e.l.f. primers ;)

Dzisiaj do recenzji wytypowałam bazy e.l.f, które mam od sklepu KOSMETYKOMANIA :)
e.l.f  Studio Face Primer - Baza wygładzająca
e.l.f lip Primer & Plumper  - Baza powiększająca do ust


e.l.f    LIP PRIMER AND PLUMPER:
 cena w sklepie kosmetykomania na allegro: 21 zł (w sklepie internetowym tego produktu niema)
waga: 1,7 i 1,6 g
kolor: clear/natural
Produkt ten to dwustronny sztyft, baza do ust w kolorze naturalnym, oraz przeźroczysta pomadka powiększająca usta.
Do zdjęć wysunęłam obie końcówki do końca by było dobrze widać ich ilość.
Primer, baza w kolorze naturalnym ma za zadanie przedłużać trwałość szminki/pomadki. Jest dość gęstej konsystencji, pokrywa usta mocnym naturalnym kolorem w taki sposób że ustar praktycznie zlewają się ze skórą (o ile ktos nie jest zbyt opalony), na ustach wydaje się być dość sucha więc nie polecam stosowania samoistnie (bo niektórzy lubią usta w skórzastym kolorze). Plusem jest to, że usta pomalowane tym primerem można dowolnie ukształtować gdyż nie widać granic naszych ust. Pomadka nałożona na ten primer ma ciut jaśniejszy kolor, niż jeśli nałożymy ją bez bazy, więc warto o tym pamiętać. Pomocne to jest gdy pomadkę mamy o ton za ciemną - wtedy naturalnie będzie jaśniejsza, lub też gdy chcemy uwydatnić usta, bo dając primer na środkową częśc ust i malując szminką, w środkowej częsci ust uzyskamy jaśniejszy kolor, przez co usta wydadzą się pełniejsze.  Jeśli zaś chodzi o przedłużanie trwałości szminki - ja niestety tego nie zauważyłam. Ale na szczescie produkt ma inne zalety o których wspomniałam wyżej.
Jeśli chodzi o drugą końcówką, plumper mający za zadanie powiększanie ust, jest to bezbarwny sztyft wyglądający jak wazelina. Pachnie cynamonem!! :)
Tej strony sztyftu możemy używać w połączeniu z primerem, pomadką (nakładając go na wierzch), jak również jako pojedynczy produkt stosowany zamiast błyszczyka. Na ustach daje satynowe wykończenie, usta nie błyszczą, ale stają się gładkie. Produkt działa podobnie jak błyszczyki powiększające usta - czyli dość mocno piecze, przez co usta trochę puchną - i to działa :) nie polecam stosowania na usta kiedy mamy je popękane, ponadrywane skórki, poranione - gdyż wtedy pieczenie jest przekoszmarne!  Ale jeśli usta są w pełni zdrowe to polecam jak najbardziej, pieczenie do zniesienia, i efekt delikatny ale widoczny :)  im grubsza warste naniesiemy tym bardziej widać efekt.
Opakowanie jak widac na zdjęciu całkiem przyjemne, solidnie wykonane - zresztą to chyab dotyczy większości opakowań e.l.f.  :)
Produkt nie testowany na zwierzętach, wazny 24 miesiące od otwarcia.

************************************


e.l.f. STUDIO FACE PRIMER Mineralna baza wygładzająca:
pojemność: 14 g
cena: 37 zł w sklepie internetowym / 33,50 w sklepie kosmetykomaniapl na allegro (wiec na allegro taniej:P)
Opis ze sklepu:
e.l.f. Studio Mineral Face Primer Profesjonalny produkt dla wizażystów - Mineralna, wygładzająca baza pod makijaz. Bardzo dobrze sie rozprowadza.Tworzy długotrwały, idealny podkład pod makijaż .
Wyrównuje powierzchnię skóry o elastycznej strukturze, eliminuje niedoskonałości: zmarszczki i linie mimiczne (bruzdy) są skorygowane, pory zostają wyraźnie zmniejszone.
Powierzchnia skóry staje się doskonała. Baza jest wzbogacona w naturalne składniki mineralne, dzięki czemu jest jeszcze
skuteczniejsza i zdrowsza dla skóry.

Jeśli chodzi o moje opinie - po pierwsze, bardzo tą bazę lubie!
Baza jest w solidnym opakowaniu z pompką - w sumie pompka zaczeła mi się zacinać po kilku stosowaniach, ale nie jest to dla mnie żaden problem gdyż łatwo się odkręca buteleczkę i z niej wyciąga produkt. Nanosząc baze na twarz nie czuć żadnego zapachu, jeśli jednak powąchamy bazę w buteleczce to czuć dziwny, dość intensywny zapach, cięzko mi go określić, nie jest ani ładny ani brzydki.
Ja nakładam tę bazę pędzlem do podkładu, jest dość wydajna. Efekt widać od razu po nałożeniu, skóra nie świeci się, ma satynowe wykończenie, jest mocno wygładzona, baza ładnie wtapia się w pory skóry i inne jej niedoskonałości ładnie to wszystko wygładzając. Delikatnie wyrównuje się koloryt skóry. O dużo łatwiej nanosi się potem podkład na twarz, no i oczywicie to o dużo lepiej wygląda :)
Nie zauważyłam jakiegoś szczególnego przedłużenia trwałości makijażu, no ale tu chodzi o wygładzanie - a tą rolę sprawia dobrze.
Bardzo cięzko mi było to uchwycić na zdjęciu, ale mam nadzieje, że coś tam zauważycie :) Produkt nie testowany na zwierzętach, data ważności - 6 m-cy od otwarcia.


A Wy macie jakieś doświadczenia z tymi primerami? co o nich sądzicie?:) 

Kosmetykomania na allegro: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=21946150
Sklep internetowy Kosmetykomania: www.kosmetykomania.pl




***********************************

Przypominam że jeszcze 5 dni można wysyłać swoje makijaże na konkurs Elite! Wszelkie info klikając w lewym panelu bocznym na miniaturkę konkursu Elite :)

Komentarze

  1. Fajna cena tej bazy, może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Identyczna prawie jest baza matująca pod makijaż z Hean,też super wygładza, bardzo ją lubię, a tańsza sporo i w tubce, tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, ja ich nigdy nie miałam :/ ale moze spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej bazy wygładzającej jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe te bazy na usta - ciekawe jakby się u mnie sprawdziły :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają fajnie. Ja używam bazy pod makijaż marki Virtual, moim zdaniem jest rewelacyjna i niedroga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z E.L.F kocham Mineral Blemish Kit, ale teraz się zastanowię, czy nie wzbogacić się o ich bazę wygładzającą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zaciekawil lip primer&plumper. Nie wiem czy kupię, ale produkt ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty