Kleje do rzęs MAP, INGLOT +swatch KRYOLAN

Dziś na tapetę idą kleje do sztucznych rzęs :)
Jeden to DUO z Inglota, który zapewne każda z was zna, drugi to klej z MAKE UP ATELIER PARIS, który dostałam od sklepu FOLARONI:)
MAKE UP ATELIER PARIS Klej do rzęs:
pojemność: 8/10 ml
cena: 25 zł
Na stronie Folaroni pisze, że klej ma pojemność 8 ml, a na opakowaniu, że 10 ml :) Podejrzewam, że info z opakowania jest prawdziwe. Nie ma żadnych informacji odnośnie składu ani metodach stosowania.
 Klej jest w plastikowej fiolce, bez opakowania i bez instrukcji używania - a szkoda, bo jak wiadomo każdy klej działa troszkę inaczej :) Buteleczka jest dość poręczna - przed pierwszym użyciem trzeba odciąć szczyt ujścia tej buteleczki. Klej jest dość rzadkiej konsystencji(trzeba uważać przy naciśnięciu buteleczki bo może wyprysnąć), ma śnieżno biały kolor i pachnie tak jak silikon budowlany, kwaskowato :P Nie jest to przyjemny zapach, ale nie przeszkadza w użytkowaniu, a tym bardziej nie jest tak paskudny jak ten z kleju Inglota:P Ale o tym później :)
Klej łatwo się nakłada na rzęsy równomierną ilością, wiąże dość szybko więc już po kilku sekundach możemy kleić rzęsy. Bardzo dobrze łapie się do skóry, szybko wysycha, a po wyschnięciu pozostaje całkowicie przeźroczysty. Nie podrażnia okolic oka. Jest sprężysty. Wytrzymał mocną mimikę oka i kilka godzin bez problemu (aż zerwałam rzęsy bo musiałam wyjść:P). Nic się nigdzie nie odkleiło. Rzęski na pasku dość ciężko oderwać z powieki, ale nie ma co się obawiać bólu czy czegokolwiek innego:P Co najciekawsze - po zerwaniu rzęs makijaż został prawie nietknięty! :):):) Natomiast odrobinka kleju została na powiece.. Klej uważam za na prawdę dobrej jakości:)
DUO Klej do rzęs (dostępny w Inglocie):
pojemność 14 g
cena: ok 25 zł
Klej dostępny w wersji niebieskiej(biały wysychający na przeźroczysty) i czerwonej(w kolorze czarnym). Sprzedawany w kartonikowym opakowaniu z instrukcją użytkowania i składem.
Klej jest w praktycznej tubce, z której łatwo się go aplikuje na rzęsy bądź wylewa w wybrane miejsce. Jest gęstszy niż ten z MAP'u, ma lekko żółtawe zabarwienie. Okropnie pachnie - dla mnie jest to po prostu zapach kojarzący się ze śmierdzącą toaletą na dworcu, dodatkowo zalatuje amoniakiem. To wszystko nie zmienia faktu, że jest to całkiem dobrej jakości klej, używam go już od ponad 2 lat i nie widzę potrzeb zmian. Klej po zaschnięciu robi sie przeźroczysty(wyjątek gdy damy go za dużo, to wtedy jest żółtawy). Po nałożeniu go na rzęsy musimy odczekać ok 30 sekund by klej zaczął się wiązać i nie rozlał się po powiece. Po tym czasie całkiem fajnie się klei pozostawiając jeszcze chwile czasu na jakieś manewry z rzęsami. Klej jest trwały - choć łzy bardzo szybko go rozpuszczają i kąciki się wtedy odklejają.Łatwo rzęsy ściągnąć z powieki, klej schodzi w całości, natomiast to powoduje że makijaż ulega zniszczeniu.

Podsumowując - oba kleje w tej samej cenie, oba bardzo wydajne, Inglot trochę większy ale gorzej pachnie :P
**************************************

A na koniec, by zachęcić Was jeszcze bardziej do udziały w konkursie graficznym, postanowiłam dotknąć jednorazowo jednej z nagród i zrobić Wam swatcha Paletki cieni KRYOLAN :) Szukałam paletki w dość rzadkich kolorach... mam nadzieję że mi sie to udało;P Uważam, że wszelkiego rodzaju fiolety, róże i brązy każdy posiada w wystarczającej ilości :P A w tej paletce mamy malinowe czerwienie, przechodzące w bordo i lekki fiolet, aż do kasztanowego brązu - czyli TOKYO :)
Paletkę można kupić we wszystkich sklepach, w których dostępna jest marka Kryolan za 65-69 zł.
W sklepie IMPRE-ART dostępna jest za 66 zł, do wyboru w 10 zestawach kolorystycznych - KLIK.
W paletce Tokyo mamy 1 cień opalizująco-perłowy(ten najjaśniejszy), 3 cienie perłowe i 1 matowy. Każda paletka ma w sobie lusterki i dwustronny pędzelek :)
Nie mogłam nią nic zmalować bo to nagroda dla was, ale mam mega chrapkę na kupno jakiejś paletki, może nawet w tych samych kolorach?:P
I jak Wam się podoba?:)

Komentarze

  1. Jednak ja bym się skusila na ten klej z map ;)) brzmi bardziej przyjaźnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam czarny duo i jedyny jego minus to fakt że przy moich łzawiących oczach szybko odkleja się przy zewnętrznych kącikach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta paleta. a mam klej ale niestety czarny wolała bym przezroczysty więcej zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, kelejm przeźroczystym można przykleić dosłownie wszystko :) czarnym chyba tylko rzęsy, bądź czarne dodatki...

      Usuń
  4. Używam tego kleju MAP i uważam, że jest świetny. Mam go rok i dalej bardzo dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paletka :) bardzo ładne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam klej Inglota i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Paletka kryolanu jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka jest super :) Niedługo coś do Ciebie prześlę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten klej z Inglota i jak na razie jest okej - nie zdejmuję rzęs przed wyjściem więc nie przeszkadza mi to, że ten manewr niszczy mejkap ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty