Kto wygrywa konkurs graficzny?:P

Moje drogie, wybór był niezmiernie trudny, wiele grafik było świetnych, prac ok 60!
Wczoraj poprosiłam Was o pomoc w wyborze... trochę Wasz gust różni się jednak od mojego :D
Dzisiaj jeszcze przymierzałam wszystkie te bannery do mojego bloga, no i tu wyszło szydło z worka i najlepiej było widać co pasuje a co nie :)

Więc do rzeczy...
Nagrodę główną wygrywa Natalia Szerement za banner:
Logo mi od razu przypadło do gustu, minimalistyczne a zarazem efektowne. Czcionka jest bardzo delikatna, dla niektórych może być mało widoczna, ale z drugiej strony nie jest nachalna :) Idealnie rozmiarowo wpasowuje się w mojego bloga. W głosowaniu zdobyło tylko 4 wasze głosy :(
Natalia dostaje oczywiście ten zestaw kosmetyków:
Postanowiłam przyznać 2 dodatkowe nagrody, gdyż ciężko jest wybrać jedną osobę do dodatkowego nagrodzenia:)

2 miejsce zajmuje Kasia Gaj za banner:
To logo też od razu zwróciło moją uwagę, czyste, nie przesadzone z elementami, zawiera wszystko co logo zawierać powinno... no i kolorystycznie pasuje :)
Logo Kasi zdobyło aż 35 waszych głosów!!! Zdecydowanie górowało:)

3 miejsce wędruje do Igi Grucy(yatagirl) za banner:
To logo zdobyło 21 waszych głosów :) Też mi się bardzo podoba choć jest minimalnie zbyt ciemne. Jednak zawiera wszystko co powinno, no i moja ulubiona modelka na zdjęciu :):)

Za 2 i 3 miejsce w nagrodę dziewczyny otrzymują zestaw kosmetyków Essence, które wczoraj kupiłam. W skład zestaw wchodzi lakier z kolekcji Nude Glam, błyszczyk do ust i paletka cieni sun club :) Dodatkowo za 2 miejsce Kasia otrzyma jeszcze parę sztucznych rzęs z KKCenterHK :)
 Wszystkie nagrody zostaną wysłane pocztą w ciągu 3 dni od otrzymania waszych adresów :)
Na adres czekam na moim mailu: matleena.wizaz@interia.pl :)
Mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu:)

Wszystkie te 3 loga będą się na zmianę przewijały na moim blogu, z naciskiem na banner 1 i 2 :)

Komentarze

  1. A mnie się podobało :) Super loga i świetna robota dziewczyn :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przemiła niespodzianka! Adres przesłałam już na maila. I gratuluję pozostałym dziewczynom, wszystkie prace są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie w konkursie! Od razu humor poprawiony z rana :) Muszę przyznać, że kilka prac konkursowych bardzo mi się spodobało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie szarpnelas sie na te nagrody xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic Tobie do tego jakie nagrody są do wygrania :) Była jedna głowna ngroda, a pozostałe nagrody to nagrody pocieszenia - których rozpoczynając konkurs nie przewidywałam. W związku z tym logiczne, że nakład na nie będzie mniejszy niż na nagrodę główną.

      Usuń
  5. Iga :) zdecydowanie zrobiła najlepszy baner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny wybor ! zdecydowanie najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wygrała moja faworytka, ale ten też ładny, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie sie ciesze, ze moja praca sie spodobala i zajelam 2 miejsce ^^ nagrody tez sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wygrany" baner chyb najmniej przypadł mi do gustu, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :) I tak jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety też. Wydaje się zbyt banalny jak na Twój fenomenalny, obfitujący w złote myśli blog. Poza tym, irytuje czcionka gdzie "a" łączy się zbytnio z innymi literkami i przez to przypomina "o" :( Ja, na Twoim miejscu, po prostu zmodyfikowałabym dawny baner - wykonałabym screen kawałka strony startowej na Twojej oficjalnej www, gdzie widać Ciebie w pięknej stylizacji. Tło białe, ale całość wygląda bardzo efektownie i profesjonalnie, a przy tym jest delikatne i bez zbędnych dodatków. Twoje umiejętności powinny zostać uhonorowane czymś wyjątkowym, profesjonalnym. Gdyby o inny blog chodziło, pewnie nie wtrącałabym się, ale dla wielu z nas jesteś makijażowym guru, i Twój blog jest Twoją reklamą która musi trafiać do odbiorcy. Powinno prezentować się równie profesjonalnie co zawartość Twojej wizażowej szufladki zawartej w głowie :* Po prostu staję w obronie Twojej wyjątkowości

      Usuń
    2. Dziekujke za tak miły wpis :) nie mniej jednak bloga traktuję trochę inaczej - jeśli blog ma sie czymś wybijać to treścią, nie koniecznie jeszcze czym kolwiek innym:) ja w grafice jestem laikiem, a tu proszę, troche fajnych prac się nazbierało:) kiedys zapewne powtórze konkurs:)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł! Mój faworyt to baner nr 2 ale ten też jest ciekawy :))
    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej podoba mi się nr 2 :D

    Zostałaś otagowana na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie te dwie pozostałe prace zasłużyły jednak na większe nagrody...

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat głosowałam na prace, które zajęły 1 i 2 miejsce ;) Widać - gust mamy podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy takiej ilości kosmetyków jakie dostajesz w ramach współpracy, na prawdę nie popisałaś się co do nagród pocieszenia. Ale ten blog jest chyba tylko od współpracy,takie kosmetyki, to niemała oszczędność pieniążków, prawda Matleeno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... jak się jest anonimem to najłatwiej jest kogoś za coś osądzić - pokaż się, przedstaw - będzie się łatwiej gadało.
      Napisałam wyżej czemu nagrody takie a nie inne, nie życzę sobie takich obraźliwych komentarzy na moim blogu. To jakie nagrody komu daje zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Nie pasuje Ci coś? Nie zaglądaj ;]

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty