Lakier ORIFLAME + naklejki na paznokcie SEPHORA

Dzisiaj pora na paznokcie :) Zrecenzuję najpierw lakier do paznokci marki ORIFLAME z serii Giordani Gold. Lakier dostałam od portalu: oripolska.pl ;) Na tym portalu dowiecie się jak można podjąć pracę w firmie Oriflame(jak zostać konsultantką), jakie są tego zalety, są informacje o szkoleniach itd - strona świetna dla konsultantek :)


ORIFLAME Giordani Gold lakier do paznocki:
pojemność: 10 ml
cena: 39 zł
Długotrwale utrzymujący się lakier do paznokci z luksusowo kremowym wykończeniem. Na wiosnę w 3 pastelowych odcieniach - brzoskwiniowym, różowym i fioletowym.
 Lakiery w serii Giordani Gold występują w katalogach Oriflame od niedawna :) Ich cena to 39 zł, ale warto czekać na promocje :)
Ja dostałam do testów lakier w kolorze Delikate Pink - ładny, jasny, lalkowy róż :) Nie przepadam za takimi kolorami lakierów do paznokci, ale nawet polubiłam ten kolor, ładnie wygląda na paznokciach - w sam raz na wiosnę czy lato :)
Lakier jest dość rzadkiej konsystencji - przez co też moim zdaniem nie do konca bardzo wydajny.. nie wiem czy widzicie ile jest lakieru w buteleczce na zdjęciach gdzie on stoi - jak robiłam zdjęcia lakier był po 3 użyciach - więc ubyło sporo. Lakier moim zdaniem rozprowadza sie całkiem fajnie, pędzelek jest całkiem ok. Przez to, że jest dość rzadki idealnie kryje paznokcie dopiero po nałożeniu 3 warstwy lakieru. Dwie warstwy tez dają radę, ale jednak ja wolę nakładać 3... jesli chodzi o wysychanie, to całkiem przyjemnie wysycha, przy dwóch warstwach mogę powiedzieć, że to szybko, przy trzech juz troszkę trzeba poczekać.
Ja bardzo często myję ręce a takze w domu często myje dużo naczyń i w ogole nie uwazam na paznokcie - na drugi dzień pojawiły m się odpryski na paznokciach.
Tyle mogę powiedzieć o jego noszeniu... Dodam jeszcze tylko, że ma piękne opakowanie, klasyczne i idealnie współgrające z serią Giordani Gold. :)


SEPHORA Lakier do paznokci do naklejania:
kupiony w promocji za 5,70 zł :P
Normalnie: 29 zł (do wyboru z różnymi wzorkami)
Opakowanie zawiera 2 taśmy po 8 rozmiarów naklejek do paznokci - czyli razem 16 naklejek. Lakier ma świetnie wyglądać, być idealnie dopasowany, trzymać się do 11 dni, ma być zero smug i zerowy czas oczekiwania na wyschnięcie. Kupiłam bo była świetna przecena:P
Dostępny był kolor RED NIGHT - bardzo ciemne bordo.
Naczytałam się wiele dobrego o tych naklejkach na paznokcie więc pokładałam w tym duże nadzieje:) Jedyne co wyczytałam złego to to, że produkty są testowane na zwierzętach... No cóż.
Naklejki rozmiarem dopasowałam bez problemu do swoich paznokci... jeśli chodzi o naklejanie - było raczej łatwo - choć niestety nie nakleiłam ich tak idealnie jak planowałam. Ja mam dość kształtne paznokcie - wypukłe, zaokrąglona krzywa C - no i nie wiem czy to wina właśnie tego, czy może po prostu nieumiejętnego naklejania... ale jak przykleiłam idealnie wzdłuż paznokcia do jego brzegu - to falował mi się ten lakier po bokach... jak przykleiłam idealnie po bokach to robiła mi się duża fala na brzegu paznokcia;/;/ próbowalam na różne sposoby - brak tych fal  wystąpił mi tylko na paznokciach, które mam akurat bardziej płaskie.  Tam gdzie były fale ciężej było "uciąć" naklejkę przy brzegu paznokcia - nie wszędzie ona fajnie okalała brzegi. Tam gdzie paznokcie były przy brzegach pofalowane to w trakcie robienia zwykłych czynności mi się szybko podważały - wieczorem zerwałam te naklejki z paznokci bo mnie to mega drażniło ;/;/ Naklejki trzymały się dość mocno, więc gdyby były idealnie przyklejone wierzę w to, że trzymałyby dłużej niż zwykły lakier. Zmywaczem też się łatwo je zmywa.
PLUSY??? zerowy czas oczekiwania na schnięcie! To jest najlepsze :) Paznokcie ładnie wyglądają, gładko, naklejki nie podkreślają nierówności.

A wy jakie macie doświadczenia z tymi naklejkami?:)

Komentarze

  1. lakier piekny :)
    ale naklejki jakos mnie w ogole nie pociagaja... jeszcze nie widzialam idealnie nalozonych i tak zeby nie bylo zadnego "ale" wobec nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do lakieru to kolor ladny ale cena jest bardzo wysoka lepiej kupic za ta cene np china glaze. Co do naklejek mialam kiedys essence i podobnie jak u Ciebie naklejki falowaly i koncowki byly 'poszarpane' wiec KIT

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety miałam naklejki ale jakoś nie bardzo przypadły mi go gustu a szkoda.
    a lakier masz cudowny:)






    zapraszam:*
    może masz ochotę obserwować? ja już to robię od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kilka kolorów z tych naklejek i byłam z nich zadowolona. Problemy z ich aplikacją miałam tylko w tedy, gdy troszkę za bardzo były wyschnięte.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podobaja te naklejki,ktore sa jak lustro na paznokciach ,osobiscie nie mialam z nimi jeszcze stycznosci ale moze na jakas specjalna okazje poszalaje,kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cały czas mam ochotę kupić sobie naklejki lustrzane ale jakoś po samych zdjęciach nie do końca mnie zachwycają... bo wcale mi się nie wydaje, że sama bym sobie z tym jakoś łatwo poradziła... Za to lakier mi się bardzo podoba. Ślicznie wygląda ten kolor. I na pewno o niebo lepiej niż naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na takie naklejki się nie piszę to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier ładny, szkoda że taki drogi i jakościowy średnio. A co do naklejek obawiam się że nie miałabym cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądały i się trzymały mi na stopach.. na dłonie ich nie naklejałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam naklejki z innej firmy i też tak falowały mi po bokach :/ może tylko do płaskich paznokci się nadają... również po dniu ściągnełam bo włosów sie w nich nie dało umyć

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier orifiame- miałam bordowy z serii GG i go nienawidziłam całym sercem. Robił plamy, przez to, że był rzadki, znikał w zastraszającym tempie, a gdy było go mniej niż pół- zgęstniał. Na domiar złego, wrzuciłam go do pustego, metalowego kosza biurowego i... no cóż, chyba wiadomo. Ochlapałam na bordowo cały kosz, biurko i kawałek ściany, co spotęgowało nienawiść do tego lakieru i wszelkich prób z lakierami oriflame :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier fajny i jak na standardy oriflame nawet fajnie sie spisuje...co do naklejek na pazurkach, nie chce nikogo urazic ale ja jestem na nie!!! a dlaczego? Dlatego własnie ze wyglądaja bardzo nieestetycznie i tak jak by ktos nie potrafił malowac pazurkow więc nigdy bym nie przykleila ich - na pazurki moje własnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również naklejki nie przypadły do gustu. Kiedyś dostałam próbkę w Sephorze (były w niej dwie naklejki) i jak nakleiłam to wyglądało ładnie i przekonałam się do nich, ale gdy kupiłam przed świętami to już nie było tak fajnie, musiałam przyklejać bardzo szybko, bo się spieszyłam, więc po powrocie do domu od razu zmyłam... Na równych paznokciach jeszcze wyglądają w miarę ok, ale przy nierównościach nie da się ich dokładnie przykleić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty