MOJE WŁOSOWE METAMORFOZY :P Teraz róż :D

Dziewczyny, postanowiłam napisać ten wpis i pochwalić się moimi nowymi włosami :D:D
Kiedyś chodziłam wyłącznie w długich i bardzo ciemnych włosach, bałam się jakichkolwiek zmian... 1,5 roku temu poszłam do szkoły fryzjerskiej w Katowicach i powiedziałam, że nie dam sobie zrobić nic z włosami, byłam przerażona podcinaniem końcówek... a teraz? SZALEJE!  :D

Tak prezentowały się moje włosy zanim dotarłam do szkoły fryzjerskiej:P
Potem delikatnie rozjaśniłyśmy na zajęciach włosy i nałożyłyśmy rudą farbę... kolor wyszedł dość ciemny ale rudawy:P I dałam sobie wycieniować do szpica włosy...:
A potem bardziej ruuudy :
I w maju zdecydowałam się na drastyczne asymetryczne cięcie:
W międzyczasie mój rudy stał się jeszcze bardziej rudy, w sumie zjaśniał i stał się taki bardziej koniakowy:
A wczoraaaaajjjj.... stwierdziłam, że zmienie kolor moich włosów :D Pojechałam do Kasi do salonu i wyszło nam to, moj kochany róż i fiolet:D
I jak wam sie podoba? :D ja jestem mega zadowolona, chociaż cięzko mi się przyzwyczaić do tych ciemnych włosów z drugiej strony - bo żeby ten róż z fioletem się fajnie komponował dałyśmy na całość włosów ciemny brąz;p

Kasia ma swój zakład w Tychach na ulicy Owczarskiej 7 :P Bardzo polecam :D

Komentarze

  1. No świetnie podoba mi się bardzo to ostatnie zdjęcie widać jak kolory są fajnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie szalensto! ale pasuja ci takie. ale rudy tez byl spoko.
    ja zrobilam cos podobnego z wlosow do polowy plecow powstal bob do golej szyi :)
    A teraz jestem zla bo chcialam zeby fryzjerka wycieniowala mi wlosy wlasnie w szpic a ona zrobila prosciutenko..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odważna fryzura, ale moim zdaniem wyglądałaś najlepiej w ciemnorudych włosach, były śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, zaszalałaś, ale wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow :) świetnie wyglądasz, podziwiam za odwagę O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie lepiej wyglądałaś w poprzednim kolorze, ten jakoś do ciebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! :) gratuluję odwagi! bardzo Ci te kolorki pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wg. mnie wyglądasz MEGA w krótkich włosach :D nie ważne jakiego koloru :D samo cieńcie... jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale odważna jesteś :)
    Mi najbardziej podobają się włoski te koniakowe jak to określiłaś czyli 4 zdjęcie od dołu. Ale ja nie należę do osób odważnych ani w cięciu ani w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. generalnie ścięcie bardzo fajne do twarzy Ci w nim :) natomiast kolorki aktualne sa boskie !!!!!!!!! sama bym chetnie takie zrobiła a jako że jestem rwneiż wizażystka to tez bym fajnie w takich może wyglądała, tylko że nie w moim otoczeniu....dopiero by gadali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie nie przejmuje tym że gadają - niech sobie robią co chcą :P a poza tym przyzwyczajona jestem - i tak sie kazdy gapi od lat na moje tatuaże;p

      Usuń
  11. chyba skorzystam. Jestem z Tychów i potrzebuję kolejnej metamorfozy. Ps. też ostatnio miałam różowe włosy ale tylko na końce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła zmiana:) Odważna i fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi sie podoba to pierwsze i przy drzewie:) piekne wloski;) ja sie dzisiaj na rudo farbowalam....

    OdpowiedzUsuń
  14. Super taka nagła zmiana ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. płakałabym razem z Tobą nad stratą długich włosów. Wg mnie wyglądałaś przepięknie, kobieco, a jednocześnie sexy i z pazurem, ponieważ Twoje spojrzenie zdradza, że nie jesteś "zwykłą" szarą babką!!! :) Jeśli mam być szczera, to teraz jest tylko odważnie, oryginalnie. Ale jeśli już zdecydowałaś się na drastyczne cięcie, zrezygnuj z rudych odcieni. Gdzieś gubią Twoją dosłownie fantastyczną urodę. Masz wyjątkowo wyraziste oczy. Jasny rudy je zamydlił. Wg mnie najlepiej Ci w ciemnych odcieniach, więc póki co, może choć na dłuższą chwilę zostań przy tych wyrazistych kolorkach z ciemną bazą :) Trzymam kciuki na nawrócenie i powrót do dawnej długości włosów. Sama również zapuszczam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie twoje kolorki były ładne ,ale teraz to jest to ,co podkreśla twoją artystyczną dusze ,brawa ,klask,klask, ja jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. po 1: wyglądasz mega seksownie w krótkich włosach! dodaje Ci to jeszcze większego pazura :) jak dla mnie na duuuuży plus!

    po 2: nienawidzę Cię za ten róż i fiolet! :( czemu to wyszło tak cudownie?! ja też chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Poprzedni kolor był super, bardziej mi się podobał, wolę spokojniejsze odcienie to co teraz masz to dla mnie istne szaleństwo które mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na 1 i 3 zdjęciu miałaś najładniejsze włosy, a aktualna fryzurka pomimo, że bardzo ładna, to jednak kolory za odważne jak dla mnie, mimo to Tobie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś bardzo odważna, podoba mi się zarówno rudy, jak i długie włosy, ale w tym różu wygadasz zjawisokowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne :)
    Ja nie jestem taka odważna niestety.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale zaszalałaś :) odważna jesteś powiem Ci :)ja nie mam tyle odwagi by ściąć moje włosy o nie , ostatnio byłam u fryzjerki i robiłam sobie krótsze u góry a dół zostawiłam taki jaki miałam , przez 2 tygodnie wyłam za włosami heh ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaaaa jak odwa żnie, ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  24. odwaznie!
    ale dla mnie najpiekniej wygladalas w dlugich prostych lekko rudawych. tak tajemniczo, niemal elficko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się od zawsze takie połączenia podobały, także super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, odważnie! Ale choć kocham róż i fiolet, to zupełnie nie moja bajka :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. ale super efekt jestem za tym,żeby szaleć póki się jest młodym bo lepiej teraz niż jak bedzies zmiec 40 lat ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga odsłona jest super, no ale ostatnia to totalne szaleństwo, jestem na tak! Bardzo Ci pasuje, lepiej Ci w ciemnych włosach moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wygląda (widziałam wcześniej - czyt. rano - na Facebooku już ) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow ! :D
    muszę przyznać, że genialnie to wygląda na Twoich włosach :)
    odważnie :>

    OdpowiedzUsuń
  31. W życiu bym się nie odważyła na taką zmianę :D Ale u Ciebie to wygląda mega zajebiście ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem fanka raczej dlugich wlosow aczkolwiek wycieniowanych tak zeby byl pazor a kolory wyszly megaaaa szkdoa tylk oze przy takich kolorach gora 3 tyg i bedzie po kolorze neistety takei farby sie wyplukuja szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  33. co za odwazna fryuzura ! szalejesz :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie miałaś piękne długie włosy, ja bym się nie odważyła na takie cięcie. A aktualna fryzura jest zarąbista! Genialne kolory! Uwielbiam takie kombinacje!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo odważnie, moim faworytem jest jednak koniakowy rudy.
    PS. zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem szczera @ wiec napisze jak ja to widzę, ale to też kwestia gustu nie;)? masakra jakaś...twoje włoski wygladają tandetnie i glanowato...jakbyś szła na jakąś impreze...ale nie znam cie, moze masz taki styl życia, może akuratnie w realu świwetnie to szaleństwo się z tobą komponuje...tak jak ja to widzę , to mówię niet:]
    na tych pierwszych fot z długimi, czekoladowymi? wyglądasz super, kobieco, subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, każdy może mieć swoje zdanie :P ja jestem z efektu zadowolona:)

      Usuń
  37. Wygladasz świetnie w tym nowym kolorze:) ciekawa jestem, jak dlugo bedzie sie trzymal i czy nie bedzie szybko plowial:) poza tym podziwiam Cie za sciecie tak dlugich wlosow!! boze jakby mi ktos obcial moja kitke, to bym ryczala jak bobr:( nie raz mi sie sni, ze mi je ktos przez przypadek scina, budze sie i macam wlosy, czy faktycznie są:P ale Tobie bardzie pasuje taka krotka fryzurka!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja miałam długfie włosy też miałam takie schizy :P zawsze sie zastanawialam jadąc w tramaju co by było jakby jakiś kretyn mi obciął ten kucyk siedząc za mna :P teraz za to mam psychiczny luz, fizyczny tez :D

      Usuń
  38. Też płakałam jak ścinałam połowę włosów ;P
    pasuje Ci taka fryzurka ;D Daje pazur ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, ale zmiana !:D Świetnie wyglądasz, bardzo Ci w tym do twarzy :) Chociaż mi i tak najbardziej podoba się 4 zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialnie to wyszło!!! a te połączenie różu i fioletu aaa CUDO

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się najbardziej podoba efekt tuż po asymetrycznym ścięciu - intensywny rudy i piękna fryzurka :)

    Ale i tak podziwiam za odwagę i najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobasz mi się w każdym kolorze, nawet się nie zastanawiam w którym lepiej w którym gorzej... hahah zrymowało mi się :P Po prostu mi do Ciebie pasują takie zmiany.
    Kto ma szaleć jak nie Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Będę szczera, tylko nie strzelaj...super Ci w rudym i czy to soczystym czy koniakowym...pięknie po prostu. Ta ostatnia metamorfoza wg. mnie raczej nie udana. Nie wracaj do ciemnych bo tracisz blask w oku. Rudy to zdecydowanie Twój kolor. I oczywiście cięcie asymetryczne...mega korzyść. Włosy pięknie okalają Twoją twarz.
    Już widzę jak wyciągasz broń...uciekam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh spokojnie ;p każdy może mieć swoje zdanie :P do rudego na pewno kiedyś wróce :) A póki co troche szalenstwa nie zaszkodzi

      Usuń
  44. Kolorowe włosy to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  45. Tychy? matko dlaczego tak daleko!? jutro już bym do Twojej fryzjerki dzwoniła! cudownie wyglądasz, niesamowite kolory, nie zlały się - jak to się robi? ahhh !

    OdpowiedzUsuń
  46. http://3.bp.blogspot.com/-Nj8Z2j4dPuM/UAgxoLuvsQI/AAAAAAAAKrI/46QM1r_2mec/s1600/254265_10150198432147399_4809074_n.jpg to zdeccydowanie najlepsze.. wygladasz an tym zdjeciu najnaturalniej i najmlodziej. Kolorki bardoz fajne ale wydaje mi sie ze dodaja ci nieco powagi. Z drugiej strony to mila odmiana, a kiedy kombinowac jak nie w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie Ci w tych krótkich włoskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. w rudych idealnie!
    W kolorowych drapieżnie :DD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty