraz weekend więc korzystajcie i róbcie :)

Komentarze

  1. Tatuaże piękne, córcia urocza :)
    Ostra z Ciebie dziewczyna :) Mnie jednak zapach zwłok odstrasza, może dlatego że za dużo widziałam, także podziwiam za decyzję :)Na pewno taka praca przyniesie sporo satysfakcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje tatuaże, szczególnie te na ramieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz śliczną córeczkę :) no i lepiej Cię poznałam, przyjemnie się czytało, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanatokosmetyka - wow, gratuluję odwagi :)
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga. Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie,
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa z Ciebie osóbka, nie ma co :)
    Dziękuję za tag, już brałam udział :*

    OdpowiedzUsuń
  6. miło coś więcej wiedzieć, córcia ładna ;) tatuaże- ze względu na niepełnoletność nie mogę sama o tym decydować, ale kiedyś na pewno będzie gościł jakiś tatuaż na żebrach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Moja siostra zajmuje się tanatokosmetyką :) ogólnie jest tanatopraktykiem i bardzo sobie to chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje rodzinki, cudowna córeczka, piękne makijaże - życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hoho, na ramieniu rysunek Karin (: Też ją lubię (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ten makijaż pośmiertny mnie przeraża, ale gratuluję odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna masz rodzinke :)
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne tatuaże :) no i urocza córka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kiedyś marzyłam o tatuażu, postanowiłam że zrobie sobie na 18, teraz mam prawei 20 lat i jakośalej go nie mam, odwidziało mi sie :) Ale Twoje dziarki sa świetne :) Masz słodką cureczkę i w sumie ładna, po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj oj.. jak wymyslę coś równie ciekawego to może wezme udział ;) PS.. też startowałam na filologię po maturze.. a teraz już niewiele umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  15. te tatuaże na plecach masz piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż na zdjęciu nr 4 :)
    Może mogła byś pokazać jak go wykonać krok po kroku?:) Śliczną macie córeczke;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze zdjęcie z cielaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A o mnie to zapomniała,ja też zaprosiłam cie do taga:-) Masz urocza córcie, ja mam 2 kawalerów:-)
    Tatuaże wymiatają, a co do pkt. 4 zdążyłam zauważyć;-)Krytyka jest wskazana,byle konstruktywna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu sory - doatałam tego kilka :P i pisząc tego posta sama sie zastanawiałam ile osób pominełam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. imponująca kolekcja tatuaży :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za zaproszenie do zabawy, ale już nie zdążę ;/ za to biorę do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o makto ile tatuazy nie bolało hehe:D
    makijaze piekne
    a na konkurs sie nie załapie bo widzilaam duzo wczesniej ale niestety nie potrafie:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne tatuaże! Super się Ciebie czyta.

    Dodaję do obserwowanych;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Córcia piękna !!! :) a także zastanawiałam się ostatnio nad takim makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)
    Masz śliczną córeczkę, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne tatuaze, chyba widzialam juz Twoje plecy:D Robilas przypadkiem w Rybniku? Ciebie powstrzymuja finanse a mnie partner hehe

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, Marlenka ;d Moja imienniczka :)hehehe, fajna :)
    Widać , że jestes kobietą z charakterem i zawsze dązysz do tego co sobie postanowisz.
    Te tatuaże pasują do Ciebie na maxa :)
    Fajnie było poczytac i dowiedzieć sie o Tobie trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty