kto chętny na metamorfoze?

Dziewczyny, szukam kilku pań - obojętnie jaki wiek, jaka uroda itd do zdjęć metamorfozowych :) Metamorfoza makijażowa:
Poza metamorfozą na sam makijaż, możliwe również wykonanie zmiany fryzury (cięcie, farbowanie) przez moją zaprzyjaźnioną fryzjerkę :):
ZASADY??
Odezwać się do mnie na maila z chęcią wzięcia udziału w metamorfozie (matleena.wizaz@interia.pl), METAMORFOZA JEST DARMOWA i potrzebna tylko i wyłącznie do portfolio mojego i fryzjerki. Wykonywane są zdjęcia przed i po, na których publikację trzeba wyrazić zgodę (bez niej się metamorfoza nie odbędzie).
-termin do ustalenia (głownie w dni tygodnia, weekendy raczej odpadają)
-miejsce: makijaż-> Chorzów / makijaż + fryzura-> Tychy/Katowice
-każda osoba z metamorfozy dostanie zdjęcie po metamofrozie na własny użytek, zdjęcia metamorfozowe będą publikowane na blogu, stronach internetowych moich i fryzjerki
-fryzura do ustalenia, makijaż wykonuję wg własnego uznania (bo to w przeciwieństwie do fryzury nie jest zmiana trwała)
-ilość miejsc ograniczona!

POST ZAMKNIETY. ILOŚĆ ZGŁOSZEŃ NADMIERNA ;) Nowych nie przyjmuje na chwilę obecną. Pozdrawiam

Komentarze

  1. To jest ten moment kiedy żałuję, że mieszkam tak daleko, bo oddać się z Twoje ręce to bym chciała ;) Jakbyś kiedyś robiła takie metamorfozy w zachodniopomorskim to daj znać ;D Ja jestem wdzięcznym materiałem, bo nie marudzę i pozwalam na dużo :) Nawet z włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to az dziwne że osoba malująca nie bedzie marudzić innej wizażystce :P bede nad morzem w sierpniu, ale raczej rekreacyjnie;p

      Usuń
    2. Ha, każdej innej pewnie bym marudziła, ale Tobie nie śmiałabym ;) Szkoda, ale miej mnie na uwadze, gdybyś poczuła nagłą chęć wymalowania kogoś na wakacjach :D

      Usuń
    3. ja też zapraszam do zachodniopomorskiego ; )

      Usuń
    4. tak, taaak! przyjedz do zachodnipomomorskiego;)

      Usuń
    5. O widzisz jak Cię tu chcemy ;D

      Usuń
  2. a można się zgłosić na czerwiec? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie mozna - ale wtedy prosze sie w maju odezwac z ustaleniem terminu;p

      Usuń
  3. Szkoda, że tak daleko, bo bardzo chętnie bym się zgłosiła...
    Może w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajusiu jakie rewelacyjne zmiany. Sama bym się zgłosiła tylko troszkę mi nie po drodze, a wielka szkoda, zmiany by mi się przydały. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na fotki z portfolio, mam nadzieję, że opublikujesz je na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,że nie trochę bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym mieszkała w okolicy to z chęcią bym się zgłosiła..

    OdpowiedzUsuń
  7. coo to za cuda na ustach ze zdj 2 i 3? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 3 pomadka MAC creme d'nude, a dwojeczce pomadka z paletki inglota zmieszana z błyszczykiem ;p

      Usuń
  8. Ja bardzo chętnie. ;) Zaraz wysyłam maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chętna, gdyż lubie zmiany a moje wlosy blagaja o fachowa pomoc, niestety jestem z gdańska :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalenie bym chciała, ale mogłabym dopiero w lipcu, bo jednak dojazd by mi trochę zajął i do tego czasu studia mi nie dają szans się wyrwać na taki wyjazd :( Jak jeszcze kiedyś będziesz szukać kogoś do takich zdjęć, to jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. OGŁOSZENIE EST BEZTERMINOWE :) Może byc to jeszcze kwiecien, moze byc maj, moze byc czerwiec a nawet lipiec;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bym chciała, ale dziela nas 342km;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy będą odpowiedzi na wysłane już maile??

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusząca propozycja:) Waham się czy się zgłosić czy nie, boję się zmian :) Mój Mężczyzna mówi Idź! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie mieszkam bliżej

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetnie :) mam pytanie : jakby ktoś ( poniżej 18 roku zycia) chciałby sobie zrobic taką metamorfoze (ale nie teraz ) to ile się płaci( bez publikacji zdjec)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że mieszkam daleko...:)
    robisz przepiękne makijaże;) cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka szkoda że Chorzów, ja baba z Mazur więc niestety daleko a przydałaby mi sie nowa fryzurka i fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm kusi mnie, żeby się zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurde :OO Zgłaszam się, a jak!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łooo dziewczyny! Ile już zgłoszeń! Niezle :P nie spodziewałam się takiego zawalenia skrzynki :D
    postaram sie odpwiedziec w najbliższym czasie - dla kazdego jakieś miejsce sie znajdzie ;)


    jak ktoś chce metamorfoze bez robienia/publikacji zdjęć to płaci się jak za normalny makijaz/usługe fryzkerską

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki efekt naprawdę jestem w szoku ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. łoooo jakie efekty!! dziewczyny maja z 5 lat mniej i wygladaja bardzo elegancko!

    ja nie mam odwagi i checi na metamorfoze, poza tym mialabym problem z dojazdem. ale zycze powodzenia dziewczynom ktore sie zglosza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie podkładu użyłaś dla pani nr 1??
    Świetne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  25. te metamorfozy wyglądaja genialnie :) Też mam zamiar ruszyć z czymś podobnym ale bez fryzury, bo w tym jestem bardzo kiepska. Na razie chcę zrobić większą część makijaży konkursowych i trochę szkołą się jeszcze zająć ;) Ale wielki podziw za to co zrobiłaś :) Czekam z niecierpliwością na więcej, bo strasznie miło się ogląda takie przemiany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam blisko ale boję się :D A Wy tu takie chętne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. gdyby było ciut bliżej to z chęcią bym się oddała w Twoje magiczne ręce... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite! Zupełnie inne kobiety :D. Radosne i pewne siebie - genialnie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowite przemiany :) sama chętnie bym się do Ciebie zgłosiła! tylko szkoda, że tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  30. pieknie! niesamowite sa te zmiany:) coz makeup moze zrobic z czlowiekiem... Sama jestem charakteryzatorka wiec wiem o czym mowie :)
    Jesli chcesz zobaczyc moja zmiane w wersji bajkowej, zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Metamorfozy cudne :) Z chęcią bym się zgłosiła, ale jak dla mnie to troszkę za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te Twoje prace ;))) nie mogę się napatrzeć ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. ja chcę! już lecę maila pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog ! :)
    Kurcze świetna sprawa z tą metamorfozą ale niestety za daleko :(
    Wpadnij w wolnej chwili do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, 2 i 3 metamorfoza niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  36. Metamorfoza nr2 najlepsza,piekna dziewczyna,ma taka niewinna urode,chociaz ostatnie zdjecie tez jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka szkoda, że nie mieszkam na Śląsku :) Pozdrawiam ciepło. btw. bardzo fajna inicjatywa :) rusz z nią w Polskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zmiany, szkoda, że tak daleko .
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    LADIES NIGHTS, więcej informacji na moim blogu. Serdecznie zapraszam !!!
    http://ekstrawagancka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy będą już wiadome terminy metamorfoz makijaż + fryzura??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak sie dowiem to na pewno się do was odezwę :) metamorfoza z fryzurą nie zależy tylko ode mnie.

      Usuń
  40. Świetna robota! A na dziewczynę z trzeciej metamorfozy nie mogę się napatrzeć. Ma przepiękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam.Te metamorfozy są cudowne.Co ja bym dała, aby móc zmienić swój wygląd.Jestem szatynką o długich włosach z grzywką.Nie mogę już patrzeć na moje włosy (ogólny wygląd, nie jest zbyt ładny i źle się z tym czuję) i chciałabym je zmienić, ale nie wiem kompletnie jak.Pochodzę z Katowic i jeżeli organizowałybyście jeszcze coś takiego to byłabym bardzo chętna.
    W życiu nie przeszłam metamorfozy i nie chcę ciągle wyglądać tak samo.Jeżeli było by to możliwe to proszę o kontakt e-mail: rose_red69@wp.pl (dopiero po 21 maja-bo mam maturę).

    Pozdrawiam Maria.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, jakby coś ja jestem chętna na taką metamorfozę :) Jestem z Katowic :) W razie czego podam meila ZającKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty