współpraca ABACOSUN + kosmetyki do ust ELITE

Udało mi się podjąc współpracę z firmą ABACOSUN :) Dzisiaj doszła do mnie paczka, a w niej:
-Abacosun Peeling cukrowy Brazil Spa 240 ml
-Abacosun Balsam wyszczuplającyu Brazil Spa 250 ml
-De Noyle's Krem Neutralizujący 50 ml
Bardzo się cieszę z jej zawartości, gdyż produkty wybierałam sama :)
Firma Abacosun zajmuje się wyposażeniem salonów kosmetycznych, solariów, a także prowadzi sprzedaż kosmetyków firm: Abacosun, De Noyle's, Viviean, Exclusive Bronze, Cerri, Leorex, Rica i Ziemi Wulkanicznej. Abacosun posiada również własny salon kosmetyczny.
Bardzo się cieszę, że mogę te kosmetyki przetestować. Zabieram się od jutra za używanie, a niebawem recenzje :)


***********************************

Przyszła też pora na recenzje kosmetyków marki Elite, które dostałam od firmy MAKE UP MARKET.
Na początek zrecenzuję kosmetyki do makijażu ust, a mianowicie Klasyczną szminkę oraz Błyszczyk Smarti Gloss. W ogóle to nie wiem czy wiedziałyście, ale w sklepie Makeup Market logujemy się danymi do logowania z allegro ;) fajnie w sumie, nie trzeba zakładać po raz setny konta w jakimś sklepie.

BŁYSZCZYK ELITE Smarti Gloss:
pojemność 8 ml
cena: 24,90zł (obecnie jest promocja 16,90)
Klikając w nazwę powyżej przejdziecie na stronę produktu w sklepie :)  Wg opisu błyszczyki te mają słodkie cukierkowe smaki i zapachy. mamy do wyboru 8 kolorów(zapachów). Dodatkowo pisze że błyszczyki te zawierają witaminę A i E. Zapewniają efekt mokrych ust.
Jeśli chodzi o moje odczucia... Ja dostałam kolor niebieski, tzn. smerfowy :) Błyszczyk niestety nie ma zapachu ani smaku przypominającego cukierki. Smaku nie czuję żadnego, zapach jest dziwny, nie potrafię go ocenić. Konsystencja błyszczyka całkiem fajna, półpłynna, błyszczyk jest przeźroczysty z niebieskimi połyskującymi drobinkami, które ładnie odbijają światło. Nie klei się na ustach. Wystarczy niewielka ilość by pomalować nimi całe usta. Efekt mokrych ust jest :) Dodatkowo możemy dać większą ilość błyszczyka (tak jak na zdjęciu poniżej) i mamy szklany, wodnisty efekt  - ja taki efekt lubie robić na sesjach zdjęciowych :P  do noszenia na co dzień uważam to za niepraktyczne, bo błyszczyk szybko się rozmywa. Cienka warstwa tego błyszczyka całkiem fajnie sie trzyma na ustach. Fajnie nawilża usta.
Opakowanie jakie jest widać na zdjęciu poniżej, tubka do wyciskania błyszczyka - można nałożyć błyszczyk palcem bądź rozetrzeć końcówką tubki.



POMADKA DO UST Classique:
Pojemność 3,5 g
cena: 24,90 (promocja 17,90)
Pełny opis producenta znajdziecie klikając powyżej w nazwę produktu. Wg producenta pomadka zawiera olejki, masło shea, witaminę e oraz filoty UVA i UVB. Działa natłuszczająco, nawilżająco, zmiękczająco.
Jeśli chodzi o moje odczucia... Jeśli ma się spierzchnięte usta (co widać obecnie na moich poniżej na zdjęciach) to pomadka bardzo to podkreśla. Jednak... bardzo dobrze na to działa i po godzinie już usta są o niebo lepsze! Pomadka na prawdę mocno nawilża i zmiękcza usta. Bardzo polecam bardziej jako balsam chroniący usta, niż pomadkę, która ma nam dawać jakieś mega efekty kolorystyczne. Pomadka jest na ustach "mokra" przez około 1,5 h, potem już zaczyna powoli wysychać. Uważam, że to i tak dobry czas bo większość balsamów do ust wysycha szybciej. Jest super na ratunek naszym wargom :)
Jeśli chodzi o kolorystykę, ja dostałam kolor nr 26 rose pale - jasny delikatny brzoskwiniowo-różowy(na zdjęciach wyszedł zbyt brzoskwiniowy;/), pomadka jest perłowa. Do wyboru mamy 8 kolorów.
Opakowanie całkiem przyjemne, czarna nakrętka przypomina tworzywem gumę - więc nie wyślizguje się tak łatwo z dłoni. A teraz kilka zdjęć:




I jak wam się podoba?:)

Komentarze

  1. błyszczyk daje wrażenie leisteego :) a co do współpracy- gratuluję, nigdy nie mialam stycznosci z ta firmą wiec jestem ciekawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam jeszcze o tej firmie. z niecierpliwością czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka bardzo mi sie podoba :)
    Jestem ciekawa tych produktów od ABACOSUN

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam pędzel do podkładu firmy Elite i bardzo go sobie chwalę, ale kosmetyków jeszcze nie miałam okazji próbować. A z tego co widzę to szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczyk mnie jakoś nie przekonuje, ani kolor, ani konsystencja. Ale pomadka wydaje się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyku dałam na usta specjalnie dość dużo, by było widać ten efekt wody jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten błyszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  8. błyszczyk daje ładny efekt, pomadka ma ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym z checia przetestowala takie kosmetyki :)
    ehhh, szkoda ze blekitny blyszczyk nie pasuje do kazdego typu urody :/

    OdpowiedzUsuń
  10. bezgustu - te blyszczyki występują jeszcze w innych odcieniach, wiec nie ma problemu :)
    a poza tym, tu są tylko blekitne drobinki - blyszczyk jest przeźroczysty o delikatnie chłodnej poświacie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypowiedzcie się, czy dziewczyny wolą małe, czy duże zegarki. Od kilku lat często słyszę, że duże zegarki zyskują coraz większa popularność wśród Polek. Zgadzacie sią z tym stwierdzeniem?

    Wypowiedzcie się na tym serwisie: http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Błyszczyk niespecjalnie mi się podoba, ma duże drobinki, ale szminka ma ładny odcień i pomimo tego, ze jest perłowa, to nałożyłabym ją na uczelnię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie się prezentuje :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty