KONKURS ELITE + współpraca Tso-moriri, BeWell Polska

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić konkurs, który organizuję wraz ze sklepem MAKEUPMARKET!
Do wygrania jest 1 zestaw kosmetyków Elite - możecie wybrać sobie same spośród czterech możliwych zestawów kolorystycznych (Wiosna, lato, jesień, zima).

ZASADY KONKURSU:
1. Polubić stronę Makeupmarket na Faceboku:   https://www.facebook.com/makeupmarket (warunek konieczny!). W konkursie mogą brac osoby nie posiadające bloga, ale posiadające Facebooka - to konieczne :)
2. Wykonać makijaż inspirowany tą porą roku, której zestaw kosmetyków wybierzecie (np. chcecie zestaw Jesień to robicie makijaż inspirowany jesienią) - ma być to makijaż całej twarzy a nie tylko oka, zdjęcie z otwartymi i zamkniętymi oczami. Może to być również makijaż artystyczny.
3. Przesłać swoje zgłoszenie na mojego maila: matleena.wizaz@interia.pl
Tytuł maila: Konkurs Elite * w mailu mają sie znajdować 2 zdjęcia jednego makijażu, imię i nazwisko/pseudonim (pod jakim obserwujecie na FB), link do swojego bloga oraz nazwę zestawu, który wybieracie.
4. Termin nadsyłania prac: 25.10.2011
5. W dniach 26-31.10 odbędzie się glosowanie na blogu, każda blogerka bedzie mogła oddać 1 głos  na najlepszy waszym zdaniem makijaż, ja tez oddaje swój głos - z tym że mój głos liczy się razy 3 :)
6. Wyniki ogłoszę 1 listopada 2011.

A oto zestawy kolorystyczne spośród których możecie wybierać:





Każdy zestaw jest wart 132 zł. W zestawie znajduje się paletka 4 cieni do powiek Glamour Eyes, róż do policzków Blush Secret, błyszczyk do ust Shine Up Gloss, tusz do rzęs, podkład matujący Natural Perfection, fluid rozświetlający Luminizer. Szczegóły zestawów(kolorystyka itd) : klik

***************************************

A teraz Wam przedstawię nowe współprace :) Dzisiaj do mnie doszły paczuszki :)

Pierwsza paczka jest od firmy TSO-MORIRI - firma ta produkuje kosmetyki naturalne, w ekologicznych opakowaniach, nie testowane na zwierzętach, nie zaiwerające żadnych szkodliwych składników - znajdziemy tu dużo mydeł organicznych, maseł, peeligów, masek itd.
W mojej paczce znalazło się Naturalne masło do ciała z 24-karatowym złotem, Maska algowa, tester Musu czekoladowo-wiśniowego oraz mydło w kształcie Mikołaja  - w sam raz na nadchodzące niebawem święta ;)

W drugiej paczce, która dzisiaj do mnie dotarła znajdował się Krem z Mleka Klaczy dla skóry z problemami, który w swojej ofercie posiada firma BeWell Polska - firma ta zajmuej się sprzedażą kosmetyków naturalnych, antyalergicznych, ziołowych, maści dla sportowców itd.

*********************************************

Dodatkowo przypominam o trwającym rozdaniu, w którym mozecie wygrać zestaw pędzli Mery Macom! Trwa jeszcze 2 dni, do 15.10! Więc czasu juz mało :)
Link w panelu po prawej :)

Komentarze

  1. Gratuluje współpracy :) A w konkursie nie wezme udziału bo nie mama FB a mój makijaż pewnie byłby tak kiepski że nie miałby szans :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no malujcie dziewczyny! Głosują blogerki, więc szanse ma każdy :)

    macie 12 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cos zmaluje jak mi zejdzie zimno bo pooooki co mam warge jakbym z botoksem przesadzila jednostronnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę coś zmalować :D można wykonać tylko makijaż na jedna porę czy na więcej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria - wykonujemy tylko jeden makijaz :) ten zestaw kolorystyczny który chcesz wygrać pod ten robisz makijaż :)



    Liczę na waszą inwencję twórczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do kuferka to nie zrozumiałaś. Pisałam chyba dwa razy że jak jeżdżę do klientek to odpinam górę kuferka. Dół zostaje bo mi nie potrzebny... więc nosząc górę to muszę mieć ją w rękach

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem z mlekiem klaczy na niedoskonałości... Po raz pierwszy słyszę, że to mleko może zwalczać problemy skórne, człowiek uczy się jednak całe życie;) Czytając blogi, można dowiedzieć się wielu ciekawostek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A będzie ocenianie według zdolności?:P Ja dopiero zaczynam przygode z makijażem więc na pewno nie będę lepsza od profesjonalistek?:D Bo nie wiem nawet czy bym miała szanse?:) Czy weźmiesz to pod uwage że jestem amatorką?:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kazdy ma szanse :)

    Jak już pisałam w zasadach - oceniają blogerki oddając swoje głosy na makijaż. Więc niestety tu nie moze miec wpływu to czy się jest amatorem czy nie (mozna o tym napisać w mailu to dopisze przy pracy).
    Ale liczy się pomysł, nie koniecznie technika :) Warto spróbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli ktoś nie ma bloga, to też może wziąć udział w konkursie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. i... jeszcze jedno... można wiedzieć jakie kolory podkładu są w poszczególnych zestawach?

    OdpowiedzUsuń
  12. he he rozumiem ;D ja też nie raz nie doczytam :P eh to trzeba sobie muskuły wyrabiać przy tym kuferku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy, mikołaj jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że będzie dużo nowych recenzji. Już jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorystyka podkładów i wszelkich innych komsmetyków w zestawach podana jest na stronie: http://makeupmarket.pl/pl/kosmetyki-elite_zestawy-kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  16. udział w konkursie mogą brać osoby nie posiadające bloga, ale muszą posiadać Facebooka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty