Makijaż Soni krok po kroku :)

Tutorialu makijażowego dawno nie było, w dzisiejszym tutorialu pokażę calutki makijaż od podstaw. Zrobiłyśmy go z Sonią spontanicznie, podczas drinkowego spotkania u mnie w domu - więc z góry przepraszam za jakieś nierówności:P Ale mam nadzieję, że nie ma tak źle, chociaż makijaż głowy nie urywa.
No to zaczynamy, przed makijażem Sonia prezentowała się tak:
 1. Nakładamy na całą twarz równomiernie podkład(Kryolan), ja nakładałam pędzelkiem płaskim do podkładu. Ps: tego podkładu używałam do tego mejkapu pierwszy raz w życiu:P
 2. Pod oczy nakładamy dodatkowo korektor, ja użyłam mocno kryjącego z Make Up Atelier Paris:
 3. Pudrujemy całą twarz - najpierw  puder transparentny MAP, jako, że podkład nadal prześwitywał tłuściejszymi miejscami dodałam jeszcze podkładu MAP matującego(ten biały).
 4. Następnie nałożyłam pod kości policzkowe odrobinę bronzera JOKO, na to róż Annabelle Mineral, a szczyty kości policzkowych rozświetliłam opalizującym pyłkiem APC cosmetics.
 5. Pod oczy nakładamy płatki Silcopad. Następnie na powieki nakładamy żelowy eyeliner MAP w kolorze ecru - nakładałam palcem. Sonia ma głęboko osadzone oczy, przez co powieki wydają się ciemniejsze, więc ich rozjaśnienie powoduje lepszy kolor cieni do powiek, tym bardziej, że skoro nakładamy na eyeliner to nakładamy na mokro.
 6. Na powieki nakładamy pigmenty, użyłam pigmentów MAC, złotawy w wewnetrznym kąciku, ciemny na zewnętrzne kąciki. Delikatnie rozcieramy ich granicę.
 7. Na połączeniu tych obu cieni dodajemy kolejny pigment, tym razem Kryolan Copper - wszystkie cienie się dzięki temu ładnie złączyły i uzyskałyśmy przejścia kolorów - mi one się kojarzą z zachodem słońca;p
 8. Ściągamy płatki Silcopd - jak widać skóra pod nimi jest czyściutka;) Następnie eyelinerem Kryolan robimy kreski - ten eyeliner schnie kilkanaście sekund, więc trzeba o tym pamiętać zanim otworzymy oczy(a tym bardziej popatrzymy w górę). Linię wodną oka malujemy cielistą kredką Kryolan - to powiększa oczy i odświeża wzrok.
 9. Malujemy dolną powiekę tymi samymi kolorami co górną, tuszujemy rzęsy. Wyczesujemy brwi i poprawiamy ich wygląd cieniami do brwi Fred Farrugia - nakładamy je skośnym pędzelkiem. Dodatkowo obrysowujemy usta kredką MAP - ja usta tutaj trochę powiększyłam i nadałam górnej wardze kształt, bo Sonia ma swoje usta bardziej okrągłe.
 10. Patyczkiem kosmetycznym rozcieramy granicę kredki na ustach i pędzelkiem nakładamy pomadkę. Wybrałam tą se Sleeka, bo ma mocny i soczysty kolor, a temu makijażowi potrzeba było ożywienia:)
 I MAKIJAŻ GOTOWY:
Kosmetyki, których użyłam do tego makijażu:
1. Podkład HD Kryolan - Micro foundatiopn smoothing (niestety na próbce którą dostałam nie ma napisanego numeru koloru;/)(od sklepu Impre-Art)
2.  Korektor Make Up Atelier Paris M1Y(od sklepu Folaroni)
3,4. Puder w kompakcie Make Up Atelier Paris: CPN Neutre, biały puder HD: CPHD(od sklepu Folaroni)
5. Puder Brązujący JOKO Marrakech do cer ciemnych(od firmy JOKO).
6. Róż do policzków Annabelle Minerals w kolorze Coral (od firmy Annabelle Minerals)
7. Opalizujący sypki cień do powiek APC Cosmetics(od firmy APC Cosmetics)
8. Płatki SILCOPAD(od firmy Silcopad)
9. Cień do brwi FRED FARRUGIA z paletki nr 01
10. Żelowy eyeliner Make Up Atelier Paris w kolorze ecru.
11. Pigmenty MAC Golden olive zmieszany z Old gold, oraz ciemniejszy(którego nazwy nie mam zapisanej:(), podejrzewam, że Ruby red.
12. Pigment KRYOLAN living color w kolorze Copper(od sklepu Impre-Art)
13. Eyeliner KRYOLAN w kolorze czarnym.
14. Kredka Kajal KRYOLAN w kolorze cielistym.
15. Tusz do rzęs MAX FACTOR 2000 calories.
16. Kredka Make Up Atelier Paris 06.
17. Szminka SLEEK w kolorze Coral Reef (od sklepu Kosmetykomania)
Dziewczyny!! Przypominam o promocji na płatki SILCOPAD!! Tylko do końca lipca możecie je kupić za niecałe 80 zł!!! Wszelkie info tutaj<-klik!

Komentarze

  1. piękny makijaż :) uwielbiam takie kolory makijażu oczu :) a i kolor pomadki świetny! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita szminka, ma piękny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja. makijaz pieknie ozywil twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż :) A te kolory faktycznie kojarzą się z zachodem słońca:) I modelka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzooo ładny :) zazdroszczę Soni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, mi najbardziej podoba się kolor tej pomadki, jest taki soczysty :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor pomadki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie efekt zbyt sztuczny ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiły mnie te płatki...Makijaż jak zawsze śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. pomadka ekstra ma kolor :) tylko kurcze nei moge przezyc tych platkow pod oczy strasznei to wyglada jak ktos ma je na sobie wiem wiem ze to nei najwazniejsze itp ale ja jakso neikomfortowo czulabym sie z tym na twarzy a tymbardziej pokazujac makijaz krok po kroku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, może nie wygląda to najgenialniej, ale najwazniejsze jest jest praktyczne i działa, a makijaż wykonujemy o wiele szybciej:)

      Usuń
  12. lubie takie posty chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie to dziwi jak makijaż potrafi zmienić nie do poznania po prostu ;) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety mam wrażenie, że tego podkładu jest tam strasznie dużo, aż się przestraszyłam, jak przewinęłam stronę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma go jakoś nadmiernie dużo... ale to podkład HD, do tego pudry i wszystko inne, więc wiadomO:)

      Usuń
    2. A czemu ma taki "dziwny" kolor?

      Usuń
  16. Wygląda naprawdę ślicznie!
    Pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie:) troszeczke mniej dalabym tego wszystkiego na policzki bo efekt jest troche przerysowany ale rozumiem ze to do zdjec i w ogole:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny makijaż. lubię takie krok po kroku. a te płatki silikonowe nie wycierają podkładu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wycierają :) jakiś czas temu była ich recenzja, zapraszam do przeczytania:)

      Usuń
  19. te płatki są świetne, chyba też się muszę w takie zaopatrzyć :P
    cały makijaż genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze jestem ciekawa takich przemian ;] A ta wyszła genialnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. dziewczyna po tym makijazu wyglada przepieknie !

    OdpowiedzUsuń
  22. brak mi słów:) prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż cudowny :) Dziewczyna wygląda po prostu zjawiskowo :)
    Gratuluje takiego talentu i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te płatki pod oczy bardzo by mi się przydały... ale 80 zł nie wiem sama czy warto? metamorfoza wyszła cudownie, nawet jeśli podczas drinkowania :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż ładny.. ale jako wizażystka powinnaś wiedzieć że tak brzydko wytuszowane rzęsy (posklejane kluchy w tym przypadku) są niedopuszczalne. Zainwestuj w lepszy tusz i bedzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale to nie jest mój makijaż do chwalenia się i nie jest ykonany kosmetykami, których używam do makijaży z których żyję, tylko to kosmetyki, które są wypisane od a do z po to by obserwatorzy bloga mogli wiedzieć jaki kosmetyk daje efekt, w tym przypadku też tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty