Wróciłam z Krakowa... ;)

Moi drodzy, wróciłam wczoraj z Krakowa, a właściwie dzisiaj bo  wysiadałam na dworcu w katowicach o godzinie 00:10, zanim dotarłam do siebie mineło jeszcze pół godziny. W Krakowie spędziłam 2 całkiem przyjemne dni, we wtorek i w środę byłam na dwudniowym szkoleniu II stopnia makijażu upiększającego w szkole Artystyczna Alternatywa :) Bardzo dziękuję wszystkim za możliwość uczestniczenia w tych zajęciach i pozdrawiam panią Joannę Cieślę, która prowadziła kurs  ;)
Pełna relacja ze szkolenia pojawi się na moim blogu w najbliższych dniach, na razie nie wiem w co ręce włożyć :)
Przy okazji pobytu w Krakowie odwiedziłam Galerię Krakowską... przeglądnęłam w końcu stoisko Bobbi Brown w Douglasie (bo u nas w Katowicach nie ma;/) i wbijałam oczywiście do MAC'a :) W MAC'u kupiłam 3 rzeczy, wydałam tym samym 3 stówki...
-baza matująca z filtrem 50
-paletka 4 cieni z serii Shop mac cook mac
-1 wkład z cieniem do powiek
Jutro postaram się zrobić Wam recenzję kilku pędzli Maestro, a następnie oczywiście relacja ze szkolenia w Artystycznej Alternatywie :)

Komentarze

  1. bylo warto :) ta czworka cieni piekna

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że nie słyszałam o tej bazie z filtrem. Jestem bardzo ciekawa jak się będzie spisywała?:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwóreczka z maca jest piękna, moje sumienie jednak na razie ciągle zabrania mi chociażby wstępować do tego salonu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem szalenie ciekawa tej bazy

    OdpowiedzUsuń
  5. mieli otwierać bobbi brown w scc, bo byłam na rozmowie kwalifikacyjnej, także chyba od kwietnia jest w douglasie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oho! Ale się obkupiłaś! :))

    A o Maestro chętnie poczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje Maestro! Szukam dobrego pędzla do nakładania podkładu. Znajdzie się coś u nich??

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Piękne kolorki :)) szkoda, że do Mac-a mam tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję, bo kolory w paletce mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. baza matująca w filtrem 50 brzmi ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog +obserwowanych i pozdrawiam:)

    http://decamerron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 <3 koniecznie zrób swatche i recenzję tej bazy, baaardzo mnie interesuje jak się będzie sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak spodobalo CI sie stoisko Bobby Brown?:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, ale myślałam że bedzie lepiej :) jedyne co kupie jak bede kiedyś chciała coś z Bobbi Brown to błyszczyki - bo bardzo duza gama kolorystyczna :) A tak to chyba nic mnie nie urzekło:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty