praca na konkurs u Vexgirl :)

Dzisiaj szybciutko o poranku postanowiłam zrobić jakiś mejkap na konkurs u VEXGIRL >KLIK< w którym należy wykonać wiosenny makijaż. Do wygrania oryginalny Beautyblender -dlatego też wzięłam udział bo nie miałam jeszcze do czynienia z tym jajem :P
Sama nie wiem czy do końca jestem zadowolona z tego mejkapu, ale coś tam zdziałałam - stwierdziłam że nie będę robiła klasycznego makijażu tylko się trochę nim pobawię :P
Wiecie że dopiero drugi raz w życiu kleiłam sobie sztuczne rzęsy? hahahaha :D
 W makijażu użyłam m.in:
-cienie do powiek Inglot,
-róż do policzków Kryolan
-farbka UV Kryolan pomarańczowa
-rzęsy Donegal
-cielista kredka kajal Kryolan
-eyeliner W7 (który dostałam od sklepu NOCANKA)
-szminka koralowa Sleek(którą dostałam od sklepu KOSMETYKOMANIA) + Błyszczyki Kryolan

ps: Dziewczyny, jestem strasznie zabiegana, z recenzjami polecę od jutra :P Bo dosłownie nie nadążam :)
...hmmmm.... oglądają tego bloga jacyś mężczyźni?:P

Komentarze

  1. wo,aż bym Cię nie poznała! właśnie też dziś zmalowałam do niej mejkap. ps. są przez zmalowana, grzee i cleo organizowane mistrzostwa w makijazu yt. miesiac na prace wiec mam nadzieje,ze wezmiemy udzial malenka obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomaranczowa farbka dala swietny efekt! calosc przypomina mi troszke avatara :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetnie:)







    zapraszam:*
    może masz ochotę obserwować? ja już to robię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może kolorystyka nie ta ale przypominasz mi psotać z avatara na tych zdjęciach super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż niecodzienny, ale bardzo fajny. Powodzonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł a wykonanie jeszcze lepsze! bardzo mi się podoba :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bardzo wiosenny makijaż ;) kolorystycznie oczywiście, mnie jednak wiosenny makijaż kojarzy się z czymś mega delikatnym ;) pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny! pomarańczowa farbka świetne wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie pomysł z pomarańczowymi policzkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmicznie idealne! :))

    KOCHANA ZAPRASZAM CIĘ DO MOJEGO CZEKOLADOWEGO ROZDANIA!
    Do wygrania słodkości od Chocolate Company : 2x Hotchocspoon i Chocbar!
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2012/04/mam-nadzieje-ze-podoba-wam-sie-sodka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo :D Efekt wyszedł świetny :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty