WRÓCIŁAM! + nowe nabytki kosmetyczne

Cześć dziewczyny :) Dzisiaj wróciłam już ze swoich prawie 2-tygodniowych wakacji.
Pierwszy tydzień spędziłam w nadmorskich Wiciach koło Jarosławca - było całkiem przyjemnie, mieliśmy super domki(polecam: Wiciowe Chaty), do morza blisko, pogoda nawet dopisała tylko w ostatnie 2 dni było kiepskawo :)
Kolejne 5 dni spędziliśmy w klimacie górskim, a mianowicie w Dusznikach Zdroju u mojej rodzinki, też było całkiem przyjemnie :)

W drodze z morza do Dusznik Zdroju przejeżdzalismy przez Wrocław, gdzie musiałam wejść do Magnolii do salonu MAC'a i zakupić coś nowego :P kupiłam kolejne 2 wkłady do palety z cieniami do powiek, tym razem kolor Scene(szary, gołębi) oraz Satin Taupe(ładnie mieniący się brązik).
Jako, że w końcu trafiłam też do drogerii, w której były kosmetyki MIYO, o których tak często piszecie na blogach, postanowiłam zakupić 2 cienie i tusz do rzęs by sprawdzić jak to się ma do waszych recenzji :P
Gdy wróciłam dzisiaj do domu czekały na mnie 2 paczki...
...pierwsza to nagroda za wyróżnienie w konkursie Delii na wakacyjne paznokcie, nie sądziłam, że coś wygram bo ja nie mam wielkich zdolności w paznokciach, a dodatkowo konkurencja była spora bardzo(zobaczcie galerie)... ale jednak :P Zobaczcie moją nagrodę i paznokcie, które wykonałam:
 I na koniec paczka od JOKO, która zapewne nie cieszy tylko mnie, ale ucieszy też was :) Dostałam do testów kolejną paletkę 4 cieni do powiek + 3 tusze do rzęs :) A do tego 3 zestawy kosmetyków dla was!!! W każdym zestawie będzie paletka 4 cieni, puder mineralny, błyszczyk i lakier do paznokci marki JOKO - kosmetyki te zostaną rozlosowane między uczestniczkami śląskiego spotkania blogerek w Katowicach, które odbędzie się 9 września tego roku! Czekam na kolejne paczki dla was :)
I jak wam się podoba?:)

Od jutra ruszam  z recenzjami, pojawi się też nowe rozdanie! :)  Śledźcie uważnie bloga:)

Komentarze

  1. Super, że wypoczynek udany :) MACzki są piękne, szczególnie satin taupe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wakacje udane :)
    Fajne zakupy Ci się udały :) Czekam na recenzje :)

    Nie mam szczęścia w losowaniach, ale może się uda :)
    Do zobaczenia na spotkaniu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego bedzie jakas paczuszka :) tylko z różnych firm :)

      Usuń
    2. O to super :) Podziwiam Was za organizację tego całego spotkania :)

      Usuń
  3. Muszę Ci to powiedzieć - jaką Ty masz piękną grzyyywę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wypoczynek się udał:)
    Świetne zakupy, a paznokcie na konkurs naprawdę superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonała motywacja by na tym spotkaniu jednak się pojawić he he :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Między innymi mini rozdanie :D

    mariposabeautyblog.blogspot.com

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A JOKO jak zwykle skąpi :) łeeeee, nigdy się z nimi nie polubię :)
    P.s. Śliczne zdjęcie rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu skąpi? to chyba miło że chcieli cokolwiek podarować :) osób ma być na spotkaniu 40 i niestety mało która firma zgadza sie na wysłanie takiej ilości paczek/kosmetyków

      Usuń
    2. Znam jedną, co dała radę :)

      Usuń
  7. Super zabytki ;)
    Cieszę się, że miałaś udane wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że jesteś. Stęskniłam się za wpisami ^^ Mam nadzieję, że porządnie odpoczęłaś. Gratulacje z powodu wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieloną glinkę chciałabym wypróbować. Mam do jej dobrą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z takim losowaniem :D Pazurki mega wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mani było śliczne, wiec nagrody tez fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcie śliczne masz te włosy:) Zapowiada się ciekawe spotkanie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich wakacji to tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjecie przesliczne :P juz sie nie moge doczekac spotkania z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, zawsze wszystkim zazdroszczę tego polskiego morza. Mam sentyment pomimo tego, że jest zimne, szaro-bure, a pogody częściej nie ma niż jest. Ale cóż, kocham nasze piękne, piaszczyste plaże i jego szum, który koi moje nerwy. Może w przyszłym roku uda mi się wyskoczyć choć na kilka dni... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten mani jest świetny i słusznie został doceniony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne kosmetyki :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wygrałam w tym konkursie Delia:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dziwię się wygranej w konkursie bo paznokcie są bardzo pomysłowe:) A Już nie mówię o tym że podziwiam za te palmy :D
    Tak czytam komentarze i patrzę, na spotkaniu ma być 40 osób! Wow!:) Spora grupka Nas będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam obydwa maczki tylko mam wrażenie, że ten szary za bardzo rozciera się na niebiesko (wiesz o czym mówię ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam maskarę z miyo o nazwie efekt sztucznych rzęs ale niestety mnie zawiodła. Przez pierwszy tydzień była można powiedzieć ok, ale potem okropna, zostawiała grudki itd. Jednak tej nie testowałam. Cieni nie testowałam, ale podobno są fajne;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty