WYJEŻDŻAM! Czyli dwu tygodniowy odwyk...

Czesć dziewczyny :) Dzisiaj robię krótki pożegnalny(na 2 tygodnie:P) wpis...
Właśnie jestem w trakcie pakowania się, w nocy wyjeżdzam razem z moim mężem i córką, a także siostrą i jej rodzinką i innymi znajomymi nad morze... miejscowość WICIE :P Jakaś dziura zabita dechami między morzem a jeziorem, blisko Jarosławca :P Widać poniżej, wygląda całkiem ładnie:P
Nad morzem spędzamy tydzień, potem jedziemy na kilka dni do Dusznik Zdroju do mojej rodzinki :P  Wracam 31 sierpnia! Do tego czasu nie pojawi się niestety żadna notka, bo będę miała problem z dostępem do internetu :( Mam nadzieję, że wytrzymacie i przede wszystkim, że ja wytrzymam :D
A na wyjazd zrobiłam sobie okazyjnie rzęski 1 do 1 :P  Pierwszy raz mam przedłużone rzęsy tą metodą, wcześniej miałam na sobie Blink & go :P
Rzęski przedłużyła mi moja znajoma wizażystka Anastazja(klik), a tak one się właśnie prezentują:P
Ja chciałam dość naturalny efekt, zresztą myślę że dłuższe czy grubsze rzesy by mi nie pasowały :P I się udało, czuje się w nich dobrze (noszę je już od wtorku), są wygodne, jednak makijaż oka ograniczam teraz do minimum :P
Ale o pełnych wrażeniach z przedłużania rzęs metodą 1 do 1 opowiem jak wrócę :P

ps: Na nasze śląskie spotkanie blogerek mamy już załatwione prezenty kosmetyczne od marki Joko i Everyday Minerals :) Będzie więcej!  Mam nadzieję, że spotkanie wypali nam we wrześniu świetnie! Info w lewym panelu bocznym bloga po kliknięciu na logo:P

DO ZOBACZENIA!!! Życzcie nam fajnej pogody :P

Komentarze

  1. Miłej podróży i pobytu nad morzem . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęski wyglądają cudnie! Życzę Tobie udanego urlopu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metoda blin & go to fajna metoda. Ja miałam rzęsy Nouveau Lashes ;) Do zobaczenia we wrześniu na naszym spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku boskie sa te rzesy ! ;D
    a to miejsce wyglada naprawde ciekawie :) udanego urlopu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Wiciach 2 razy ;p - fakt, kurort to nie jest ;p ale dla cieniących spokój w sam raz ;)
    Wypoczywaj i oczywiście, oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzęski, zazdroszczę, przydałyby mi się tez takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo przedłużenia rzęsy prezentują się bardzo naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty