paletka SLEEK Sunset

Pora porecenzować Sleek'a :) Muszę się przyznać bez bicia, że mimo wielu opinii (przeważnie dobrych), które o nim słyszałam, i niskiej ceny - nigdy jakoś paletki Sleeka nie zakupiłam ;) siedze w sieci Kryolanu, Mac'a, Inglota, Diora - i tak jakoś ciężko jest kupić coś tańszego i uwierzyć że da radę, a poza tym nigdy nie podobała mi się kratkowana faktura tych cieni bo kojarzy mi się to z bazarem ;p

Paletkę cieni Sleek Sunset dostałam dzięki uprzejmości sklepu ALLEDROGERIA.
Zapraszam więc do przeczytania mojej opinii o tej paletce i zdjęć makijaży nią wykonanych (poniżej pierwszy makijaż - jako foto główne posta - swoją drogą, dziewczyny, da sie wybrać jakimś cudem zdjęcie którekolwiek się chce by wyskakiwało  jako miniaturka posta, czy musi to być zawsze pierwsze zdjęcie wrzucone w poście?????)


Paletkę SLEEK I-Divine SUNSET można kupić w Alledrogerii za 28 zł.
Zawiera 12 szt cieni po 1,1g (czyli łącznie 13.2 g cieni)
Paletka jest stosunkowo mała - mieści się na dłoni. Kasetka jest solidnie wykonana. Zawiera duże lusterko co uważam za wielki plus! Na opakowaniu paletki znajduje się taka wielka naklejka, którą widzicie poniżej. Próbowałam ją ściągnąć bo moim zdaniem te sleekowe naklejki kiczowato wyglądają, a jak sie je ściągnie to paletka nabiera profesjonalnego wyglądu. Jednak za pierwszym razem nie wyszło mi to zbyt dobrze, bo zaczęłam po namoczeniu szorować szczoteczką i jak widzicie na załączonym zdjęciu cała wierzchnia część paletki mi sie porysowała co nie wygląda zbyt ładnie ;/ więc uważajcie. Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na ściąganie tych naklejek?:P
W środku paletki znajduje się również dwustronny aplikator do cieni, pacynki są dość sztywne, trzonek myślę łatwo przełamać - więc nie jest to jakaś super jakość. Ale da się tym malować :):)


 Wszystkie 12 cieni mają przedstawiać kolory zachodu słońca, piasku, morza - i tak też jest :) W paletce znajdziemy 1 matowy cień - jest to czerń, którą moim zdaniem maluje się świetnie, łatwo łapie oko i jest na prawdę czarna. Reszta cieni to cienie mocno perłowe, poza jednym który jest całkowicie brokatowy - mowa o cieniu trzecim od prawej w dolnym rzędzie, taki brudno złoty kolor. Maluje się nim dziwnie bo pozostawia drobinki maleńkiego brokatu zamiast pokrywać całość kolorem.  W paletce znajdziemy jeden kolor, który się wyróżnia - mianowicie mowa o niebieskim, bo reszta kolorów to odcienie różu, złota, miedzi, bordowego i brązu. Wszystkie cienie są świetnie napigmentowane!!! Mają taką pudrowo-kremową konsystencję, łatwo się nimi maluje. Można nimi stworzyć wiele różnych makijaży :)
Odnośnie osypywania się tych cieni - bo to jedyne negatywne opinie jakie słyszałam o tych paletkach - to wszystko zależy od sposobu aplikacji. Malując palcem nic się nie osypuje :) malując pędzelkami już niestety trzeba uważać, szczególnie na brokatowy cień bo z niego osypuje się duża ilość brokatu. Aczkolwiek moim zdaniem to osypywanie się cieni podobne jest do cieni z Inglota itd.

Cienie są bardzo trwałe! Bez bazy trzymają się na oku całkiem długo, większość dnia. A na bazie Urban Decay to już w ogóle super, bo po 10,5 h wyglądają identycznie, co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.

A teraz pokażę Wam kilka prostych makijaży wykonanych przeze mnie tą paletką cieni (plus ten jeden który jest na samej górze posta). Można ta paletka stworzyć wiele wyrazistych makijaży, idealna kolorystyka na nadchodzącą jesień, a także jakieś delikatniejsze. Zapraszam:





I jak wam się podoba? Posiadacie tą paletkę? Jakie wrażenia??

Zapraszam wszystkich do zakupów w Alledrogerii a także na fan page Alledrogerii na Facebooku!

Komentarze

  1. Śliczne makijaże.
    Ja mam tą i inne paletki sleeka i je uwielbiam.
    Moim zdaniem nie ustępują inglotowi a na niektóre oku przypominają mi cienie z urban decay

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem od czego to zależy, ale nie na wszystkich paletkach są te naklejki. sama mam 3 paletki (w tym Sunset) i żadna nie miała naklejki. u dziewczyn na innych blogach raz mają naklejkę, raz nie (podobnie na YT)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Świetne makijaże, robisz mi chętkę na Sunset ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie makijaże naprawdę piękne! Podobają mi się :). Kiedyś czaiłam się na tę paletkę, ale w końcu dałam sobie z nią spokój ;). W każdym razie i tak wszystko przede mną, hehe :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Po obejrzeniu Twoich makijaży jeszcze bardziej marzy mi się ta paletka.. Ten pierwszy makijaż i niebieski ze złotym kącikiem to moi faworyci.. Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam zawsze podziwiam twoje makijaże :) I cokolwiek nie stworzysz ja i tak jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą paletkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaże, widać wprawną rękę i zmysł artystyczny. Najbardziej podoba mi się make-up z przedostatniego zdjęcia:) Paletka to fajna sprawa, ale te kolory i ich perłowość średnio do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki :) To moja ulubiona paletka po OSS. Świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny ten pomarańcz z pierwszego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaże piękne :) aż mam ochotę na tą paletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory!! szczególnie podoba mi sie ten makijaz z odrobina zlotej zólci. i zazdroszcze takich umiejetnosci w tworzeniu makijazu oka, sama dopiero sie uczę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! Niby jesienny, a jednak absolutnie nie szaro bury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zniewalające makijaże:) mam nadzieję, że kiedyś sama nauczę się tak malować oczy:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 3 palety Sleeka w tym Sunset i żadna nie miała naklejki...? Aż zdziwiłam się, że coś takiego jest bo się z tym nie spotkałam.

    Bardzo lubię te cienie ostatnio tylko z nich korzystam, a pacynka jest bardzo fajna czasami korzystam tylko z niej zapominając o pędzlu do nakładania cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę jakieś tutoriale do tych makijaży! :) Mam te paletkę i nie wiedziałam, że można z nią takie cuda wyczyniać... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne makijaże :) bardzo ładne i porządnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nad ta paletka sie zastanawialam ale poki co sie wstrzymuje :)
    Za to makijaze prezentuja sie slicznie, a kolory sa bardzo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć:-)oj kusisz tą paletką,fajne ma kolory,wiekszosc by mi pasowała,zgadzam się co do trwałości,jest znakomita,u mnie na bazie nawet Ingloty tyle nie trzymają,jedynie 4 Bikora,które ci serdecznie polecam:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne kolory :) I makijaże zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, super makijaże, paletka ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tytułowy makijaż mnie powalił Magda na łopatki :) zakupuję Sleek Sunset, piękne kolory!! zakochałam się po zdjęciach u Ciebie w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaże są piękne, aż kusisz żeby zakupić tą paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty