Kilka makijażowych fotek...

Dziewczyny, czasu mam dzisiaj mega mało, dlatego wrzucę kilka nowych zdjęć z sesji i nie tylko:) Od jutra zabieram się za recenzowanie:)

..najpierw mokra sesja na Pogorii, w modelkę wcieliła się moja przyjaciółka Aga :P
 Ostatnio reaktywuję mój tatuaż na ramieniu, jak widać powyżej doszły czerwone maki, tło... w środe ide się dziarać dalej:)  A ręke mi wykańcza Mesjasz ze studia Silesia Tattoo  w Tarnowskich górach - POLECAM!
 Najnowsza publikacja w Makijażach i fryzurach do ślubu :)
 A także okłada w gazetce STYLE:
Bieliźniana seria do kalendarza przygotowywana z Bartoszem Zawiślokiem:
I kilka pozostałych sesji:

Komentarze

  1. ten tatuaż to raczej wątpliwa reklama dla studia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, każdy ma inny gust :) Tatuaż jest jeszcze nie skonczony - a Mesjasz tutaj doarbiua tło i takie tam... właśnie poprawia tatuaż po innym studiu ;)

      Usuń
  2. niektore sa dla mnie za mocne ale niektore wrecz mnie powalily na kolana :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super tatuaż, a makijaże perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oja.. dla mnie bomba :) a tatuaż juz zajebisty! czekam na końcowy efekt :) świetnie wyglądasz w tych rudych krótkich włosach, świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ten tatuaż jest genialny :) pokażesz go w całości :) tak w zbliżeniu :D uwielbiam oglądać tatuaże :)

    modelka tez ma tatuaż :D nooo nooo nooo :D świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no, kurcze :) troszke tego jest :)
    ale najlepsza jest ta "bieliźniana", hehe :p bo ja tam bielizny to malo widze, hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też w tej bieliźnianej to bielizny raczej nie widzę ;) ale piękne zdjęcia, subtelne i seksowne. Lubię takie sesje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecia jak i makijaze, gratuluje suksesow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych zdjęć :) A makijaże wszystkie są perfekcyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaa, świetne makijaże, ale powaliły mnie najbardziej... turkusowe usta <3 Wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia,a te z bielizną robią wrażenie.:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty