Tusz Maybelline Falsies + pędzelki Sephora

Helou :) Na początku dzisiaj krótko zrecenzuję, na pewno większości z was znany, tusz do rzęs marki Maybelline, który dostałam dzięki współpracy ze sklepem COCOLITA :) A potem pokażę Wam moje nowe pędzelki z Sephory, z których zakupu jestem mega zadowolona :)

MAYBELLINE Tusz do rzęs Falsies Volum Express:
pojemność: 7,5 ml
cena: 14,90 zł (w drogeriach jest droższy)
Maskara zawiera włókna prokeratyny, które mają pogrubić nasze rzęsy aż 8-krotnie. Testowana dermatologicznie i okulistycznie, może być stosowana przy oczach wrażliwych i z soczewkami.
Tusz jest w fioletowym, solidnym opakowaniu. Szczoteczka tuszu jest wygięta w łuk, szczoteczka jest z włosia, włosie jest szersze po bokach, a od spodu i góry łuku włosie jest dość króciutkie. Szczoteczka jest typowego rozmiaru, nie za duża, nie za mała. Tusz ma kolor czarny i jest to taka czerń jaka mi odpowiada w 100 % :)
Jeśli chodzi o efekty jakie daje na oczach... Zdjęcie zrobione po nałożeniu dwóch warstw:
Tusz rzeczywiście pogrubia rzęsy, lekko wydłuża, nadaje im czarny kolor. Ja jestem ostatnimi czasy bardzo odzwyczajona od szczoteczek z włosiem, bo przyzwyczaiłam siebie i moje rzęsy do tych silikonowych -  i z nimi moje marne rzęsy się o niebo lepiej czują. Tym tuszem nie do końca mi wychodzi nie sklejanie rzęs - kilka z nich jak widać mi się posklejało. Ale to jest moim zdaniem do przeżycia :) Dla mnie jedyny minus tego tuszu, a raczej dla mnie wszystkich z włosista szczoteczką, to trudność pomalowania oka tak, by nie przybrudzić sobie powieki ;/ U mnie w sumie pół biedy, bo przeważnie robie sobie ciemny makijaż, więc nie rzuca się to w oczy... no ale u dziewczyn, które malują się delikatnie nie będzie to zbyt dobrze wyglądało. Jednak to wszystko kwestia wprawy moim zdaniem :)
Tusz nie robi owadzich nóżek, nie kruszy się w ciągu dnia, jest trwały.
Generalnie Maybelline w ogóle ma bardzo fajne tusze do rzęs, zanim poznałam Max Factora, to Maybelline było moją ulubioną marką tuszy :):) Więc na pewno są godne polecenia.

Zapraszam na stronę sklepu Cocolita, obecnie trwają różne fajne promocje :)
******************************

A teraz kilka słów o moim nowym zakupie  w Sephorze :)
 STARTER KIT BRUSH SET - zestaw podstawowych pędzli do makijażu.
Cena: 69 zł (ja kupiłam w promocji za 29 zł wic jestem tym bardziej hepi!)
Ten zestaw to kartonikowe opakowanie wielkości dzienniczka/indeksu, zamykane na magnes, w środku z lusterkiem i wyściółką na każdy pędzel z osobna. Fajne w sumie na domowe przechowywanie - ja oczywiscie wyciągnęłam i wsadziłam do reszty moich pędzli:P Wszystkie pędzelki są krótkie - taka jakby wersja podróżna :)
W zestawie znajdziemy:
*pędzel do podkładu - świetnie się nim pracuje, jest bardzo sprężysty, łatwo się nim równomiernie rozprowadza podkład (minus jest tylko wtedy jeśli włosie się troche poskleja ze sobą i rozdzieli na tkie 3 kępy)
*pędzel do pudru - genialny! Świetne, naturalne, mięciutkie włosie, bardzo sprężyste. Idealnie nakłada się nim puder, róż i cokolwiek innego na twarz, stał się moim ulubieńcem :P
*dwustronny pędzelek do cieni - z jednej strony dłuższy włos, z drugiej krótszy. Oba całkiem spoko, ale są bardzo mięciutkie, więc bardziej się nadają do delikatnego nakładania cieni lub rozcierania.
Nie jestem wielbicielką pędzli Sephory, ale ten zestaw mnie miło zaskoczył i na serio polecam :)  Mam nadzieję, że uda mi się kupić jeszcze taki jeden dla was:P

 

Komentarze

  1. a ja nie cierpię tego tuszu z Maybelline! inne są okej, ale ten jest o kant du*py... sklejna mi rzęsy niemiłosiernie!

    OdpowiedzUsuń
  2. te pedzle z Sephory wygladaja super !

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio podoba mi się efekt tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tusz nie przypadł mi do gustu :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten zestaw z Sephory, tylko szkoda, że ja nie potrafię się jakoś przekonać do pędzli podróżnych i zawsze targam na wyjazdy zwykłe pędzle z długimi rączkami, których używam na co dzień ;)

    A tak trochę odbiegając od tematu - mogłabyś mi polecić jakiś fajny skośny pędzelek do robienia precyzyjnych kresek eyelinerem? Mój obecny pędzel niestety wymaga już wymiany i czytam recenzje na KWC, ale jakoś do żadnego się jeszcze nie przekonałam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nadal szukam :) mam z essence, kozłowskiego, kryolanu, sephory - żaden nie jest idealny

      Usuń
    2. ja uzywam skosnego z sephory, syntetyk, bardzo cienki. daje rade:)
      lizzie

      Usuń
  6. Miałam ten tusz, ale nie lubiłam go używać przez tą szczoteczkę. Nie lubię tych wygiętych.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie dwustronnych pedzli :P zapraszam na swój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tusz ;p może się skuszę . A pędzelki świetne .

    OdpowiedzUsuń
  9. zainteresowały mnie pędzelki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jaki daje tusz, średnio mi się podoba. Wolę chyba bardziej dramatyczne rzęsy ;] Za to pędzelki wyglądają bardzo ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzle :O zawsze chciałam mieć :D przynajmniej jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za pędzlami z Sphory :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pędzelki szkoda, że u mnie nie ma Sephory :(( Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się podobają te pędzelki. Chyba sobie na nie pozwolę.

    OdpowiedzUsuń
  15. A jaka to promacja na ten zestaw z sephory? Jakies specjalne warunki? Czy ot taka promocja w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam u siebie sephore outlet, gdzie są zawsze wyprzedaże :) i tak po prostu promocja;p

      Usuń
  16. lubię tusze Maybelline
    tego jeszcze nie miałam, ale to pewnie kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tusze Maybelline.. ale niezmiennie mój faworyt to Max Factor 2000 Calorie ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty