Moi faworyci na co dzień: cień Vipera + EDM

Dzisiaj napiszę o dwóch cieniach do powiek, których używam codziennie odkąd zmieniłam kolor włosów na róż z fioletem - jak się okazało mega kolorowe makijaże wyglądają dość kiczowato przy tak ostrym kolorze włosów, no i przy okazji testowania cieni znalazłam swój idealny zestaw do codziennego makijażu :)

cienie Vipera + EDM, eyeliner Joko, róż Sleek, błyszczyk Joko, podkład Kryolan, korektor Sleek, puder mineralny Revlon
 Jasny cień dostałam od marki VIPERA Cosmetics, a ten ciemny z Everyday Minerals dostałam dzięki współpracy z Magazynem Drogeria :)

VIPERA Cienie do powiek Pocket:
pojemność: 4g
cena: 7,99zł
Do wyboru mamy aż 30 kolorów tych cieni(tak pisze na stronie Vipery, a w sklepie pisze, że dostępnych 60 - jest 56 :):):)!!!) Producent obiecuje, że mają kremową konsystencję, która zapewnia świetną przyczepność do powieki, są trwałe, nasycone. Zawierają silikę, mikę, mineralne sferyczne kształty krzemionki. W sklepie pisze, że zawierają w zestawie aplikator - ja go nie widzę ;/
 Cień jest w nie dużym plastikowym opakowaniu, opakowanie nie jest jakieś genialne z wyglądu, ale narzekać też nie można. Opakowanie jest zamykane w nie standardowy sposób, a mianowicie musimy przesunąć pokrywkę w bok - kojarzy mi się to z szufladką :P Na końcu jest takie ograniczenie by zakrywka nie wypadła - ale i tak często wypada.
Ja dostałam kolor 816 - na stronie sklepu pisze, że jest to kolor matowy... nigdy w życiu!!!! Jest to bardzo jasny lalkowy róż, mocno perłowy, mieni się lekko na białawy.
Zdjęcia mi niestety wyszły kiepskie, ale to dlatego że robiłam je chwile temu w kiepskim świetle i na szybko, bo się zorientowałam, ze zapomniałam zrobić :P
Tak czy siak... z cienia jestem obecnie bardzo zadowolona i używam go codziennie! Jest dobrze napigmentowany, bardzo łatwo się przyczepia do powieki, bardzo fajnie się go rozprowadza czy to palcem czy to pędzlem. Można go nałożyć dość grubą warstwą, a można go nałożyć pędzelkiem bardzo delikatnie tylko dla rozświetlenia - można nim rozświetlać łuki brwiowe, kąciki oka, kości policzkowe - kolor bardzo uniwersalny :) Czy konsystencja jest kremowa cięzko mi stwierdzić, na pewno nie jest aż tak mięsista i kremowa jak np perłowe cienie Sleeka, które z tego słyną :) Jak z jego trwałością... na bazie JOKO wytrzymuje bez problemu calutki dzień lub nawet dłużej:P Cień bardzo wydajny, tani, mega duży wybór kolorów:) czego chcieć więcej? :)
Myślę, ze foto idealnie oddaje kolory! :):)

pojemność/cena: 1,7g - 29,90 zł
pojemność/cena: 1g / 20,90 zł
Cienie EDM już recenzowałam TUTAJ - teraz tylko dołoże kilka słów o tym kolorze:)
Obecnie na stronie EDM występuje 16 kolorów matowych cieni... i niestety tego, którego własnie używam i któryw łaśnie recenzuję już nie ma:(
Ja dostałam od MAGAZYNU DROGERIA cień w kolorze TOURING ACT - matowy, zimny, bardzo ciemny szary, wręcz ziemisty, ale jednak do czerni mu wiele brakuje :) Idealny do makijażu smoky eyes :) Mocno napigmentowany, fajnie się go nakłada, dobrze się go cieniuje :) Na bazie JOKO wytrzymuje cały dzień, bez bazy, podobnie jak pozostałe cienie EDM po kilku godzinach zaczyna się rolować...
Tak czy siak nie mam żadnych zastrzeżeń :)
Vipera cień 816 + EDM cień Touring act
Oba te cienie pokochałam po zmianie koloru włosów :D

Komentarze

  1. makijaż piękny...a włoaski masz zabójcze, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie:) Przypomniało mi się, że mam podobny odcień a Inglota, jasny i delikatny. Musze go jutro użyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i piekny makijaz.bardzo pasuje Ci do typu twarzy i do tych pieknych włosków. Powiem ci że zmiana jaka dokonałaś z wlosami była wielka ale mega mega korzystna dla twojej orientalnej urody :)
    Wielki pozytyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna buźka i cudny makijaż! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne kolory :D a moze ten pedzelej jest schowany w tj czarnej koncowce gdzie jest napis vipera ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam to oderwać bo się rusza i też tak pomyślałam... no ale nie da się tej końcówki w żaden sposób ściągnąć ;/

      Usuń
  6. ładny :)
    a grzyweczka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam taki makijaż na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piekne, piekne malunki, piekna buzia...tylko jedna sprawa mnie irytuje ...JEST NAPISANE nie tam pisze, w sklepie pisze, na stronie pisze...To blad. Nie obrazaj sie bo to nic zlosliwego, kazdy popelnia bledy ale zawsze mozna je naprawic :)
    Jakby tak pisalo i pisalo - w formie niedokonanej to nigdy by nie bylo napisane.:) Skoro juz widnieje napis/ test/ zdania/ cokolwiek...to znaczy, ze jest to w formie skonczonej------ JEST NAPISANE.
    Mam nadzieje, ze nie popsuje Ci humoru i masz wystarczajaco duzo dystansu do siebie, zeby przyjac taka drobna uwage.
    Uklony i pozdrowienia. Ela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko - lubie jak mnie ktoś poprawia :P co nie idzie do konca w parze z tym, że szybko to zmienie i przyzwyczaje się do innego pisma;p

      Usuń
  9. Jaki cień z Vipery świetny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny jest ten jasny cień, przyjrzę mu się na żywo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty