WASZE BRWI po raz 4 + kształty twarzy :)

Cześć dziewczyny :) Widzę, ze wszystkie nie umiecie się doczekać na kolejny post o brwiach :) No to dzisiaj go postanowiłam napisać :) Jako, że było też kilka zgłoszeń z kształtami twarzy to je też tu opublikuję :)
Pojawiły się nowe kolory w zdjęciach :P
czerwony - brwi do wyrwania
zielony - brwi do zapuszczenia
błękitny - brwi do przycięcia nożyczkami
żółty - obszar brwi do malowania kredką lub cieniem
No to zaczynamy :)

P: Witam, proszę o ratunek dla moich brwi. Wyrywam je sama i są bardzo niesymetryczne. Największy mój problem jest taki, że jakiś czas temu wyrwałam za dużo włosków nad nosem (lewe oko). Włoski te odrosły mi w górę zamiast w bok, nie wiem co teraz mam z tym zrobić, paskudnie to wygląda. Chciałam wyrwać je jeszcze raz, z nadzieją, że odrosną prawidłowo. Jednak boję się, że będzie jeszcze gorzej -odrosną dużo rzadsze lub w zupełnie innym kierunku.
O: Brwi moim zdaniem maja dobry kształt, jednak rzeczywiście rosną w górę  przy nasadzie. Powtórnie bym już nie wyrywała, może być gorzej.Przyciełabym to co wystaje u góry, i wyczesywałabym brwi na boki. Możesz użyć żelu utrwalającego do brwi, bądź zwykłego lakieru do włosów. Brwi zaczną się przyzwyczajać do kształtu który codziennie układasz - przynajmniej powinny :)

P: Cześć, mam wieeeelki problem z brwiami, koleżanka poleciła mi Twój blog. Powiedziała, że najprawdopodobniej doradzisz mi coś. Dlatego też dołączam załącznik z moimi brwiami. Bardzo by mi zależalo na Twojej pomocy.
 O: Rzeczywiście brwi są bardzo problematyczne i ze zdjęcia wynika, że to kwestia natury a nie tego, że źle wyrwałaś. Każda z brwi ma inny kształt i włosy rosną w inną stronę. Tutaj właściwie jest niewiele do wyrwania, tylko dół prawej brwi troszkę. Poza tym czekałabym aż cokolwiek na tych brwiach urośnie więcej jeśli jeszcze brwi Ci gdzieś rosną. Nie mniej jednak na Twojej lewej brwi bym od góry przycinała włoski które rosną mocno do góry(zaznaczone na niebiesko), dodatkowo trzeba koniecznie te brwi wyczesywać szczoteczką tak by kierować je ku dołowi w zewnętrznej części i również je utrwalać w wyczesanym kształcie żelem do brwi lub lakierem do włosów. Poza tym koniecznie jest przymalowywanie brwi, tak by nie było takich prześwitów z przodu i by końce brwi wyglądały na dobrze ukształtowane.

P: Opis pytania tutaj: http://aniamaluje.blogspot.com/2012/08/moje-brwi-historia-i-prosba-o-rade.html
O: Ten kształt brwi rzeczywiście jest najlepszy :) wyrwałabym tylko niewielką ilość brwi w zaznaczonych miejscach, będą miały jeszcze lepszy kształt :)

P: Piszę do ciebie w pewnej sprawie,otóż moje brwi są straszne,jednym słowem.
Jedna brew jest wyżej,druga niżej. Niestety,uzyskałam taki efekt,poprzez wyrywanie
brwi przy powiększonym lusterku.
O: Brwi najtragiczniejsze nie są, ale rzeczywiście nie symetryczne. Przede wszystkim trzeba popracować nad lewą brwią, najwazniejsze jest moim zdaniem zapuszczenie jej od nasady w miejscu, które zacznaczyłam na zielono :) Następnie by brwi były bardziej symetryczne wyregulowałabym je z góry - oczywiscie tylko pod warunkiem, że wcześniej już próbowałaś wyrywania od góry - trzeba robić to delikatnie i uważać na nerwy by nic nie uszkodzić. Jeśli nigdy wcześniej nie wyrywałaś od góry, a chcesz to zrobić teraz to oczywiście na własną odpowiedzialność. Ale myślę, że powinno być ok:)

P: Chciałabym poprosić Cię o porady dotyczące moich brwi i, oczywiście jeżeli masz czas, o określenie kształtu twarzy ;)
O: Ze wszystkich zdjęć moim zdaniem wynika, że masz najszersze czoło, a najwęższą brodę - więc obstawiałabym za twarzą trójkątną, jednak nie jest to taki mocny trójkąt, bardzo łatwo tą twarz zmienić do owalu zakrywając tylko włosami boki czoła:) Ewentualnie jak chodzisz w spiętych włosach to przyciemniać delikatnie boki czoła i linię porostu włosów. Troszkę można zwężać nos przyciemniając jego boki:)
 A jeśli chodzi o brwi to w prawej bym tylko wyrwała kilka dla nadania kształtu, a obie brwi trzeba zapuścić od nasady bo masz za daleko od siebie je rozstawione:)  Powodzenia w zapuszczaniu:)

P: Czy możesz doradzić mi coś na temat moich brwi.Jak kształt?Na zdjęciu są nagie,bez żadnych cieni i dodatków.Nie chcę ruszać z grubości bo mam łojotokwe zapalenie skóry brwi i strasznie się namęczyłam aby zapuścić je do takiego stanu jak są.Mam dość osłabione włoski przez tą chorobą i czasami wypadnie mi jakiś potrzebny włosek ,co w takiej sytuacji najlepiej zrobić,jak zamaskować puste miejsce aby nie wyglądało to komicznie?
 O: Jeśli nie chcesz nic usuwać to nie pozostaje nic jak tylko podmalowywanie całych brwi kredkami lub cieniami. Patrząc na te brwi wcale bym nie narzekała, są ładne, gęste, a te lekkie prześwity to niewielki problem - wszystko zależy jak się malujesz na co dzień. Jeśli robisz sobie mocniejszy makijaż  to wtedy warto je podmalować, natomiast jeśli chodzisz bez makijażu to wcale nie jest to konieczne :) Ja mimo wszystko podregulowałabym je troche od dołu by nadać im lepszy kształt, by nie wydawaly się takie proste.

P: Chodzę do kosmetyczki na wyrywanie brwi woskiem, jednak zdaje mi się, że nie są one ładne, i źle dobrane. Chciałabym jeszcze zapytać czy pasowałyby mi takie brwi : https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/398555_317255601665504_100001432008666_970428_932930774_n.jpg
 O: nie jestem w stanie uwierzyć, że kosmetyczka Ci robi taki kształt brwi ;/;/ Chyba, że robi to bo Ty jestes kompletnie na taki kształt uparta. Nie mniej jednak jeśli by tak było to ja bym jako kosmetyczka nie wykonała usługi.
Tak czy siak, brwi są masakrycznie ścieńczone, za wąskie, za krótkie, za daleko od siebie, nie symetryczne. Tutaj nie pozostaje nic jak je zapuszczać i jeszcze raz zapuszczać. Powinnaś mieć je zdecydowanie grubsze i dłuższe. Przez to że masz takie brwi jak teraz, Twoja twarz nabiera dodatkowych centymetrów objętości, więc tym samym wydaje się bardziej pyzata.
Zapuszczanie brwi po wyrywaniu woskiem może trwać nawet rok ;/ więc życzę dużo wytrwałości w dotarciu do celu :) W międzyczasie polecam podmalowywanie brwi jak już jakieś zaczna Ci rosnąć, będzie łatwiej wytrzymać te pojedyńcze włoski:)
Jeśli chodzi o fotkę brwi, którą podesłałaś - kształt jest ładny, jednak brwi na zdjęciu są również zdecydowanie za cienkie(i dla osoby ze zdjęcia i dla Ciebie).

P:  Już nie mogę sobie poradzić ze swoimi brwiami. Nie wiem jaki nadać im kształt i jak je skorygować żeby wyglądały tak samo. Kiedyś przycięłam nożyczkami lewą brew i przez dłuższy moment włoski na początku rosną pionowo i nie wiem jak temu zaradzić. Do kosmetyczki boję się trochę iść, żeby nie zostały mi dwie cienkie niteczki. Przez jakiś czas nie robiłam nic z brwiami żeby łatwiej było wyregulować więc są trochę krzaczaste Z góry dziękuję za radę ;)
 O: Brwi masz całkiem fajne, podregulowałabym je jedynie troszke od dołu by miały lepszy kształt :) A jeśli chodzi o nasadę to cóż, tak jak do tej pory podcinasz tak powinnaś podcinać dalej :) Możesz też wyczesywać brwi w bok i utrwalać je żelem do brwi czy lakierem do włosów, może w końcu zaczną się układać w bok:)

P: Często zdarza się bowiem, że kształt który im nadajemy nie do końca pasuje do rysów twarzy itp., mimo iż nam jako właścicielowi wydaje się, że wszystko jest OK. Dlatego ja również postanowiłam skorzystać z Twoich profesjonalnych i obiektywnych rad ;)
 O: Zdecydowanie bym zapuściła brwi u nasady, bo są za daleko od siebie, tym bardziej Twoja lewa jest za daleko wyregulowana. Dodatkowo bym usunęła troszkę z końców brwi, moim zdaniem idą za bardzo w dół:)

P: Heja! pisze w sprawie oceny brwi:D mam nadzieję, że u mnie wszystko dobrze z nimi:)
 O: Oczywiście, że wszystko z nimi dobrze :) Jednak mają troszkę drapieżny kształt przez te szpice na ich załamaniu - jakbyś chciała złagodzić swoją twarz to wystarczy ich kilka usunąć u góry :)

P: Przesyłam Ci 3 zdjęcia moich brwi, proszę o radę, bo nigdy nie wiem gdzie powinny się zaczynać a gdzie kończyć, wiem że jest na to "metoda", ale jakoś nigdy mi ona nie wychodzi, właśnie je zapuszczam i zanim je wyreguluję bardzo chciałabym poznać Twoją opinię. Czy powinny być grubsze?
 O: Patrząc na Twoją twarz raczej grubsze być nie powinny, jak je zapuścisz na grubość to będziesz miała niższą powiekę i tym samym mniej miejsca do malowania oczu :) Jednak brwi masz nie symetryczne, prawa brew jest ok, lewą trzeba troche zapuścić od nasady :) I końcówkę chyba też bo jej nie widzę, ale nie wiem czy to nie kwestia swiatła akurat na tej lewej brwi.

P: chciałabym prosić ci o ocene i małe wskazówki dotyczące moich brwi.
Mam z nimi ogromny problem jesli chodzi o regulacje.
O: Brwi są dobrej grubości, ale w złym kształcie. Koniecznie je trzeba zapuścić u nasady bo są za daleko od siebie, a dodatkowo lewa brew ma haczykowaty kształt.

P: Moje brwi mi się raczej nie podobają wydaje mi się że są zbyt wąskie ??? no właśnie i tu moje pytanie CO JEST Z MOIMI BRWIAMI NIE TAK ?? zaznaczam iż moja twarz jest OKRĄGŁA a lewa brew zaczyna się zgodnie z wyznaczaniem brwi wzgledem początku oka i boku nosa ( metoda z patyczkiem) tylko te włosy mi rosną do góry i wygląda na żywo jakby były od połowy oka - dramat bo ani wazelina ani wosk nie są w stanie ich ułożyć :( CHODZI MI DOKŁADNIE O ODCINEK OD NASADY (OD WEWNĘTRZNEGO KĄTA OKA) DO MIEJSCA ZAŁAMANIA MYŚLE ŻE KSZTAŁT JEST ZŁY...(a może całe są złe? ) ŻE MOŻE BRWI SĄ ZA CIENKIE ??? chcę uzyskac naturalny efekt a słabo widać mi łuk brwiowy na żywo, przynajmniej mi się tak wydaje...Proszę o korektę.. Pozdrawiam...i proszę nie kasować tego maila - z góry dziękuję....
 O: Brwi moim zdaniem mają dobry kształt, jeśli są naturalnie tak rzadkie u nasady jak widać, to jedyne co Ci zostaje to podmalowywanie ich kredką czy cieniami. To czy brwi są za cienkie czy nie, ciężko mi określić bo nie dostałam zdjęcia całej twarzy, jednak względem oczu wyglądają ok.
Zamiast wosków spróbuj żelu do formowania brwi lub lakieru do włosów - lepiej utrwalają kształt brwi niż woski czy wazelina, wtedy nie będą tak odstawały do góry przy nasadzie.

P; Co myślisz o moich brwiach?
Ja nie jestem przekonana co do ich kształtu, zastanawiam się, czy mogłabym zmienić coś w swoich brwiach na lepsze.Nigdy nie regulowałam brwi u kosmetyczki, od zawsze robię to sama.
 O: Patrząc na Twoją twarz i oczy to wydaje mi się, że brwi są w całkiem dobrym kształcie :) Jedynie może na końcówkach są minimalnie za cienkie, ale nie jest to jakiś wielki problem tutaj akurat :)

A teraz kilka kształtów twarzy:
Moim zdaniem twarz zdecydowanie owalna, choć można też powiedzieć, że troszkę podłużna bo jest dość wąska. Nie mniej jednak nie ma tu żadne potrzeby większego modelowania, róż możesz nakładac pod skosem albo nawet w poziomie(zakładając że twarz jest podłużna). Troszkę można przyciemniać boki nosa :)
Tutaj troche ciężko mi określić kształt twarzy bo zdjęcie jest zrobione spod byka trochę. Z profilu widać kwadratową żuchwę, a linia porostu włosów jest serduszkowata :) Nie mniej jednak patrząc na to zdjęcie byłabym bardziej za twarzą idącą w kierunku owalnej(lub lekko prostokątnej).Nie ma tu jakiś specjalnych problemów by trzeba było tą twarz modelować, róż/bronzer nakładałabym po skosie, można ewentualnie troche przyciemniać czoło od góry by zniwelować ten serduszkowaty kształt linii porostu włosów.
Idealna, książkowa, OWALNA twarz :):) Nie trzeba robić nic! :):) Można jedynie Ci zazdrościć :D
I tutaj też moim zdaniem owalna twarz :)


I to dziewczyny wszystko na dziś, odpowiedziałam chyba na wszystkie mailowe pytania :):)
Przypominam o poście głównym na temat brwi:  KLIK (możecie dalej wysyłać zgłoszenia z waszymi brwiami)
a także o kształtach twarzy i ich modelarzu: KLIK


PS: Dziewczyny nie odpowiadam na pytania odnośnie brwi czy kształtów twarzy jeśli w mailu piszecie, że nie zgadzacie się na publikację żadnego zdjęcia. Nie odpowiadam też na pytania dodatkowe zadane w mailach nie związane z tym o czym jest post.
Pozdrawiam

Komentarze

  1. bardzo przydatne informacje :) trochę roboty z brwiami miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz;) zgłosze sie i Ja jak tylko znajde chwile

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie te informacje na pewno się przydadzą! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post! :) ale musialas sie napracowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale wyczerpujący post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ ;);)
    i serdecznie pozdrawiam
    Emilia

    P.S. tymi anonimowymi, negatywnymi komentarzami postaraj się nie przejmować, prowadzisz świetnego bloga i dzielisz się bezinteresownie własnymi umiejętnościami i zdobywaną latami wiedzą a tego z pewnością nie uczyniła by osoba nastawiona wyłącznie na "zyski" i "korzyści" materialne. Niestety w naszym pięknym kraju już tak jest, że jak komuś coś w życiu wychodzi i robi to z pasją to drugiego w oczy kole i musi zaraz dokopać, co by takiemu na świecie za lekko nie było.

    OdpowiedzUsuń
  7. owalna w kierunku prostokątnej a ja myślałam że mam kwadratowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bardziej prostokątna. jakby miała byc kwadratowa to miałabyś szerszą twarz ;)

      Usuń
  8. świetny post i dużo pracy wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szablonami z essence mozna sobie pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, jeśli ktoś ma problem z brwiami to po obejrzeniu tylu przykładów na bank będzie wiedział co ma robić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ genialny, przydatny post! Muszę też brwi podregulować;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja moich gołych brwi nie pokazuję :D Jest taka tragedia,że powinno być +18 :D A co do twarzy, wiecznie zapominam Ci wysłać fotki. Ale coraz bardziej przekonuję się,że chyba mam owalną buźkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, napracowałaś się :)
    Przydatny post... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Idealna, książkowa, OWALNA twarz :):) Nie trzeba robić nic! :):) Można jedynie Ci zazdrościć :D"
    Dziękuję, tak myślałam, że owalna, ale gdzie powinnam nakładać róż? Na sam szczyt kości policzkowych czy troszkę niżej, żeby wyszczuplić twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz na granicy sobie go nakładać, troche pod kość troche na kość :)

      Usuń
  17. fajny mialas pomysl napewno pomoglas dziewczynom :)fajnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna robota :)
    Moje brwi są w opłakanym stanie , myślę , że brakuje mi jakiegoś 1 cm , niestety od roku nie chcą rosnąć :(
    Możesz coś polecić na porost brwi ? Używałam rycynowego olejku,ale z marnym skutkiem . :(

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł na post. oby było więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za wskazówke:) jesteś drugą osobą, która to mówi i chyba coś jednak w tym jest;d wiec spróbuję. A jeśli wyrwę je na górze nie będa sie "rozratać"( wiesz o co mi chodzi pewnie;p nie wiem jak to inaczej ując;p)? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję ślicznie za to że wiem że jestem owalem. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie,
    Chciałam pochwalić Panią za świetny pomysł z pomocą odnośnie kształtów brwi ale niestety mam małe "ale". Otóż jeżeli jakaś dziewczyna ma oczy bardzo blisko osadzone ( widziałam tu ze dwie, trzy takie) to ich brwi nie powinny zaczynać się jak każde inne- nie można wrzucać wszystkich w jeden szablon. Zasada jest prosta. Jeśli ma się oczy za blisko nosa powinno się "rozpocząć" brwi nieco dalej od nosa niż zwykle, co optycznie je oddali.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty