KONKURS nie kosmetyczny :P

Dziewczyny, podpatrzyłam pomysł od pewnej z blogerek... Postanowiłam ogłosić KONKURS NA LOGO MOJEGO BLOGA!!
Jak wygląda obecnie to widać ;)
Do wygrania moim zdaniem super nagrody, świeżutkie, nowiutkie, wczoraj kupione!!!!
*Paletka 5 cieni KRYOLAN w kolorze Tokyo
*Kredka KRYOLAN Kajal w kolorze cielistym (idealna do linii wodnej oka)
*Pojedyńczy cień do powiek INGLOT w kolorze 504(Double Sparkle)
*Pędzelek do cieni ECOTOOLS
Całość warta ok 125 zł!

Co zrobić aby wygrać??? Trzeba stworzyć logo mojego bloga, oto wskazówki:
rozmiar: długość max 950 px, wysokość max 400 px
format: jpeg
Kolorystyka i czcionki dowolne, byle by logo było przejrzyste, zawierało nazwę mojego bloga: Matleena Make Up... reszta napisów na logu jest zależna od was - można nie pisać nic, można napisać to co ja sama mam obecnie na blogu.
Nie chciałabym by na logu pojawiły się jakieś byle jakie kolorowe, dziecinne zdjęcia/grafiki z internetu - wolę poważne i profesjonalne podejście do tematu:)
Jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse możecie dodatkowo przygotować tło na mojego bloga (jeśli chodzio tło to od razu mówię, nie mam zamiaru zmieniać ukladu bloga wiec ładnie sie musi podpasować... wymiary? takie jak są teraz, tło przewijalne  - skoro logo max 950 px to szerokosc tła chyba nie jest wieksza niż 1100px:)
MOJE ZDJĘCIA I PRACE, KTÓRYCH MOŻECIE UŻYĆ ZNAJDZIECIE TU: https://picasaweb.google.com/111189154568797265230/FotyDoKonkursu?authkey=Gv1sRgCIT5muuF3PqGjgE


Zasady:
1. Konkurs trwa od 10.07 do 05.08.2012  - do północy 5-go sierpnia można do mnie wysyłać maile zgłoszeniowe.
2. Zgłaszamy się poprzez wysłanie maila ze swoją pracą: matleena.wizaz@interia.pl, w tytule wpisując "konkurs graficzny"
3. Każdy może wysłać dowolną ilość prac.
4. Wziąć udział w konkursie mogą wszyscy obserwujący mojego bloga publicznie bądź będący moim fanem na facebooku: Matleena wizaż
5. Nagrodzona zostanie 1 osoba  - praca tej osoby zawiśnie na moim blogu na czas nie określony.
6. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników.
ps: jeśli urzeknie mnie jeszcze jakaś dodatkowa praca, którą chciałabym też użyć na swoim blogu to przewiduję dodatkową nagrodę niespodziankę.

Wszelkie pytania proszę zadawać w tym temacie, zgłoszenia wysyłamy na maila i mailowo udostępniam wszystkie potrzebne zdjęcia:P

Do dzieła!

Komentarze

  1. super konkurs ja na pewno coś przygotuje jako śledząca na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna nagroda, oraz kreatywny konkurs szkoda, że nie mam takich zdolności do tworzenia tego typu rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział :) uwielbiam robić nagłówki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że z grafiki jestem nogą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wezmę udział, zwłaszcza, że robiłam już tła do bloga ;) Ale zapewne pracę przesle koniec lipa, poczatek sierpnia jak bede miała trochę wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł z tym konkursem, zabieram się do pracy i pozdrawiam
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały konkurs, zabieram się do pracy i serdecznie pozdrawiam Cię Matleena!
    p.s wiem, że pigmentacja tych cieni jest super tym bardziej mam motorek do działania ;)hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby mój pomysł podpatrzony? Życzę Ci takich pięknych prac jakie sama otrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko, czy zdjęcia, które będziemy używać muszą pochodzić z podanej w poście strony? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą to być zdjęcia z mojej strony - mogą być zaczerpnięte z neta. Natomiast uważam, że mam na swojej stronie tyle prac, tyle backstag'y, że jest w czym wybierać i logo może pokazywać moją prace :) Wiec wolałabym swoje zdjęcia, a nie żebym miała potem problem ze zdjęciem kogoś innego :P
      oczywiście foto głowne, które mam na stronie i które jest obecnie w logo też mogę udostępnić:)

      Usuń
  10. Wpadłam na inny pomysł - wszystkie zdjęcia których możecie użyć są do ściągnięcia z Pisasy - link w poście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jeszcze jedno: Jakie mają być wymiary tła?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopisalam w poscie, mam nadzieje ze to co napisałam wystarczy)

      Usuń
  12. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny konkurs biore udzial na pewno!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. hej :) mam pytanie, bo mówisz, że tło ma max 1100px, a postanowilam zrobic print screena i wyszło 1663 :P to czym się sugerować? http://img94.imageshack.us/img94/9981/matlenawymiary.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NATT widać, że masz dość spory monitor i pokazuje się jego całość. Ja mam jeszcze stary monitor, i wyswietla mi sie tylko kawalątek tego fioletu po bokach. Wolę tło max 1100 px, bo wtedy osoby z podobnym monitorem nie bedą musiały przewijać bloga na boki:)

      Usuń
    2. i jeszcze jedno pytanie :) czy zrobi Ci to duza roznice, jesli format bedzie .png? bo chcialam powycinac pare rzeczy, a po zapisaniu ich w jpeg nie wyglada to zbyt estetycznie..

      Usuń
    3. jeśli png sie wczytuje na bloga to nie ma problemu:) jak sie nie wczytuje to i tak bede musiała na jpeg zmieniac;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty