PIXIE Cosmetics - pudry i podkłady

Jakiś czas temu dostałam paczuszkę od Pixie Cosmetics, którą się już chwaliłam :)
Teraz przyszła pora na ich recenzję. Co zapewne każdemu wiadomo, Pixie cosmetics zajmuje się sprzedażą kosmetyków mineralnych.
Ja do testów dostałam mineralne podkłady, a także pudry Immediate Beauty oraz matująco-wygładzający.


Bardzo wielkim minusem jest to, że firma jeszcze nie posiada sklepu internetowego :( na stronie Pixie nie da się też zobaczyć pełnej oferty kosmetyków itd. Wielka szkoda! Ale na szczęście, lada dzień, podobno ma sklep internetowy zadziałać! :):):)
Obecnie kosmetyki Pixie(w chwili obecnej nie wszystkie) możemy kupić na allegro --> pixie sklep oraz w sklepie Papaja w Rzeszowie


IMMEDIATE BEAUTY POWDER:
próbka 3,5g kosztuje obecnie na allegro 33 zł

Wg producenta jest to puder wykończeniowy, który zawiera w sobie wielowarstwowe składniki mineralne pozwalające na znakomite odświeżenie cery i nadanie twarzy wielowymiarowości; nadaje cerze zdrowego blasku, pomaga ukryć zmęczenie. Nadaje się też do modelowania twarzy.
Produkt ten można nakładać w niewielkiej ilości na całą twarz, a także w większej ilości na wybrane partie twarzy(np. przy modelowaniu).
Ten puder zawiera w sobie poza miką(jak to w kosmetykach mineralnych), kwas hialuronowy, lecytynę, olej z "Perły prerii", skwalan (antyoksydant), pochodne oleju rycynowego i inne. Więc wydaje się być całkiem przyjazny naszej skórze :)
Do wyboru są dwa odcienie tego pudru rozświetlającego:
Brightened Beauty - bardzo jasny beż o chłodnej poświacie (daje bardzo delikatny efekt na skórze jeśli naniesiemy go pędzlem, jest delikatnie perłowy)
Natural Beauty - średni beż (dla mnie to bardziej chłodny brąz, zawiera w sobie maleńkie drobinki rozświetlające)
Oba te kolory się różnią - w jasnym jest rozświetlanie poprzez perłową poświatę, w ciemniejszym poprzez maleńkie drobinki odbijające światło.
Ja dostałam ten puder w kolorze Natural Beauty, który widzicie powyżej. Niestety dla mnie ciut za ciemny by stosować na całą twarz, pasuje mi tylko do modelowania twarzy (niebawem go będziecie mogły zdobyć w rozdaniu!). Ładnie rozświetla cerę, szczególnie polecam do cer opalonych - bo wtedy będzie się nadawał na całą twarz.
Opakowanie jest przepiękne! nakrętka ma lusterko  z na niej logo Pixie z wróżką. w środku znajduje się puszek do nakładania tego pudru - ja jednak testowałam wszystko nakładając pędzlem Kabuki.
 A teraz na dłoni pokażę wam ten puder rozświetlający Brightened Beauty, a także obok puder matująco-wygładzający (nie różni się za bardzo kolorem od mojej skóry, aczkolwiek widać jak bardzo wygładził dłoń i zmatowił).


MATT & SMOOTH POWDER:
9g kosztuje ok 60 zł
Puder matująco wygładzający, Jest niezwykle drobny, przez co maskuje nam wszystkie drobne zmarszczki, pory i inne niedoskonałości, przy okazji wszystko matując. Skóra wygląda na wygładzoną. I ten efekt rzeczywiście się sprawdza, co możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej :)  Ja dostałam próbkę w kolorze Kiss of sun, wiem że jest również wersja Transparent - dla bladszych osób będzie w sam raz. Jest niezwykle delikatny, nie daje uczucia maski. Sama nie testowałam go na dłużej na swojej twarzy (bo wydaje mi się za ciemny), ale patrząc po recenzjach na wizaż.pl to wychodzi na to że matowość utrzymuje dość długo i praktycznie kazdy jest zadowolony :)

PODKŁAD COMPLEXION PERFECTOR:
7g kosztuje ok 70 zł
JEst to podkład mineralny charakteryzujący się dużą siłą krycia, przeznaczony do wszystkich rodzajów cer. Podkład ten można nakładać na mokro lub na sucho. Pełny opis, a także opis sposobów nakładania produktu na mokro i na sucho, kolorówkę możecie zobaczyć na aukcji z tym podkładem.
Do wyboru mamy aż 84 odcienie podkładu!!!!
Mamy do wyboru odcienie neutralne, beżowe, żółtawe, różowawe, oliwkowe. W każdej gamie kolorystycznej występują również poziomy jasności od 0(najjaśniejsze) do 4(ciemniejsze).
Więc na prawdę jest w czym wybierać! Aczkolwiek należy przy wyborze koloru uważać. Kolorówka pokazana jest obrazkowo i niestety różnia się troche te koloru na obrazku od rzeczywistości. dlatego też ponizej pokażę wam kilka próbek, które dostałam - możecie sobie posprawdzać kolory.
Jednak zanim pokażę próbki, chciałam pokazać krycie tego podkładu. Podkład całkiem fajnie sie rozprowadza na twarzy (nakładałam pędzlem kabuki), nie robi plam, ma satynowe wykończenie(właściwie to mat, ale jak sie przypatrzymy to lekki połysk widać), ładnie stapia się z cerą, nie tworzy efektu maski. A jak kryje? to możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej :)
Pokazywanie swojej twarzy bez podkładu i pudru to dla mnie meeeeeega poświęcenie :D ale cóż... chyba muszę się przyzwyczaić w konsekwencji prowadzenia tego bloga i recenzowania podkładów :P
I jak wam się podoba siła krycia? zdjęcia są bez obróbki, wyszły mi dziś dość żółtawe, ale cóż. Nałożyłam na twarz puder w kolorze Ellette 2(odcienie beżowe) - odrobinkę dla mnie za ciemny, ale nie ma tak źle ;p
A teraz próbki i kolorówka:



Zapraszam Was do polubienia Pixie Cosmetics na Facebooku! :)


Komentarze

  1. tez dostałam paczuszke od Pixie i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też niebawem pojawi się notka o produktach Pixie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowej formuły nie próbowałam ale Cover de Luxe mam i bardzo sobie chwalę..

    Ps. Super fotki "przed" i "po". Zdjęcie wygląda wręcz jak photoshopem potraktowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym sama przetestowała. Daje fajny efekt na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kosmetyków tej marki, ale z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak świetnie kryje! a do tego wygląda naturalnie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład wygląda na Tobie bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MATT & SMOOTH POWDER mnie bardzo zainteresował:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę spróbować nowej formuły bo żadna z wcześniejszych mi nie podeszła.
    Uwielbiam minerałki :)

    PS: Cieszę się że kosmetyki Phenome przypadły Ci go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bogata gama odcieni naprawdę mnie cieszy:) Myślę, że mogłabym w niej znaleźć coś dla siebie, ale na razie daruję sobie kupowanie podkładów, bo zwyczajnie źle się w nich czuję. Ale pudry brzmią interesująco;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PIXIE można kupić w sklepie internetowym http://kosmetyki-mineralne.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :) no na zdj wydaje się być super podkładem :)sama juz od dłuższego czasu szukam coś dobrego dla siebie Moja skóre ze skłonnościami przesuszeń piegi i nie wielkie blizny nigdy nie moge trafić na odpowiedni Moze skusze sie właśnie na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny zapraszam na stronę Pixiecosmetics.pl mają same nowości formuła podkładu także się zmieniła gorąco polecam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty