ŚLĄSKIE SPOTKANIE BLOGEREK :)

Dziewczyny, przyszła pora na Śląsk!!
Początkowo chciałam to spotkanie zorganizować z iwillbethereonly4u, ale okazało się że 2 inne blogerki też zaczęły organizować spotkanie, wiec połączyłyśmy siły! :):)
Więc działam ja, readheadcravingforbeauty, iwillbethereonly4u - i my na pewno na tym spotkaniu będziemy:)

Więc do rzeczy:
Miejscowość: Katowice
data: 09.09.2012 - niedziela, godz. 14 - do oporu :P
miejsce: Pub Kredens przy ul. św. Jacka
Staramy się obecnie pozyskać sponsorów na ten mały nasz zlocik:)

Zasady:
Kompletujemy listę chętnych (ze względu na ograniczoną przestrzeń lokalu). Miejsc jest 40, a zasady - następujące:
1. Na listę wpisać się może się każdy, nie tylko z okolic Katowic.
2. Potwierdzeniem zgłoszenia będzie wykonanie przelewu na kwotę 20 złotych na konto bankowe, które podamy w odpowiedzi na wiadomość zawierającą zgłoszenie.
Pieniądze zostaną przekazane na dwa cele:
a) rezerwacja lokalu (10 zł od osoby, pieniądze te należy wpłacić, ale następnie są one do wykorzystania w pubie, więc nikt stratny nie będzie),
b) wykonanie plakietek z imionami, pamiątkowych przypinek i wizytówek do stołu.
3. Jeżeli się zgłosisz, oczekujemy na wpłatę przez 7 dni od wysłania przez nas maila zwrotnego. Jeżeli w tym czasie pieniądze nie dotrą, wypadasz z listy (żeby wyeliminować osoby, które się wpiszą, mimo iż przyjść nie planują).
4. Ostatnim dniem zgłaszania się jest 27 sierpnia.
5. W momencie zapełnienia się wszystkich miejsc, tworzona będzie lista rezerwowa. Osobami z listy rezerwowej, według kolejności zgłoszenia zastąpią te, które z powodu nie spełnienia warunku zawartego w punkcie 3 zostały wykreślone z listy właściwej.
6. Zgłoszenia wysyłajcie na adres: spotkanieblogerek@interia.pl. W wiadomości podajcie swoje imię, link do bloga, oraz tytuł przelewu (najlepiej w tytule przelewu wpisać po prostu nazwę bloga). Zgłoszenia przyjmujemy tylko pod podanym adresem mailowym!

Komentarze

  1. Chętnie bym poszła na takie spotkanie,tylko pewnie nikt mnie nie będzie znał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merrus i co z tego? Poznają Cie na spotkaniu:)

      Usuń
    2. no to namówiłaś mnie :):)

      Usuń
    3. Nie przejmuj się, spotkania są od tego, aby się poznać:) Ja też bloga prowadzę dopiero od maja, jestem z Dąbrowy Górniczej i na spotkanie chętnie się wybiorę :) A czemu właśnie Kredens ?

      Usuń
  2. Ooo super, że wreszcie się doczekałam zlotu w pobliżu mojego miasta;) E-mail już poszedł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spotkanie tylko dla blogerek, czy może vlogerki też mogą wziąć udział ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko masz jakigo kolwiek bloga na innym portalu to czemu nie:)

      Usuń
    2. narazie tylko kanał na youtube, a blog w trakcie tworzenia :)

      Usuń
  4. Czy spotkanie jest tylko dla dziewczyn posiadajace blogi o komsetykach itp?^^ Czy wszyscy mile widziani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie wszyscy mile widziani - ale miejscówka ma ograniczoną ilość miejsc, w związkuz tym możesz się wpisać na liste rezerwowa, a jak sie okaze że blogerek bedzie duzo mniej to wtedy bez problemu mozesz przyjsc;)

      Usuń
  5. Kurcze kusisz! Muszę się dobrze zastanowić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się zgłosiłam :) Super będzie móc poznać Was wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skopiuję sobie od Ciebie notkę i wrzucę do siebie :) no i maila napiszę żeby dostać nr konta i kaskę Wam już przesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz poslalam maila i kase, do zobaczenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. meil i pieniążki wysłane :)
    do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekałam na jakieś szczegóły odkąd tylko napisałaś info, że razem z Iwillbethereonly4U planujesz spotkanie śląskich blogerek :)
    Zaraz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Która z Was zajmuje się tą pocztą dotyczącą zgłaszania się? Bo wysłałam zgłoszenie 3 dni temu i nadal nie dostałam e-maila zwrotnego i martwię się, bo nie wiem czy nie macie czasu wejść, czy może np mój mail nie doszedł :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mailami zajmuje sie "readhead".
      Ja teraz sprawdziłam pocztę i nie widzę żadnego twojego zgłoszenia, wiec może na wszelki wypadek wyślij powtórnie:)

      Usuń
    2. Dzięki za info, w razie czego wysłałam maila jeszcze raz :)

      Usuń
  12. Będę ;) ale się stresuję ...

    OdpowiedzUsuń
  13. napisałam maila :( ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chcę!!! Wysłałam zgłoszenie :D Mam nadzieję, że uda się załapać na listę, bo bardzo chciałabym Was poznać :D Czekam na maila zwrotnego z numerem konta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aha - jeśli mogę jakoś pomóc - poszukać sponsorów czy coś to dajcie znać - chętnie spróbuję pogadać z kilkoma firmami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie wyczaiłam miły zbieg okoliczności :) Spotykamy się 9 września czyli w Międzynarodowy Dzień Urody :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty