BIOSLIK Silk Filler - odżywka w sprayu + paletka Dior

Dziś krótka recenzja jednego produkt, a mianowicie odżywki bez spłukiwania BIOSLIK, którą dostałam od AMBASADY PIĘKNA.

BIOSLIK Silk Filler:
pojemność/cena:
50 ml - 8 zł
350 ml - 23 zł
Odżywka z naturalnym jedwabiem bez spłukiwania do codziennego stosowania. Ułatwia rozczesywanie, wygładza, odbudowuje strukturę włosów, chroni przed wysoką temperaturą, jest naturalnym filtrem UV, nadaje połysk. Ma pH 4,5. Polecana przed i po farbowaniu włosów. Spryskujemy włosy suche lub mokre i nie spłukujemy. Produkt nie testowany na zwierzętach.
 Ja dostałam buteleczkę w mniejszym rozmiarze, jest idealna do trzymania w dłoni - taki mały rozmiar jest też fajny do schowania w torebce :)  - na buteleczce pisze że ma pojemność 59 ml, a nie 50. Bardzo poręczna buteleczka z atomizerem. Ma ładny świeży zapach, bardzo szybko się wchłania we włosy. Bardzo łatwo się spryskuje tym włosy. ta odżywka nie ma nic wspólnego z typowym jedwabiem, który jest tłustawy i natłuszcza nasze włosy. Produkt ma bardzo wodnistą konsystencję, po spryskaniu włosów nie czuć na nich żadnego tłustego produktu, nie widać też tak mocno efektów - po zwykłym jedwabiu mamy mega wygładzone włosy, tutaj po prostu są mniej szorstkie. Jeśli chodzi o rozczesywanie - owszem pomaga w rozczesywaniu, ale to znowu nie to samo co jedwab, włosy się na tej odżywce tak nie ślizgają :) Nie mniej jednak jest to świetny produkt do codziennego stosowania, i po myciu włosów, i przed wyjściem na zewnątrz, włosy po spryskaniu wyglądają na takie, które są w dużo lepszej kondycji.
Jeśli miałaby to być odżywka typowo ułatwiająca rozczesywanie - to u mnie się ten produkt nie sprawdza, mam długie, proste, farbowane włosy które łatwo się plączą i potrzebuje produktów dość tłustych by rozczesać swoje włosy bez problemu. Natomiast jeśli chodzi po prostu o odżywkę, która na co dzień chroni moje włosy i polepsza ich stan - to jak najbardziej! Polepsza wygląd nastroszonych końcówek. Moja córa o wiele chętniej czesała włosy po tym jak spryskiwałam jej tym włosy, na jej delikatnych, cienkich włoskach się to sprawdzało o wiele lepiej. Na pewno produkt kupię ponownie - bo jest fajny do stosowania dla całej rodziny  w każdy dzień ;)

Produkty te w sklepie Ambasada Piękna są o wiele tańsze niż w normalnych sklepach - więc polecam zakupy :)
Zapraszam na facebooka Ambasady Piękna :)

***************************************

Dziewczyny! Chcę sprzedać jedną z moich paletek z Diora, może któraś z Was zechciałaby kupić? Nowa kosztuje ponad 200 zł, ja chce sprzedać łącznie z wysyłką za 70 zł.
Kolor 859 Graphic Lights z limitowanej kolekcji. Zużycie niewielkie, opakowanie oczywiście z welurowym pokrowcem. Spód paletki zarysowany troszkę od noszenia w kufrze.
 Jakby któraś z was była chętna to proszę o kontakt mailowy: matleena.wizaz@interia.pl

Komentarze

  1. ta paletka to niestety nie sa moje kolory, kiepsko sie czuje w takich rozach na powiekach. sa to kolor ktorymi nie potrafie sie poslugiwac

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, obserwuję ;) A wiesz może gdzie mogę kupić tę odzywkę ? Bardzo by mi się przydała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie przyglądałam się w sklepach - ale skoro Biosilk sprzedawany jest np w Rossmanie to wydaje mi sie ze i ta odżywka powinna być :) a jak nie to na pewno przez internet i w sklepachfryzjerskich:)

      Usuń
    2. Zapraszamy na naszą stronę www.ambasadapiekna.com gdzie można zakupić m.in. odżywkę BioSilk Silk Filler o 30% taniej niż w sklepach.

      Usuń
  3. Mam tę odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Mam włosy po rozjaśniaczu i używam odżywki mlecznej, jedwabiu oraz tej odżyweczki bez spłukiwania, która jest cudownym dopełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się prezentuje ta odżywka... moje włosy choć suche źle znoszą jedwab czy tego typu obciarzacze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEWCZYNY! Dzisiaj byłam w Rossmanie i się okazało że tam ten Biosilk kosztuje az 17 zł!!! Więc polecam kupowanie w Ambasadzie piękna - ponad połowę taniej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty