Gąbeczka KONJAC + paczuszki

Zachęcona recenzją gąbeczki Konjac postanowiłam czym prędzej ją kupić :) Gąbkę można dostać w sieci sklepów Rossman i kosztuje tylko 14.99 zł!!!!
Gąbka konjac to produkt w 100 % naturalny pozyskiwany z korzenia azjatyckiego o nazwie konjac. To produkt w 100 % biodegradowalny.
Gąbeczka ma zastosowanie w codziennym oczyszczaniu skóry: stosowania do demakijażu, oczyszczania i nawilżania skóry twarzy, szyi i dekoltu. Zawiera naturalny środek myjący, posiada naturalny środek nawilżający i przywraca odpowiednie pH skórze.
Przeznaczona do wszystkich typów skóry, szczególnie polecana do cer trądzikowych i z problemami, naturalnie nawilża, oczyszcza, zapobiega zanieczyszczeniom skóry, poprawia krążenie krwi, nie podrażnia skóry.
Gąbeczka może być stosowana bez żadnego srodka myjącego, bądź z dodatkowym środkiem - przed każdym użyciem trzeba ją zwilżyć letnią wodą i po każdym użyciu wypłukać.
A teraz moje wrażenia...
...podeszłam do gąbeczki bardzo pozytywnie i się nie zawiodłam!! Gąbka jak widać na zdjęciu mieści się w dłoni, jest biała, bardzo sprężysta, zbita, ze sznureczkiem do zawieszania - to taka jakby połówka piłeczki :)  Wisząc w łazience przyprawia o dwuznaczne myśli - kilka osób się mnie pytało czy ktoś zostawił u mnie wypełniacz do piersi(bo ja sama mam zbyt duzy biust  by tego potrzebować:P) :D;D wiec jest wesoło!
Gąbeczka w opakowaniu już od razu była mokra sama z siebie, ze świeżym zapachem. Za pierwszym razem użyłam jej bez dodatkowego nawilżania... i szok! Moja buzia była o niebo gładsza, wszelkie czarne kropeczki z nosa których nie trawie spłyciły się prawie do zera :D Pokochałam ją jeszcze bardziej :)
Gąbeczki używam codziennie wieczorem, smaruje buzie mleczkiem bądź żelem podczas demakijażu, najpierw wcieram rękami, a potem idzie w ruch mokra gąbeczka - świetnie usuwa makijaż, buzia jest o wiele bardziej nawilżona, napięta i bardziej gładka.
A samo masowanie tą gąbeczką też jest bardzo przyjemne :) Nie mam żadnego zastrzeżenia do jej stosowania, baardzo polecam :)

EDIT! Kiedy gąbeczki się kilka dni nie używa(a wisi sobie w łazience) to się kurczy i twardnieje jak kamień. Trzeba wtedy na jakąś minutę-dwie ją zanurzyć w wodzie i wszystko wraca do poprzedniego stanu:)

*******************************************

A teraz paczuszki... pierwsza od portalu URODA I ZDROWIE, kosmetyki marki Marion:
 Kolejna paczuszka dzięki współpracy z Agencją Werner i Wspólnicy, produkty do walki z trądzikiem: Adonis Afrodyta(żel) oraz płyn AFRONIS :)
Dodatkowo w prezencie dostałam dość dużą, fajną kosmetyczkę z logiem Agencji Werner i Wspólnicy, ale poki jest nie wypełniona fotek robic nie bede ;p

Komentarze

  1. Dużo się teraz o tej gąbeczce słyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej słyszę o tej gąbeczce, nie kuście tak!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już o niej słyszałam, i zastanawiam się czy kupić ;p A nie trudno potem ją doczyścić, gdy jest upaprana od tuszu itd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczu nią nie zmywałam i nie zamierzam - wolę do tego waciki. Ale jeśli chodzi o demakijaż twarzy, to podkład bardzo ładnie z niej schodzi :)

      Usuń
  4. Kurcze, no trzeba wypróbować i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu dopaść tą gąbeczkę, ale co jestem w Rossmannie to jej nie ma (albo nie mogę jej znaleźć)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak ja kupowałam to ta była ostatnia... leżała na samym dole, wśród gadżetów do makijażu(pędzli itd) i manicure/pedicure

      Usuń
  6. sporo o niej slyszalam i sie zastanawialam no ale teraz wiem na pewno ze ja zakupie :) dzieki mala za fajna recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja idealna- zwięźle i na temat. Wyprobuje chetnie to cudenko :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio kupiłam tą gąbeczkę i jak do tej pory jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też ją bardzo lubię ;) kiedy się dowiemy co z metamorfozami? ;p tzn kiedy odpiszesz na maile ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wiekszosc maili juz odpisałam :) a odnosnie metamorfoz z fryzura jeszcze czekam na decyzję fryzjerki.

      Usuń
  10. o ja ja jeszcze o tej gąbce nie słyszałam

    zapraszam na rozdanie
    http://femalepleasurelola.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo pozytywów czytam o tej gąbeczce...ale ja teraz zakupiłam szmatkę muslinową

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję takich paczuszek:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  13. hej! napiszę Ci coś o Afronisie - nie nadaje się on pod żadnym pozorem do twarzy - zostawia blizny!! za to bardzo ładnie działa np na plecki ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Mam cerę wrażliwą i lekko naczynkową czy ta gąbeczka nie będzie dla mnie zbyt 'ostra'? Bo już wiele razy czytałam o niej i z chęcią bym ja kupiła,ale nie chce przypadkiem zaszkodzić swojej cerze. Z góry dzięki za odpowiedź :)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt ostra nie bedzie, ona raczej w ogole nie drapie :) zastanawiałabym sie nad tym czy podczas masowania nią skóry nie wystąpi jakieś ciepło które niezbyt porządane bedzie do naczynkowej skóry... ale myślę że nie powinno być źle

      Usuń
  15. mrrrr kupie ja wreszcie!! moze nawet jutro ... ;-) ? albo w piatek

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem szczerze, że zaciekawiłaś mnie tą gąbeczka! zapoluję na nią w rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na recenzje tych nowych produktów do pielęgnacji twarzy;)

    o tej gąbeczce widzę kolejną pozywtyną recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam już jedną pozytywną recenzję o tej gąbeczce, na pewno się skuszę na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze słyszę o tej gąbce:O Zazwyczaj używam tych zwykłych różowiutkich. Chyba sobie kupię o ile ją znajdę:) Właśnie ciekawa jestem czy zawsze będzie się doczyszczać z podkładu :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty