JADWIGA: papka antytrądzikowa i serum kolagenowe

Dzisiaj zrecenzuję 2 produkty marki JADWIGA, które właśnie od tej firmy dostałam :) Firma prowadzi sprzedaż dla profesjonalnych salonów, jak również detaliczną - co dla ludzi z kosmetyką nie związanych jest bardzo dużym plusem :)
JADWIGA Papka do cery trądzikowej:
pojemność/cena: 30 ml - 27 zł
pojemność/cena: 110 ml - 49,50 zł
Ta papka to produkt aktywnie antybakteryjny, nie uczulający, nie drażniący. Ma działanie antybakteryjne, odtłuszczające, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe. Ma również zmniejszać blizny potrądzikowe, przebarwienia, zwężać pory. Do stosowania punktowo kilka razy dziennie, można również na noc nałożyć na całą twarz.
Do testów dostałam papkę w małych fiolkach:
Papka to białawy średniej gęstości płyn - mi się nie kojarzy z papką, bo nie jest tak gęsty :) Za to wygląda identycznie jak puder płynny na ospę (w trakcie testowania papki moja córa miała ospę więc łatwo mi było porównać hehehe). Ma miętowy zapach  - ja takie zapachy lubię bo są świeże. W tych małych fiolkach się mieści kilka ml produktu... kiepsko się to wyciągało z nich - ja wyciągałam patyczkiem i nakładałam punktowo na wypryski. Po 2-3 dniach stosowania nawet jeśli ta fiolka była zamknięta produkt wysychał. Więc na prawdę trzeba szczelnie zamykać - ale myślę że w tych dużych butelkach takiego problemu nie będzie.
Nie stosowałam papki na całą twarz, gdyż uważam że produktu miałam do tego za mało. Stosowałam punktowo na wypryski mniejsze i większe, akurat miałam kilka stanów zapalnych w tym czasie. Papka nałożona na wyprysk momentalnie chłodzi - to uczucie się ceni tym bardziej przy stanach zapalnych, gdzie mamy dość dużą zmianę, zaczerwienioną, bolącą - ja akurat takie coś miałam w trakcie stosowania. Więc papka się wtedy sprawdziła super! Chłodziła, zmniejszyła obrzęk i zaczerwienienie. Czy to się zagoiło szybciej? nie wiem. Wiadomo każda zmiana znika w indywidualnym tempie. Na pewno taki stan zapalny przy używaniu tej papki jest mniej uciążliwe - wszelkie pryszcze są mniej bolące, mniej zaczerwienione, mniej swędzą. I myślę, że to jest tu najważniejsze.
Papka dość szybko zasycha na skórze, ściąga - myślę, że nałożenie na całą twarz nie było by zbyt przyjemne - ale i tak najważniejsze działanie, można się poświęcić. Dużym plusem jest to, że w przeciwieństwie do pudru płynnego na ospę, taka papka Jadwigi się bardzo łatwo zmywa z twarzy, nie pozostawia białych śladów na skórze.
Myślę, że produkt jest stosunkowo tani i warty uwagi :)


JADWIGA Serum kolagenowe:
pojemność/cena: 30 ml - 28,50 zł
pojemność/cena: 110 ml - 48 zł
Aktywnie pielęgnuje każdą pozbawioną wilgotności i elastyczności skórę. Dzięki obecności rozpuszczalnego kolagenu głęboko nawilża i uelastycznia, tym samym wygładza zmarszczki i skutecznie upiększa. Do stosowania jako serum pod krem, można stosować na skórę twarzy bądź rąk.
Kawałek opakowania - trochę niestety pogniecionego - moje dziecko je dorwało;p
Serum kolagenowe jest w przyjemnej dla oka buteleczce ze szkła hartowanego  - przynajmniej tak moim zdaniem wygląda;p Szata graficzna jest typowa dla Jadwigi, bardzo prosta. Zapach jest bardzo znikomy, prawie nie wyczuwalny.
Produkt posiada atomizer, którym można go rozpylać bezpośrednio na twarz lub dłonie.  Ja jednak nie polubiłam spryskiwania tym produktem twarzy bezpośrednio, nie rozpyla tego serum jako mgiełki, tylko powstają większe krople produktu (produkt jest płynny jak woda), więc i tak trzeba to na twarzy rozsmarować. Więc jak zaczęłam stosowanie pryskając odpowiednią ilość na dłonie i smarowałam tym twarz. Przyjemne jest jego zastosowanie gdyż wiadomo "zimna woda" przynosi ulgę naszej skórze. Produkt bardzo szybko się wchłania, i w ciągu kilku chwil czuć duże napięcie skóry twarzy, serum mocno ściąga, widocznie wygładza skórę. Produkt przeznaczony jest do suchej skóry, ale ja sobie nie wyobrażam przy suchej skórze używać tak mocno ściągającego produktu. Więc polecam do wszystkich typów cery. Po nałożeniu kremu na szczęście skóra twarzy troszkę się rozpręża.  Nie zauważyłam podczas stosowania jakiś wielkich długotrwałych efektów... ale na pewno jest to świetny produkt jeśli chcemy natychmiastowo ujędrnić naszą skórę, sprawić by stała się napięta i zmniejszyć widoczność zmarszczek. Produkt nadaje się tym bardziej przed robieniem makijażu, bo makijaż na takiej skórze wygląda lepiej. Dłonie też fajnie wyglądają po użyciu tego produktu, jednak nie polecam do bardzo suchej skóry rąk.
Produkt jest bardzo wydajny.

Komentarze

  1. Fajne produkty :) Dobrze, że nasze krajowe firmy wprowadzają coraz nowsze produkty. Wolę taką Jadwigę, niż L'Oreal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Papka mnie zainteresowała, przydałaby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam papkę i chwalę sobie, używam jej tylko punktowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie tę papkę i jestem bardzo zadowolona na razie

    OdpowiedzUsuń
  5. same pozytywy pod adresem firmy słyszałam, ale osobiście jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. ta papka jest ciekawa na twarzy mam takie pobojowisko, że przdałaby sie przynajmniej by ulżyła...a to serum tez ciekawe w w sumie....peirwszy raz taki produkt widze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty