Żel kokosowy FARMONA + mus TSO MORIRI

Cześć dziewczyny :)
Niestety mam bardzo mało czasu ostatnimi dniami i dlatego tak rzadko tu piszę :)
Dzisiaj postanowiłam zrecenzować 2 produkty do pielęgnacji ciała :)
Pierwszy, żel pod prysznic marki FARMONA dostałam dzięki współpracy z agencją WERNER I WSPÓLNICY :) Drugi, to Mus czekoladowo-wiśniowy, który dostałam od marki TSO MORIRI :)

FARMONA Kokosowy sorbet do mycia ciała:
pojemnośćL 225 ml
cena:
Sorbet do mycia ciała z serii Sweet Secret zawierający słodki kokos i banany. Ma dobrze nawilżać i wygładzać naszą skórę, dobry do każdego typu skóry. Nie testowany na zwierzętach.
Z tej serii dostaniemy również olejek do kąpieli, mus do ciała, krem do rąk i paznokci. Znajdziemy też te produkty w innych, bardzo ciekawych zapachach :) Na stronie sklepu możemy też dostać fajny zestaw całej serii za 33 zł!
 Opakowanie tego produktu jest całkiem przyjemne, kolorowe. Produkt może stać i na swoim dnie i na swojej zakrętce - więc jak go jest mało możemy bez problemu go stawiać do góry nogami i nie czekać aż nam spłynie jego zawartość podczas używania :) Produkt w swoim składzie zawiera SLS, nie zawiera parabenów, ale zawiera inne konserwanty(te z końcówką -isothiazolinone).
 Produkt ten przecudnie pachnie, bardzo mocno czuć kokos, banany też - zapach jest dość słodki i dla osób, które za takimi zapachami nie przepadają będzie mógł się okazać zbyt mdły. Ja takie lubie :) Sorbet ten ma formę rzadkiego, białego żelu, w którym zawierają się małe drobinki wiórek kokosowych - przynajmniej tak to wygląda :P Jeśli chodzi o jego stosowanie... cóż... niestety kosmetyk nie pieni się zbyt dobrze, więc mycie się myjką tu raczej odpada, bo stracimy masę produktu a piany i tak nie bedzie zbyt dużo. Więc ja się myję tym sorbetem po prostu rękami i wtedy jest ok, czuć te wiórki kokosowe, uczucie jak przy delikatnym peelingu - ale złuszczenia skóry nie zauważyłam.
Bardzo przyjemnie używa się tego żelu, skóra się nie przesusza, jest gładka, nawilżona i co najfajniejsze - dość długo czuć zapach kokosu na naszej skórze:) Baaardzo mi to odpowiada :) Natomiast ze względu na małe pienienie na pewno nie bedzie to produkt, który chętnie zakupię ponownie, bo ja lubie mocną pianę :)

TSO MORIRI Mus czekoladowo-wiśniowy:
pojemność: 150 ml
cena: 29,90
Niestety obecnie nie mogę znaleźć nigdzie tego produktu, chyba już nie jest dostępny. Tester tego produktu dostałam dość spory czas temu :) Ubolewam nad tym, bo planowałam go zakupić w pełnym wymiarze...:(
Produkt występuje w typowych dla Tso Moriri "metalowych" słoiczkach.
 Mus pachnie obłędnie!!!!!!!!!!!!!!!!! Mocno czuć czekoladę na przemian z delikatną wiśnią, zapach jest bardzo słodki - i powtórnie, dla osób nie lubiących słodkich zapachów może okazać się mdławy. Tak czy siak jest przecudowny, sto razy lepszy niż  ten z kokosowego sorbetu powyżej. Mogłabym go wąchać i wąchać - mogłabym mieć takie perfumy! Mmmmmmmm...
 Mus wygląda jak biała wazelina, ma taką lekko piankową konsystencję :) Podczas rozsmarowania jego konsystencja zmienia się w taką jakby hmm... oliwkę? masło?  Jest bardzo tłusty. Przez to też bardzo wydajny, bo tak tłusty produkt bardzo łatwo się rozsmarowuje na duże powierzchnie i nie potrzeba go dużo :) Skóra pozostaje w miarę tłusta przez jakiś czas,  błyszczy się, ale potem się to wchłania. Dobrze nawilża, natłuszcza, odżywia.
Produkt mam do teraz, bo używałam rzadko bardzo ze względu na robienie recenzji... mam go długo i nic mu się nie stało mimo temperatury pokojowej. Jest bardzo trwały, wydajny, cudnie pachnie. Żałuję że nigdzie go nie mogę znaleźć :(

Komentarze

  1. Lubię jak ładnie pachnie ;D
    Obyś go znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten mus koniecznie musi znalesc sie w moich rekach :(
    daj znac jesli go gdzies znajdziesz;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mus musi ślicznie pachnieć ;) Miałam ten sorbet i lubiłam, ślicznie pachniał, tak słodziutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zel kokoswy farmony strasznie mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przetestowalabym ten muss ;) Uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sorbet z Farmony, jest średnio wydajny, szkoda, że się nie pieni... no ale jeśli chodzi o zapach - coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty