Zakupowo :D

Pora na "chwalenie się" nowymi nabytkami :P
Jak każdego miesiąca wydaje dość spore sumy na kosmetyki do swojego kufra, tym razem postanowiłam trochę o niektórych zakupach napisać, bo wczoraj udało mi się wybyć na trochę do Krakowa i zrobić zakupy w MAC'u :D

Może na początku powiem dlaczego znalazłam się w Krakowie... otóż moja znajoma fryzjerka chciała bym poduczyła troszkę z dziedziny makijażu jej dobrą koleżankę :) W związku z tym pojechałyśmy do Krakowa. Jak się okazało p. Mariola to właścicielka krakowskiego salonu kosmetycznego YASUMI - dziewczyny! Przepiękny salon, świetne wyposażenie, świetne kosmetyki, w wystroju jestem zakochana!!! Bardzo polecam :):) Tym bardziej, że ofertę mają całkiem fajną:)
No i w związku z tą wizytą w Krakowie nie mogłam podarować sobie odwiedzenia salonu MAC :D
 Wkłady cieni do powiek (50 zł/szt): SMUT(dla znajomej wizażystki:P) oraz ALL THAT GLITTERS i FRESH WATER dla mnie:) Dokupiłam też pustą paletę na 15 cieni (59 zł). Wkład różu do policzków SPRINGSHEEN(71zł)
 Korektor mineralny w kolorze NC20 (79zł)
 Pomadka do ust w kolorze BOMBSHELL - piekny róż ze złotym połyskiem(79 zł)
Łącznie za wszystko zapłaciłam 438 zł - pani była tak miła, że w gratisie do zakupów dostałam 100 szt chusteczek do demakijażu :) One same w sobie też są mega drogie, więc bardzo się cieszę z dodatku :P
W ramach rewanżu za naukę makijażu od mojej znajomej fryzjerki Asi dostałam lokówkę stożkową, 2 szczotki okrągłe do modelowania i masę wsuwek i kokówek :D Bardzo się z tego cieszę, bo właśnie tego mi ostatnimi czasy brakowało najbardziej przy moich próbach z fryzjerstwem :)
 Kilka dni temu w Marrionhaud kupiłam również 3 cienie marki SLA (Serge Louis Alvarez) - czy ktoś tej marki już próbował?????? Jakie macie opinie? Bardzo sceptycznie podchodziłam do tego zakupu, ale te kolory były mi potrzebne a ciężko je gdzieś dostać. Każdy wkład cienia kosztuje 50 zł - ja je kupiłam w trakcie trwania promocji -30 % :):) wiec lącznie zapłaciłam ok 115 zł. Jeszcze do nich muszę dokupić paletkę, która kosztuje ok 60 zł... wiec nie tani zakup.
Z dzisiejszych zakupów dodaje żel-krem matująco nawilżający marki GALENIC :) Jeszcze nigdy tej marki nie używałam, mam nadzieje, ze będę zadowolona :) Kupiłam go w super promocji, kosztował 60 zł, ja dostałam 24 zł rabatu, a w prezencie próbkę innego kremu oraz opaskę kosmetyczną marki Galenic, a także mini produkty Timotei do włosów :)
No i na sam koniec torba INGLOT... kupiłam ją dzisiaj za 39 zł. Czarna, bardzo duża, pojemna, z sztywnego, a zarazem miękkiego materiału :P Zapinana na zamek, w środku ma kieszonkę. Kupiłam ją, bo moje produkty fryzjerskie już nie mają miejsca dla siebie i postanowiłam je wszystkie wrzucić do tej torby :) Miejsca pełno! :) Wydaje się być bardzo trwała.

Komentarze

  1. też chcę robić takie zakupy...:D cienie maca uwielbiaam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich zakupów :) Chciałabym móc lekką ręką wydać ponad 400 zł na kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego zakupami gdzie lekką ręką się wydaje tyle kasy :P mnie za każdym razem te sumy bolą, ale cięzko pracuje na te pieniądze i jako wizazystka muszę wzbogacać swój kufer :)

      Usuń
  3. rewelacyjne zakupy :) MACowe cienie ostatnio śnią mi się po nocach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zdobycze te cienie SLA wyglądają ciekawie. Jak dasz radę chętnie o nich poczytam więcej.
    To miłe że dostałaś takie rzeczy w podzięce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie też "popełniłam" zakupy w MACu, aczkolwiek na własne potrzeby :) Zaczynam kompletować swoją pierwszą macową paletkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zakupy, mac mi sie marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. All that glitters jest śliczny :) i zielony cień z SLA też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na produkty Galenic czaję się już jakiś czas. Ciekawa jestem też twoich wrażeń

    OdpowiedzUsuń
  9. no chyba dziewczyno zartujesz !
    pozazdroscic maca ! :P :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja probowalam SLA, uwielbiam te cienie, glownie maty, mysle, ze bedziesz z nich zadowolona, swietnie sie trzymaja, dzieki za info, ze sa w marionnaud, ja sprowadzalam przez kuzynke :)
    http://ewelinaszajnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Fresh Water od MACa... piękny *__*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tymi cieniami SLA. Nigdy nie zwróciłam na nie uwagi. Jestem ciekawa, czy są dobrze napigmentowane i jak się z nimi pracuje. Gdybyś w przyszłości zamieszczała ich recenzję, to proszę daj znać, czy te cienie są łatwe w obsłudze dla kogoś, kto dopiero się uczy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty