Błyszczyk ze światełkiem Proto-col + współpraca

Kilkanaście dni temu otrzymałam od firmy Beautybrands, która jest wyłącznym dystrybutorem marki kosmetyków mineralnych Proto-col, błyszczyk z lusterkiem i światełkiem Led. Pora na jego recenzję :)

BŁYSZCZYK MINERALNY Z LUSTERKIEM I ŚWIATEŁKIEM LED:
Pojemność: 9 ml
cena: 69 zł



Błyszczyk jest do wyboru w 5 kolorach (w tym przeźroczysty), ja dostałam do testów w kolorze Coper Kiss (złocisty). Pełny opis właściwości, skład itd zobaczycie klikając w nazwę błyszczyka powyżej.
Błyszczyk jest w ładnym, solidnym opakowaniu. Buteleczka sprawia wrażenie szklanej, jest prostokątna, z jednej strony ma lusterko. Nakrętka jest koloru srebrnego, w środku zawiera 2 diody ze światełkiem Led.
Użytkowanie tego błyszczyka jest świetne, kiedy nie mamy przy sobie żadnego innego źródła światła ani lusterka :) Poza ułatwieniem malowania w ciemnościach, możemy też błyszczyka użyć do podświetlenia czegoś we wszelkich innych sytuacjach (np. trafiając w ciemnościach kluczem do zamka) - błyszczyk robi ogromne wrażenie - poszłam z nim na imprezę i wszystkie koleżanki zapytały "jejku, co to?! Muszę to mieć!" :) więc jednym słowem robi furorę.
Jedyne 2 minusy: mniejszy - światełko nie świeci światłem białym, tylko niebieskawym; większy - światełko świeci non stop, nie ma możliwości wyłączenia go malując się w ciągu dnia.
Błyszczyk jest w pędzelku, pędzelek jest dość sztywny, ale sprężysty, całkiem przyjemnie się nim maluje usta.

Jak zapewnia producent konsystencja błyszczyka jest żelowa - nie daje za to uciąć ręki :) aczkolwiek konsystencja jest całkiem przyjemna, średniej gęstości. Błyszczyk nie klei się na ustach. Ma przyjemny zapach. Kolor Coper Kiss jest półprzeźroczysty, brzoskwiniowo-brązowy, ze złotymi drobinkami. Myślę, że będzie pasować dla każdego, tym bardziej iż mimo dużej zawartości drobinek na ustach prezentuje się dość delikatnie. Nie spływa z ust, długo się utrzymuje.

I jak Wam się podoba? :)
Miałyście już do czynienia z firmą Proto-col? Lubicie te kosmetyki?

**************************************


Dzisiaj też dotarła do mnie nowa paczuszka :) Rozpoczęłam współpracę z firmą FLORAME.
Dostałam dzisiaj do testów 50 ml szamponu Intensywny Połysk. Więc niebawem recenzja :)

Dodatkowo też powiem, że jestem w trakcie nawiązywania nowych współprac, czekam juz na kilka paczek :) Przypominam też o trwających dwóch rozdaniach :)

Komentarze

  1. Śmiechowy taki błyszczyk. Widziałam podobny w Goshu. W sumie niepotrzebny bajer wg mnie, ale ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do złudzenia przypomina błyszczyk z GOSH'A ;p

    ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon <3
    A błyszczyk jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk, jak byłyszczyk ale świetny gadżet napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy niczego z tej firmy ale błyszczyk jest naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czego to już nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za błyszczykami, więc raczej się na ten nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na ustach ładnie wygląda i te światełko, niezły bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny gadżet, już kiedyś o nim słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Błyszczyk jest naprawdę ładny! ;))

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana masz przecudny blog;) Stał się dla mnie inspiracją do założenia własnego:)
    Dużo przydatnych informacji umieszczasz na tym blogu za co jestem Ci szczerze bardzo wdzieczna:)
    Zapraszam do siebie:) www.justysia1amakeup.blospot.com
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyk ma naprawdę świetne opakowanie, nie tylko estetyczne, ale też praktyczne. Można się umalować w słabym oświetleniu, bo jest lusterko i lampa LED;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty